Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Inmiddels de gewiste post wel gelezen en man o man wat leeft die bij haar eigen waarheid. Destijds het topic gelezen waarom ze een perma kreeg en die was volkomen terecht. Ging echt nergens over. Ik heb haar daar toen gestaft om de raarheid van haar posts. En met mij velen. Dit had niks te maken met welke mailwisseling of voorgaande fittie tussen Sap en May. Ja dat maakte Sap er van maar er was echt niks aan de hand tot zij los ging.

Ik vind het ergens sneu. Dat iemand zo blind is voor haar eigen gedrag. Het lijkt onderhand wel een complot theorie uit een Dan Brown boek.
quote:Deadpool schreef op 16 juli 2016 @ 14:50:

Inmiddels de gewiste post wel gelezen en man o man wat leeft die bij haar eigen waarheid. Destijds het topic gelezen waarom ze een perma kreeg en die was volkomen terecht. Ging echt nergens over. Ik heb haar daar toen gestaft om de raarheid van haar posts. En met mij velen. Dit had niks te maken met welke mailwisseling of voorgaande fittie tussen Sap en May. Ja dat maakte Sap er van maar er was echt niks aan de hand tot zij los ging.

Ik vind het ergens sneu. Dat iemand zo blind is voor haar eigen gedrag. Het lijkt onderhand wel een complot theorie uit een Dan Brown boek.Hoe heb je die post gevonden? Via google cache kan ik 'm niet vinden. Ben nu wel erg nieuwsgierig.
Ik heb alles gelezen toen ze het topic poste en had ook gereageerd dat ze alles achter haar moest laten omdat het niet zo gezond klinkt wat ze poste.

Ik vind het wel allemaal erg sneu.
Prrrr, mauw miawwwww.
ik verbaas me er ook over hoe iedereen hier het maar voor elkaar krijgt om gewiste posts of topics te lezen. Zijn jullie dan allemaal van die internet-wonders?
quote:Kwejeebo schreef op 16 juli 2016 @ 14:52:

[...]

Hoe heb je die post gevonden? Via google cache kan ik 'm niet vinden. Ben nu wel erg nieuwsgierig.Je hebt pb.
Ik heb het gekopieerd, voor die gene die het willen lezen pm me maar.

Ik ben nog max 15 min online daarna later in de avond.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Kwejeebo schreef op 16 juli 2016 @ 14:52:

[...]

Hoe heb je die post gevonden? Via google cache kan ik 'm niet vinden. Ben nu wel erg nieuwsgierig.Via iemand die m wel heeft gelezen.
Ik vind het ook super sneu maar vind het tevens een bevestiging van waarom de permanente ban terecht is. Hoe lullig ook maar ze lijkt heel erg in haar wereld te leven. En dat als de absolute waarheid te zien.
Is die post offline gehaald door de Mods?

Hoe kwam die hier online dan met een perma?

Ik vind het behoorlijk verontrustend gedrag eerlijk gezegd.
Maar dat Sap vanochtend terug is gekomen maakt maar weer duidelijk hoe obsessief ze is. En door haar geschreven stuk kan je weer enorm goed lezen hoe erg ze in haar eigen wereld leeft. En het oog voor wat er echt gaande is helemaal verloren heeft. Zij is helemaal van de werkelijkheid los gerukt.

Ik ben benieuwd wanneer ze weer terugkomt. Ze heeft dit forum nodig om in haar behoeftes te kunnen voorzien.
quote:Toverspiegel schreef op 16 juli 2016 @ 14:56:

ik verbaas me er ook over hoe iedereen hier het maar voor elkaar krijgt om gewiste posts of topics te lezen. Zijn jullie dan allemaal van die internet-wonders?Ik snap er ook de ballen van.
quote:Toverspiegel schreef op 16 juli 2016 @ 14:56:

ik verbaas me er ook over hoe iedereen hier het maar voor elkaar krijgt om gewiste posts of topics te lezen. Zijn jullie dan allemaal van die internet-wonders?Om te beginnen is alles ontstaan ACHTER de schermen. Dan kun je toch ook bedenken dat er heel veel mensen elkaar mails sturen? Maar sommige openingsberichten en topics vallen idd nog te terug te vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind het ook sneu hoor. Maar je zal maar én kwetsbaar zijn én een kutperiode doormaken én een niet ophoudende stroom aan berichten krijgen van Sap. Dat is nog veel sneuerder.
quote:Dubbz schreef op 16 juli 2016 @ 15:01:

Ik vind het behoorlijk verontrustend gedrag eerlijk gezegd.Het is niet zo moeilijk om een perma te omzeilen en weer op het forum te komen hoor. Gewoon een kwestie van een proxy opzetten.
Dat 'zelfstandige vrouwen gezocht' topic, was dat ook van Sapsorrow?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juli 2016 @ 15:03:

[...]

Om te beginnen is alles ontstaan ACHTER de schermen. Dan kun je toch ook bedenken dat er heel veel mensen elkaar mails sturen? Maar sommige openingsberichten en topics vallen idd nog te terug te vinden.Ik realiseer me denk ik nu pas hoe groot dat 'achter de schermen' stuk van het forum is. Het verbaast me bijna dat er nog dingen vóór de schermen worden besproken!
quote:Dubbz schreef op 16 juli 2016 @ 15:01:

Ik vind het behoorlijk verontrustend gedrag eerlijk gezegd.Ik ben totaal geen pc wonder, maar je kunt echt alles Googlen. Dus zelfs ik zou via Google na een IP ban weer terug kunnen komen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Dubbz schreef op 16 juli 2016 @ 15:05:

Dat 'zelfstandige vrouwen gezocht' topic, was dat ook van Sapsorrow?Ja. Met dat diva gedoe bedoel je toch?
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:simbalabimba schreef op 16 juli 2016 @ 10:59:

[...]

En hoe ze beschadidgd wordt door wat en op welke manier er over haar geschreven wordt. En werd, ook voor haar ban werd ze denigrerend benaderd. Denigrerend, wat haar verweten wordt, maar dat verder nooooit iemand doet....

In hoeverre ze kwetsbare mensen hier op het forum zou hebben beschadigd weten we niet.

Dat spreekt zich rond zonder het fijne ervan te weten.

En iedereen gelooft wat haar het geloofwaardigs lijkt of het beste uitkomt.

Bij mij is niet als de meerderheid a zegt, zal het wel a zijn.+100
LOEP ME MAAR aub.
quote:Deadpool schreef op 16 juli 2016 @ 14:59:

Ik vind het ook super sneu maar vind het tevens een bevestiging van waarom de permanente ban terecht is. Hoe lullig ook maar ze lijkt heel erg in haar wereld te leven. En dat als de absolute waarheid te zien.Mee eens
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Bruise schreef op 16 juli 2016 @ 11:19:

[...]

Positief was die indruk niet. Jij zou iemand hebben gewaarschuwd hebben voor haar. Iemand waar zij al anderhalf jaar intensief contact mee had?

Waarom doe je dat vraag ik me dan af. Zij kan niet voor zichzelf denken?

Jaren geen probleem en ineens wil ze breken met Sap.

Of klopt daar niks van?+10000
LOEP ME MAAR aub.
quote:Jane-Ice schreef op 16 juli 2016 @ 15:06:

[...]

Ja. Met dat diva gedoe bedoel je toch?

Ja best een bizarre oproep, van een vrouw die contacten/vriendinnen zocht die geen meeloop types zijn want ze hield wel van een goede discussie en zelf was ze erg orgineel.

Ook verwijderd vanwege terugkerende banneling.
quote:Dubbz schreef op 16 juli 2016 @ 15:09:

[...]

Ja best een bizarre oproep, van een vrouw die contacten/vriendinnen zocht die geen meeloop types zijn want ze hield wel van een goede discussie en zelf was ze erg orgineel.

Ook verwijderd vanwege terugkerende banneling.

Ik vind het ook een vreemd oproep. Zij zoekt duidelijk aandacht/ hulp.

Ik vind het echt triest.
Prrrr, mauw miawwwww.
Nou Simba en Missie ik heb in dat gewraakte topic puur gestaft om Saps enge posts. Toen wist ik niks van welk vaag complot jegens haar af. Sap was zelf degene die pb en andere privé geschiedenis erbij zeulde op een zeer onprettige manier en weigerde in te binden. Ze had ook gewoon weg kunnen blijven uit een topic van May wat in de verste verte niet over Sap ging. Dat maakte ze er puur zelf van.
quote:Dubbz schreef op 16 juli 2016 @ 15:09:

[...]

Ook verwijderd vanwege terugkerende banneling.Dat topic kwam een paar dagen terug op het forum toch? Vond het een vreemde oproep. Maar dat was dus ook Sap blijkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven