Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
Ow! En de romans voor 'oudere meisjes' wil ik juist zo graag!
Geen bijzonderheden
quote:CL2 schreef op 29 november 2008 @ 22:19:

Nu zijn zeker alle crosstrainers vergeven??? Jammer zeg, ik wil er een, maar mag niet teveel kosten van mezelf.

Onwijs goed initiatief dit. Zal eens bedenken wat ik allemaal te ruilen heb.Fluffy wilde de mijne, maar ik zet je op de reservelijst voor het geval er iets tussen komt.
quote:yasmijn schreef op 30 november 2008 @ 11:29:

Ow! En de romans voor 'oudere meisjes' wil ik juist zo graag! Stel dat ik ze ooit wegdoe ( ik gok van niet het is een erfenis van oma ) ben jij de eerste.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Voor de liefhebber heb ik een opblaasbaar 2 persoonsmatras (aerobed) in de aanbieding (stekker in het stopcontact en de rest gaat vanzelf).

Ik woon in de regio Eindhoven / Den Bosch
Ik ben sinds kort weer op zoek naar een redelijke kattenkrabpaal. Niet een klein dingetje maar iets van 1,50 hoog ofzo. Gelukkig vinden ze hun krabpaal leuker om in te spelen dan mijn meubels. Maar nu 1 jaar verder begint hij aardig af te takelen. Hij is niet meer stabiel, het touw laat al los en keer op keer valt dat ding bijna met katten en al op mij als ik op de bank zit. Mocht iemand nog iets hebben dan hou ik mijzelf aanbevolen.

Ik hoor evt. wel wat iemand graag ervoor zou willen hebben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
@Mylene

Ik had dat ook telkens, na een paar maanden met grof geweld gebruikt te zijn lag die paal dan weer helemaal uit elkaar. Mijn oplossing is gewoon een los stukje tapijt waar ze nu helemaal op los gaan. Misschien ook wat voor jou?
Ik heb in de aanbieding: een oude tikkie langzame laptop, maar hij doet het prima verder. Een ipodmini 4 gig met muziek erop en Engelse en Nederlandse boeken. In Amsterdam
WOW,wat een leuk topic Yasmijn.Heb nu nog niets in de aanbieding.Maar zoals Tonky schrijft.Opsturen kost tot 10 kg.

¤.6.20.De ontvanger kan daar weer wat anders voor terug ontvangen b.v.Of niet.Je weet dat het nu goed terecht komt

in deze dure tijd.Leuk dit.Groeten.
quote:nummerzoveel schreef op 30 november 2008 @ 11:45:

@Mylene

Ik had dat ook telkens, na een paar maanden met grof geweld gebruikt te zijn lag die paal dan weer helemaal uit elkaar. Mijn oplossing is gewoon een los stukje tapijt waar ze nu helemaal op los gaan. Misschien ook wat voor jou?Nou met die nageltjes red ik nog net. Ik knip ze, ze hebben de deurmat, en er zijn meerdere palen in de krabpaal, maar het is hun speeltje, ja tig leuke dingen op de grond van kattentunnels tot wat dan ook maar die kattenkrabpaal daar spelen ze de hele dag, slapen ze, echt beiden. Het staat ook voor het raam dus nu ze door omstandigheden niet meer naar buiten mogen liggen ze er ook de rest van de tijd, vogels kijken buiten enz. Dus het is voornamelijk een speelapparaat. Ik heb er evt. wel een foto van hoor wat ik bedoel. Dit is er een met een trap naar een hokje waar ze inkunnen, een muis die aan elastiek hangt, en dan bovenop een plateau waar ze op liggen en spelen. En ergens rechts nog een paal met een tussenstation hahah.
@Mylene

Ik kan me er wel een voorstelling van maken, jij hebt gewoon echt zo'n mega-palencomplex staan! :-)

En nee, dan heb je niets aan een stukkie tapijt :-) Die van mij spelen er niet in/mee, maar slapen er wel in. Als het huis straks af is en ze echt hun eigen stekkie krijgen, dan wil ik van die krabmuizen voor ze kopen. Goed voor de nagels (alhoewel ik ook knip), heerlijk om in weg te kruipen en ik vind ze ook nog eens erg leuk om te zien.

Maar goed, on topic, ik hoop dat iemand je verder kan helpen!
quote:benmamma schreef op 29 november 2008 @ 22:19:

[...]

Pfffffffffffff geen idee, is een loeizwaar ding, nou ja zeker een paar kilo.Heb zelf wenig ervaring met versturen van pakjes dus geen idee.Mocht iemand weten of het kan en wat de kosten bij benadering zullen zijn dan hoor ik dat graag.Het kost 6,20. Ik heb op het werk pakketzegels liggen, die kan ik opsturen. Mail me anders even op keidienstverlening@gmail.com, dat is wat makkelijker.
quote:CL2 schreef op 29 november 2008 @ 22:19:

Nu zijn zeker alle crosstrainers vergeven??? Jammer zeg, ik wil er een, maar mag niet teveel kosten van mezelf.

Onwijs goed initiatief dit. Zal eens bedenken wat ik allemaal te ruilen heb.Ellemichelle heeft er volgens mij nog één staan.
Dank je nummerzoveel. Ach het zal wel heel toevallig zijn dat iemand zoiets over heeft en wil ruilen met iets anders, maar je kan het altijd proberen he. Jij ook succes he!!!!!
Wat een goed topic zeg.

Ik heb nog wel een aantal dingen in de aanbieding.

Cherished Teddies

Blank houten cd rek

Nieuwe picknickmand.

Ik wil graag een meisje helpen wat binnenkort op zich zelf gaat via een ktproject en nog helemaal niks heeft, dus wil wel ruilen tegen:

Vergiet

pannenset

pannenlepelset

Leuke zitkussens

maatkan

strijkijzer

etc etc

Zal vanmiddag het topic eens op mijn gemak afstruinen

echt leuk
quote:superstar_2 schreef op 29 november 2008 @ 18:43:

[...]

Mocht er nog iemand hier uit de buurt een beeldscherm voor je hebben en je hebt geen vervoer dan wil ik dat uiteraard wel voor je ophalen..

Hé, dat is super lief van je. Nu nog iemand met een beeldscherm en alles komt goed!

=======

Yas, groetjes aan ex yasman.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Iemand bood me een blender aan maar ik kan de post niet meer terugvinden! Help!
quote:Zwieber schreef op 29 november 2008 @ 15:53:

Oh en als iemand seizoen 2 van Life on Mars op dvd heeft dan meld ik me aan!

Ik ga niet 13 pagina's doorspitten om te kijken of iemand heeft gereageerd

Maarruh, ik heb wel de gedownloade versie. De eerste serie bij Blokker gekocht, maar die doen heel flauw en bieden niet serie twee aan

haagsloesjuh@gmail.com (ja sorry, hekel aan 'juh' maar 'je' was niet meer vrij. Bleek achteraf dat IK die al maanden eerder had gejat )
quote:Moordwijf schreef op 30 november 2008 @ 13:49:

Iemand bood me een blender aan maar ik kan de post niet meer terugvinden! Help!

Hierzo. Mijn mailadres is mamzellebenik at yahoo.com

Breda dus.
quote:fluffychuzzle schreef op 29 november 2008 @ 19:55:

Ik heb net al wat neergezet voor teruil. Een salontafel, pcmonitor (of twee), hamster/visbak, vergiet (een handige want je kunt hem in je goosteen hangen zeg maar), klein tvtje, wat kinderkleding en verder moet ik nog even kijken.

Jij hebt een pc monitor? Ikke is al helemaal gelukkig. Als ik em ook nog mag hebben, ben ik gelukkig in het kwadraat.

Ik heb trouwens ook nog een soort ren voor het wat grotere knaagdier, bijvoorbeeld een konijn. Het is dus géén hok maar meer een soort hek wat je in de rondte kan zetten.

Iemand daar nog belang bij?
quote:shining schreef op 29 november 2008 @ 20:23:

Ik wil nog steeds die tien kilo kwijt. Echt helemaal niemand die het wil hebben?Je mag het wel aan mij geven anders, ik heb er nooit moeite mee er vanaf te komen. ;)
quote:ringelding schreef op 29 november 2008 @ 21:24:

@shala heb evt wel een (bakbeest) van een monitor over...heb Lief ff gervaagd en die wil toch ook wel kwijt. maar ligt er een beetje aan wat jer voor terug kan geven.....

Ik zit niet heel dik in de spullen. Ik heb kinderkleding, dameskleding, boeken, een ren voor een groot knaagdier, twee voeten bankjes, voor de rest moet ik ff kijken wat ik nog meer heb.
quote:bambino schreef op 30 november 2008 @ 13:40:

Wat een goed topic zeg.

Ik heb nog wel een aantal dingen in de aanbieding.

Cherished Teddies

Blank houten cd rek

Nieuwe picknickmand.

Ik wil graag een meisje helpen wat binnenkort op zich zelf gaat via een ktproject en nog helemaal niks heeft, dus wil wel ruilen tegen:

Vergiet

pannenset

pannenlepelset

Leuke zitkussens

maatkan

strijkijzer

etc etc

Zal vanmiddag het topic eens op mijn gemak afstruinen

echt leukLees ik jouw posting nou zo verkeerd? Maar hoe kan een meisje wat niets heeft, wat je het liefst wilt, spullen ruilen?
Lé-zen, MV!
Geen bijzonderheden
quote:Moordwijf schreef op 30 november 2008 @ 13:49:

Iemand bood me een blender aan maar ik kan de post niet meer terugvinden! Help! Was geen blender, maar een staafmixer. Regio Den Bosch, niet al te ver dus, voor jou
quote:Nef schreef op 30 november 2008 @ 03:59:

Oh, en mocht iemand een hele mooie lieve rooie kater van 2 jaar willen die liever alleen woont, neem dan ook contact met mij op.

Jammer dat hij liever alleen woont, anders was hij hier welkom. Wij zijn namelijk onze rode kater kwijt geraakt. Kwam niet meer thuis. :(

Maar er lopen hier nog drie andere katten dus dat is dan niet zo geschikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven