Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

quote:Hunniebunnie schreef op 14 juli 2016 @ 10:05:

[...]

Pittig hè, die laatste weken. Als of je de laatste weken ineens twee keer zo zwaar wordt. Veel wandelen!

Het valt mij deze keer inderdaad een beetje tegen.

Wandelen gaat dus heel moeilijk. Als een soort spierpijn in mijn liezen voelt het. Het lijkt echt alsof ik een voetbal heb ingeslikt. Van achteren zie je helemaal niks. en dan ineens als ik mij omdraai;" kaboem!" baby buik...

Hoeveel kinderen heb jij?
applausje voor mezelf. Na 4 maanden er tegenaan hikken heb ik net mijn uitstrijkje laten maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 10:13:

applausje voor mezelf. Na 4 maanden er tegenaan hikken heb ik net mijn uitstrijkje laten maken.
Prrrr, mauw miawwwww.

Viel het achteraf mee?
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 10:10:

[...]

Het valt mij deze keer inderdaad een beetje tegen.

Wandelen gaat dus heel moeilijk. Als een soort spierpijn in mijn liezen voelt het. Het lijkt echt alsof ik een voetbal heb ingeslikt. Van achteren zie je helemaal niks. en dan ineens als ik mij omdraai;" kaboem!" baby buik...

Hoeveel kinderen heb jij?5x zwanger, nu 2 gezonde kinderen. Bij mij zag je ook heel lang niets en van achteren ook niet, dus ik herken het wel!
En nu ook lekker koffie voor ik het slagveld in huis te lijf ga.

applausje voor mezelf. Na 4 maanden er tegenaan hikken heb ik net mijn uitstrijkje laten maken.http://c2.plzcdn.com/ZillaIMG/3e1f293c6 ... 6a76b8.jpg
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 10:15:

[...]

Viel het achteraf mee?Ja tuurlijk Deed wel even gemeen pijn maar dat was 20 seconden. Zo stom dat ik iedere 5 jaar hetzelfde doe.
quote:Hunniebunnie schreef op 14 juli 2016 @ 10:17:

[...]

5x zwanger, nu 2 gezonde kinderen. Bij mij zag je ook heel lang niets en van achteren ook niet, dus ik herken het wel!Dat is wel heftig 5x zwanger... Ik ook hoor,maar het ging "maar"1x mis. Mensen schrikken soms als ik mij omdraai Onbekende mensen spreken mij nu zelfs aan..lief hoor..maar voel mij soms net een publieke attractie.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 10:18:

[...]

Ja tuurlijk Deed wel even gemeen pijn maar dat was 20 seconden. Zo stom dat ik iedere 5 jaar hetzelfde doe.Ik vind dat niet stom hoor. Je ligt daar toch een potje kwetsbaar te wezen.Hopelijk houdt je dit positieve gevoel vast en ga je over 5 jaar vol goede moed weer!
Flinke Puss!

Zo mijn eerste vergadersessie van de dag zit er op. Koffie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 14 juli 2016 @ 10:22:

Flinke Puss!

Zo mijn eerste vergadersessie van de dag zit er op. Koffie!

Goed zo!

Hier wat frustratie. Duur extern bureau komt net met plan voor organisatieverandering. In feite staat er niks anders in dan in mijn eigen kladje op A4....
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 10:03:

[...]

I wish!

Kan nog net mijn armen bewegen...squatten is er niet meer bij...Dat lukt mij al niet echt, en dan ben ik niet eens zwanger.
quote:elfje12 schreef op 14 juli 2016 @ 10:31:

[...]

Dat lukt mij al niet echt, en dan ben ik niet eens zwanger.

Voorlopig heb ik nog een excuus.

(ik kan het nl ook niet hoor)

Hoe is het verder met jou elfje?
Zo herkenbaar Konijntje! Ik heb net een plan van een externe partij in de prullenbak gekieperd. € 20.000 euro voor het selecteren van 10! mensen.... Eh.... Nee.
quote:Oudblond schreef op 14 juli 2016 @ 10:32:

Zo herkenbaar Konijntje! Ik heb net een plan van een externe partij in de prullenbak gekieperd. € 20.000 euro voor het selecteren van 10! mensen.... Eh.... Nee.Zullen we voor onszelf beginnen?

Goedemorgen allemaal! (Ik heb vakantie, dus ik wandel hier de komende weken vast een keer vaker binnen)

Ik laat vrijdag een spiraaltje zetten....daar zie ik ook al dagen tegenop! (En dat terwijl ik 5 maanden geleden een kind heb gekregen. Hoe erg kan het zijn dan. Maar toch.)
Oh ja spiraal zetten vond ik ook zo'n feest

Lekker hoor vakantie!! Ik moet nog ruim 2 weken werken.
Heb mijn koffie verkeerd op. Ik ga. Doei, tot morgen!

Fijne dag allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 10:53:

Oh ja spiraal zetten vond ik ook zo'n feest

Lekker hoor vakantie!! Ik moet nog ruim 2 weken werken.Ach ja, en om het nog leuker te maken, belde de assistente gisteren nog even: ze was vergeten te zeggen dat ik van te voren pijnstilling kon / moest nemen. Dat geeft de burger helemaal moed
quote:nienke_g schreef op 14 juli 2016 @ 11:00:

[...]

Ach ja, en om het nog leuker te maken, belde de assistente gisteren nog even: ze was vergeten te zeggen dat ik van te voren pijnstilling kon / moest nemen. Dat geeft de burger helemaal moed

auw...ben je nu beurs?

(geen ervaring met spiraal)
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 11:06:

[...]

auw...ben je nu beurs?

(geen ervaring met spiraal)Van te voren beurs lijkt me wel heel ernstig Ze laat 'm morgen zetten.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 11:08:

[...]

Van te voren beurs lijkt me wel heel ernstig Ze laat 'm morgen zetten. sorry! verkeerd geïnterpreteerd.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 11:08:

[...]

Van te voren beurs lijkt me wel heel ernstig Ze laat 'm morgen zetten. Ik laat 't morgen weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven