Centraal Moderatortopic

06-05-2016 16:08 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 juli 2016 @ 14:16:

Hallo, mod.

Zou " Je wordt ineens een hekserige ouwe troela " ook níet op de man kunnen zijn? Ik vond het namelijk best wel beledigend.

Beste blijfgewoonbianca,

Er zijn passende maatregelen genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 14 juli 2016 @ 14:34:

[...]

Beste blijfgewoonbianca,

Er zijn passende maatregelen genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaMijn dank is verpletterend. Zal ik het voortaan altijd zo doen of toch maar eerst een paar keer staffen en als dat niet helpt dan in het modtopic?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nouschi schreef op 14 juli 2016 @ 12:46:

Een TO heeft net een update gegeven en niet in het topic, maar gewoon de hele OP veranderd. Is dat de bedoeling?

Beste Nouschi,

In dit geval zien wij dit als het verwijderen van de OP. Wij hebben dit gegeven toegevoegd aan 'het dossier' van de TO. Bij de volgende keer zullen er passende maatregelen worden genomen volgens het bansysteem.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 juli 2016 @ 14:35:

[...]

Mijn dank is verpletterend. Zal ik het voortaan altijd zo doen of toch maar eerst een paar keer staffen en als dat niet helpt dan in het modtopic?

Beste blijfgewoonbianca,

Doe maar staffen. Wij hebben de maatregelen ook genomen aan de hand van de stafmelding. Het modtopic loopt anders ook zo onnodig vol en dit is niet zo overzichtelijk.

Fijne middag!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-07-2016 14:41
Reden: off-topic
% gewijzigd
quote:ModeratorViva schreef op 14 juli 2016 @ 14:39:

[...]

Beste blijfgewoonbianca,

Doe maar staffen. Wij hebben de maatregelen ook genomen aan de hand van de stafmelding. Het modtopic loopt anders ook zo onnodig vol en dit is niet zo overzichtelijk.

Fijne middag!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Ik wil best staffen, hoor. Maar ik had dit al twee keer gestaft gisteren. Eén keer met en één keer zonder er zelf iets bij te schrijven. Na die tijd en tot mijn bericht hier in het modtopic is er écht wel een Mod online geweest. Dus dan ben ik kennelijk afhankelijk van de mod van dienst ? In ieder geval bedankt en ook een prettige middag gewenst!

BGB
Mod, "doe maar staffen" is geen correct Nederlands.

Dit ter info.
quote:yasmijn schreef op 14 juli 2016 @ 14:54:

Dit ter info.

Bedankt voor de correctie.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic Ben ik een slet is verwijderd ivm een 14 jarige TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Gooien jullie de ouwe kroeg even op slot?

Het stamcafé XVII

Hij is echt aftands inmiddels.
quote:yasmijn schreef op 14 juli 2016 @ 14:54:

Dit ter info.In brabant wel hoor
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 juli 2016 @ 20:21:

Gooien jullie de ouwe kroeg even op slot?

Het stamcafé XVII

Hij is echt aftands inmiddels.

Het werd inderdaad tijd, veel plezier in IJsland! Doe de voetballers daar de groeten

met vriendelijke groet,

Junior
Juun, volgens mij zou jij heel goed zijn in het geven van een cursus "humor op het werk" aan jouw collega's!
quote:JuniorModeratorViva schreef op 14 juli 2016 @ 20:31:

[...]

Het werd inderdaad tijd, veel plezier in IJsland! Doe de voetballers daar de groeten

met vriendelijke groet,

Junior
iedereen leest mee
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 juli 2016 @ 20:48:

Juun, volgens mij zou jij heel goed zijn in het geven van een cursus "humor op het werk" aan jouw collega's!

Ik weet, off topic maar;

+1
iedereen leest mee
Alle topics over Sciopeng zijn verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:JuniorModeratorViva schreef op 14 juli 2016 @ 20:31:

[...]

met vriendelijke groet,

JuniorGroeten terug
'Ervaring schaamlipcorrectie' is verwijderd ivm dubbel geopend.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Morning mods! Er zijn in actueel twee topics over Nice geopend. Nou is het natuurlijk verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar een topic lijkt me toch beter, misschien even samenvoegen?
Oh dear, how sad, never mind.
Het topic 'Nice... Gaan we weer!' is samengevoegd met Aanslag in Nice

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Modjs, ik heb n vraag. Op de A pijler lopen topics over aanslagen altijd uit op heftige, soms hele nare discussies. Daarom reageer ik er eigenlijk amper op, maar je wil wel je afschuw uiten. En dan graag zonder discussies over moslims, uitspraken die tegen het racistische aan zitten of soms gewoon ronduit racistisch zijn. Zonder op de man spelen, zonder opmerkingen over linkse gutmenschen, nouja, gewoon een normaal gesprek over iets vreselijks.

Nu hebben we op de O pijler het Stamcafé, waar iedereen gebroederlijk met elkander praat en drinkt. Ook al zijn we op andere topics 'gezworen vijanden' het café is neutraal terrein. Dat staat ook duidelijk in de op.

Stel nou, dat ik een dergelijk topic open om over aanslagen te kunnen praten zónder het gebruikelijke gedoe op Actueel, zonder de discussies.. En ik zet duidelijk in de op wat de bedoeling is. Een soort van 'safe haven', neutraal terreiin. Hoe gaan jullie er dan mee om als er mensen het wel nodig vinden om om geheel tegen de geest van het topic in te gaan?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 15 juli 2016 @ 13:05:

Modjs, ik heb n vraag. Op de A pijler lopen topics over aanslagen altijd uit op heftige, soms hele nare discussies. Daarom reageer ik er eigenlijk amper op, maar je wil wel je afschuw uiten. En dan graag zonder discussies over moslims, uitspraken die tegen het racistische aan zitten of soms gewoon ronduit racistisch zijn. Zonder op de man spelen, zonder opmerkingen over linkse gutmenschen, nouja, gewoon een normaal gesprek over iets vreselijks.

Nu hebben we op de O pijler het Stamcafé, waar iedereen gebroederlijk met elkander praat en drinkt. Ook al zijn we op andere topics 'gezworen vijanden' het café is neutraal terrein. Dat staat ook duidelijk in de op.

Stel nou, dat ik een dergelijk topic open om over aanslagen te kunnen praten zónder het gebruikelijke gedoe op Actueel, zonder de discussies.. En ik zet duidelijk in de op wat de bedoeling is. Een soort van 'safe haven', neutraal terreiin. Hoe gaan jullie er dan mee om als er mensen het wel nodig vinden om om geheel tegen de geest van het topic in te gaan?Plus oneindig.
quote:hatsetats schreef op 15 juli 2016 @ 13:05:

Stel nou, dat ik een dergelijk topic open om over aanslagen te kunnen praten zónder het gebruikelijke gedoe op Actueel, zonder de discussies.. En ik zet duidelijk in de op wat de bedoeling is. Een soort van 'safe haven', neutraal terreiin. Hoe gaan jullie er dan mee om als er mensen het wel nodig vinden om om geheel tegen de geest van het topic in te gaan?

Wij vinden dit een goed idee en zullen het topic goed in de gaten houden. Offtopic berichten zullen door ons verwijderd worden, hopelijk zal dit niet nodig zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 15 juli 2016 @ 13:41:

[...]

Wij vinden dit een goed idee en zullen het topic goed in de gaten houden. Offtopic berichten zullen door ons verwijderd worden, hopelijk zal dit niet nodig zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumTop!!
Ik heb m geopend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven