Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 12:43:

[...]

Ik had ook paracetamol genomen maar dat doet normaal al niks voor mij..nu ook niet.

Ik vond het wel iets meer dan een weeïg gevoel btw maar dat ervaart iedereen anders (en ik heb geen kinderen gebaard)

Hm. We gaan het zien. Ik vind jullie nog niet erg bemoedigend

Fijn dat alles goed is gegaan met de dochter, LV! Wat een verhaal zeg. Ik vind de zoons hier al een stel stuntpiloten soms, maar dit is even andere koek
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 13:28:

het is een nacht

waarvan ik dacht dat ik 'm nooit beleven zou

maar helaas beleef ik 'm met jou, oh oooohoohoo...

Wel komisch hoor, karaoke buiten En dan die kindjes van zes jaar die braaf blèren... "gaat het ritme door, kedenk kedeng". Weten zij veel
quote:nienke_g schreef op 14 juli 2016 @ 13:30:

[...]

Hm. We gaan het zien. Ik vind jullie nog niet erg bemoedigend

Fijn dat alles goed is gegaan met de dochter, LV! Wat een verhaal zeg. Ik vind de zoons hier al een stel stuntpiloten soms, maar dit is even andere koek Ik ga iets zeggen wat ik eerlijk gezegd nooit uit mijn strot krijg. Maar weet je, het is gewoon kut.
quote:Hunniebunnie schreef op 14 juli 2016 @ 13:33:

[...]

En dan die kindjes van zes jaar die braaf blèren... "gaat het ritme door, kedenk kedeng". Weten zij veel Nou deze zijn volop aan het puberen hoor. Denk dat dit 12 tot 16 ofzo is.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 13:35:

[...]

Nou deze zijn volop aan het puberen hoor. Denk dat dit 12 tot 16 ofzo is.

Ooooo, VO? Ja, da's andere koek... Hang in there!

Mijn zoon had vanochtend zijn laatste ochtend op de basisschool. Weer een mijlpaal...
Ik heb zojuist mijn poezen gedrogeerd (ze spelen nog lekker door) De bedoeling is dat ze straks relaxed genoeg zijn dat de dierenarts ze hier thuis kan enten.

Ik vind het best een beetje spannend. Stelletje stresskippen.
quote:Hunniebunnie schreef op 14 juli 2016 @ 13:37:

[...]

Ooooo, VO? Ja, da's andere koek... Hang in there!

Mijn zoon had vanochtend zijn laatste ochtend op de basisschool. Weer een mijlpaal... Ik weet niet wat voor onderwijs maar zijn allemaal kinderen met een beperking (er loopt er wel eens eentje boos weg en eentje doet altijd of hij bom is die ieder moment kan afgaan piep piep pieep pieeeeep!!). De taxi's rijden hier af en aan.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 13:37:

Ik heb zojuist mijn poezen gedrogeerd (ze spelen nog lekker door) De bedoeling is dat ze straks relaxed genoeg zijn dat de dierenarts ze hier thuis kan enten.

Ik vind het best een beetje spannend. Stelletje stresskippen.

Ai, hier geen kattenliefhebber dus ik zeg: in het koffertje ermee en door de spijlen heen inenten.

Of nemen ze dan wraak
In het koffertje kan niet met deze. Ze zijn zo getraumatiseerd dat niemand ze daar in krijgt.

Als dat zou lukken was het makkelijk zat natuurlijk.
Ah okay, hier duidelijk geen kattenkenner, sorry. Dan een verdovingspijltje in een Nerf-gun en ze zo lam leggen? Ik probeer het nog een beetje leuk te houden hè...
Geen kattenkenner en heel duidelijk geen liefhebber dus. Daarmee schiet je er dwars door heen en aangezien ik wel liefhebber ben is dat natuurlijk niet de bedoeling
Ooo, maar ik ben wel dierenliefhebber hoor en er zijn echt zat poezen die ik echt lief vindt, ben er alleen wel knijterallergisch voor. Dan de lieve methode: slaapmiddel in stukje leverworst? Prrr prrrr!
Hoop dat het inmiddels al gelukt is
Ze is al een tijdje offline, dus ws. druk bezig
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet allergisch, maar vertrouw de meeste katten niet. Ik vind het ergens leuke beesten, maar het wantrouwen blijft.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 14 juli 2016 @ 14:50:

Ik ben niet allergisch, maar vertrouw de meeste katten niet. Ik vind het ergens leuke beesten, maar het wantrouwen blijft.

Met deze kat moet het lukken:

Ik mag weer
quote:Phaedra_ schreef op 14 juli 2016 @ 15:00:

Ik mag weer

Ik hield het al bij...........

Ik mag weer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Hunniebunnie schreef op 14 juli 2016 @ 14:54:

[...]

Met deze kat moet het lukken:

[afbeelding]

Ik vind katten ergens echt heel leuke beesten. En sommige katten knuffel ik ook. Maar veel katten vertrouw ik m'n vingers toch niet toe..........

Ik mag weer
Ze zijn een beetje dronken lijkt het. Ze zwalken en vallen van de bank. Ik heb mijn handen er aan vol

Dierenarts komt over een half uurtje.

Mijn poezen zou jij ook eng/raar vinden Hayek. Ze zijn héél lief en knuffelig tot ze schrikken en dan veranderen ze in kleine moordmachientjes.

Kunnen ze zelf niks aan doen.

Ik mag weer
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 15:05:

Ze zijn een beetje dronken lijkt het. Ze zwalken en vallen van de bank. Ik heb mijn handen er aan vol

Dierenarts komt over een half uurtje.

Mijn poezen zou jij ook eng/raar vinden Hayek. Ze zijn héél lief en knuffelig tot ze schrikken en dan veranderen ze in kleine moordmachientjes.

Kunnen ze zelf niks aan doen.
quote:Hunniebunnie schreef op 14 juli 2016 @ 15:03:

[...]

[afbeelding]Hmmmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven