oud en nieuw 2008/2009

24-11-2008 19:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie heeft er nog wat leuke ideetjes voor oudjaarsavond? Mijn man en ik zijn dit jaar zonder de kinderen (zijn dit jaar bij ex) en weten niet zo goed wat te doen.

We wonen in het noorden des lands en wilden eigenlijk wel iets romantisch o.i.d doen. Ergens lekker eten, of avondje weg, misschien zelfs wel een nachtje weg.

Alle tips en ideeën zijn welkom
Je kunt natuurlijk een hotel boeken; maar dat zal wel giga druk zijn met hele groepen / families die daar samen oud en nieuw vieren.

Dat zal voor restaurants ook gelden: veel zullen gesloten zijn en bij degene die open zijn, zijn er vast ook speciale avonden gepland.

Als je dat leuk vindt, moet je dat zeker gaan doen.

Maar wat is er romantischer dan lekker thuis blijven, kaarsjes aan, lekkere hapjes, muziekje luisteren en vul zelf maar in.....??
Vrienden uitnodigen? Sorry,das niet romantisch,wel gezellig
Niks, gewoon eens lekker van elkaar genieten. Lekkere hapjes, beetje drank. En dan samen voor het raam van het vuurwerk genieten.
@Aruba, mmm romantisch, ik zal ook nog eens googlen op een uitje ergens in de buurt.
vroeg onder de wol
Ik vind het idee van Aruba helemaal zo gek nog niet..
Misschien wel eerst even ergens in een kroegje een borrel drinken en dan gezellig samen op de bank, houtkachel aan en lekker hapjes aan elkaar voeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven