Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 14 juli 2016 @ 16:41:

Zijn jullie allemaal de Pokemon-hack gaan doen of is de app nu ook in NL gelanceerd?Allemaal?
Oh dear, how sad, never mind.
-1
Viel Spass nog Wollie!
Ik speel geen Pokemon, vriendin en m'n vriend wel. Vandaar dat ik weet dat ze binnen zitten.
Hee! Ik kom er even bij zitten in een luie stoel. Even oogjes dicht en bijkomen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 juli 2016 @ 12:24:

Hallo

Nou we zijn weer thuis hoor. Gisteren moesten we om half twaalf in het zkh zijn en om half zes werd er pas geopereerd, dus dochter stond intussen stijf van de stress en toen ze uit de narcose kwam was ze helemaal van de rel. Ze vroeg mij 's nachts te blijven en dat heb ik natuurlijk gedaan. De operatie zelf is goed verlopen, maar dochter is nog steeds niet blij want de kaak is flink gezwollen ('ik lijk wel een albatros') en haar mond zit nu vol met ijzer en elastiekjes, dus eten en drinken is ook al geen uitgezocht genoegen. Op dit moment ligt ze lekker op de bank, Harry Potter te kijken en ik speel voor Suster Bertken.Fijn dat het goed is gedaan!
Fijn dat het goed is gegaan LV, succes de kimende tijd , pffff hè?
Je bent zelf een theepot
Menu voor de komende drie dagen:

papgaar gekookte macaroni met tomatenprut

hutspot a la staafmixer

slobberbloemkool met aardappelpuree, kaas en ei (naar een idee van Olvarit )

Gelukkig was dochter toch al vegetariër, want hoe ik vlees zou moeten pureren/papgaar koken heb ik werkelijk geen idee van.

En dan komt vanavond Het Drama Van De Elastiekjes nog. Die moeten dagelijks worden vervangen, maar ze krijgt haar mond nauwelijks open en ik vrees dat ik met mijn worstvingers weinig goeds aan kan richten. Hopelijk valt het mee, anders bel ik morgen aan de dag het ziekenhuis en dan mogen zij het me voordoen, of zo.
Sterkte LV!
quote:SuzanneSuus schreef op 14 juli 2016 @ 17:05:

Fijn dat het goed is gegaan LV, succes de kimende tijd , pffff hè?

Ja best wel. Dat met mijn zoon was erger natuurlijk, maar die lag gewoon lekker rustig op de IC en zelf hoefden we niks te doen behalve ernaast zitten . Maar het komt wel goed hoor. Ik heb net met dochter al een hele resem eetbare gepureerde/vloeibare gerechten bedacht, en die schroeven blijken zo ver uit te steken dat we de elastiekjes er alleen maar aan hoeven te hangen (ik heb toch maar even gekeken ).

Maar het is wel een lulligheid. Ik geloof echt alzeleven dat zo'n kaakoperatie ongeveer het vervelendste is wat je kan overkomen (qua botoperaties dan), veel vervelender dan een plaat in je been of zo. Het heeft zo'n enorme invloed: op je praten, op je eten, op je drinken... je hele dagelijks leven staat ineens op zijn kop. En dan zie je er ineens ook nog uit als een albatros.
Uitgepalaverd en eindelijk thuis. Man kookt gelukkig.

Sterkte voor dochter en voor jou. (worstvingers )
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hats daar is mijn scherm niet groot genoeg voor hoor! Dagje wel?
quote:hatsetats schreef op 14 juli 2016 @ 18:52:

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff gaat het?
Wat een gedoe LV! Sterkte voor jou en dochter en de elastiekjes.

En ook sterkte voor Hats (maar waarmee )
The owls are not what they seem
en dan ook nog eens tijdens je zomervakantie... Arme LVdochter
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 14 juli 2016 @ 19:03:

en dan ook nog eens tijdens je zomervakantie... Arme LVdochter Zij is er juist wel blij mee, dat het zo vroeg in de zomervakantie gebeurd is. Nu heeft ze tenminste nog kans dat de boel weer een beetje geslonken is als ze haar opwachting moet maken bij haar nieuwe opleiding.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 juli 2016 @ 19:06:

[...]

Zij is er juist wel blij mee, dat het zo vroeg in de zomervakantie gebeurd is. Nu heeft ze tenminste nog kans dat de boel weer een beetje geslonken is als ze haar opwachting moet maken bij haar nieuwe opleiding.Wat een positieve bikkel is het zeg!

[...]

Zij is er juist wel blij mee, dat het zo vroeg in de zomervakantie gebeurd is. Nu heeft ze tenminste nog kans dat de boel weer een beetje geslonken is als ze haar opwachting moet maken bij haar nieuwe opleiding. daar heeft ze dan ook wel weer gelijk in

Hoelang gaat dit geintje duren?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

[...]

Zij is er juist wel blij mee, dat het zo vroeg in de zomervakantie gebeurd is. Nu heeft ze tenminste nog kans dat de boel weer een beetje geslonken is als ze haar opwachting moet maken bij haar nieuwe opleiding.

Oja, dat is wel fijn.

Ik moest met een blauw oog, wang en een gebroken neus
quote:Phaedra_ schreef op 14 juli 2016 @ 19:07:

[...]

Oja, dat is wel fijn.

Ik moest met een blauw oog, wang en een gebroken neus Ik met een enorm dichtgeslibd oog, het leek wel een tennisbal en zo groot was ie ook. Steenpuist op de verkeerde plek
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 14-07-2016 19:23
Reden: De b zit niet in het kofschip muts.
% gewijzigd
quote:rosanna08 schreef op 14 juli 2016 @ 19:07:

[...]

daar heeft ze dan ook wel weer gelijk in

Hoelang gaat dit geintje duren? Weekje of zes is wel het minste. Maar we hebben goeie hoop dat de albatroslook over een week of twee wel flink verminderd zal zijn. En die elastiekjes moeten drie weken geloof ik, dus dan zullen de schroeven er ook wel weer uit kunnen. Wat mij dan weer het goede moment lijkt om dochter te trakteren op een lipringetje, want haar piercing moest er ook nog uit
Beterschap met je superkitten LV.

Heel veel sterkte voor je dochter LV.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven