Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Jane-Ice schreef op 16 juli 2016 @ 15:37:

[...]

Ja, dat snap ik. Maar mensen met wie ze contact heeft, hebben ze haar dat verteld?Dit is haar wel 100 maal verteld hier op het forum
quote:simbalabimba schreef op 16 juli 2016 @ 15:44:

[...]

Eén nick wilde ze niet meer na het overlijden van David Bowie.Oh. Dan is er inderdaad niets aan de hand. De talloze adviezen over ernstige psychiatrische problematiek, de adviezen over medicatie tegen wildvreemden, adviezen om hulpverlening links te laten liggen aan kwetsbare mensen, en élk topic overnemen is dan inderdaad niet van toepassing, want één nick heeft ze om een andere reden weggedaan dan compleet uit de bocht vliegen. Ofzo.
quote:Rhaegal schreef op 16 juli 2016 @ 15:45:

[...]

Iedereen op dit forum zo ongeveer, 2 jaar lang. Bij elke nick, elke keer als ze weer uit de bocht dreigde te vliegen. Dan postte ze een tijdje normaal, maar dan ging het hele riedeltje weer van voor af aan, dat ze hulpverlener was, en ging élk topic alléén maar over haar en haar issues, en dan vooral dat ze eigenlijk helemaal geen issues had, want het was allemaal doodnormaal en de rest van de wereld was gek. En dat dan in elk topic, al ging het over de broccoli die in de aanbieding was bij de Jumbo.

Jeetje, heftig. Ik heb dan alleen haar leuke reactie's gelezen.

Verder heb ik geen contact met haar.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Rhaegal schreef op 16 juli 2016 @ 15:47:

[...]

Oh. Dan is er inderdaad niets aan de hand. De talloze adviezen over ernstige psychiatrische problematiek, de adviezen over medicatie tegen wildvreemden, adviezen om hulpverlening links te laten liggen aan kwetsbare mensen, en élk topic overnemen is dan inderdaad niet van toepassing, want één nick heeft ze om een andere reden weggedaan dan compleet uit de bocht vliegen. Ofzo.Een aanname is zo gedaan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Wat was dan wel de reden van de permaban, als het niet over het conflict ging waar ze het zelf de hele tijd over heeft?
quote:simbalabimba schreef op 16 juli 2016 @ 15:53:

[...]

Een aanname is zo gedaan.What's wrong with you? Heb je de oogkleppen van sap op ofzo?
quote:Rhaegal schreef op 16 juli 2016 @ 15:45:

[...]

Iedereen op dit forum zo ongeveer, 2 jaar lang. Bij elke nick, elke keer als ze weer uit de bocht dreigde te vliegen. Dan postte ze een tijdje normaal, maar dan ging het hele riedeltje weer van voor af aan, dat ze hulpverlener was, en ging élk topic alléén maar over haar en haar issues, en dan vooral dat ze eigenlijk helemaal geen issues had, want het was allemaal doodnormaal en de rest van de wereld was gek. En dat dan in elk topic, al ging het over de broccoli die in de aanbieding was bij de Jumbo.Dit dus. Maar nee dat zien wij allemaal verkeerd want het ligt allemaal aan complotten om haar weg te pesten. Ofzoiets.
quote:Elisabeth1988 schreef op 16 juli 2016 @ 15:54:

Wat was dan wel de reden van de permaban, als het niet over het conflict ging waar ze het zelf de hele tijd over heeft?Is niet vermeld in het Ban topic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Wat was dan wel de reden van de permaban, als het niet over het conflict ging waar ze het zelf de hele tijd over heeft?Ze had geloof ik wat persoonlijke informatie's van een forummer in een topic geschreven.
Prrrr, mauw miawwwww.

Wat was dan wel de reden van de permaban, als het niet over het conflict ging waar ze het zelf de hele tijd over heeft?Mayamay opende een topic met een normale vraag. Sap reageerde daar nogal apart op waarop May aangaf dat ze moest stoppen met steeds op haar reageren. Waarop Sap dreigde de pb beerput open te trekken over hun achter de schermen contact. Een paar forummers probeerden haar een halt toe te roepen omdat ze gek deed maar ze draaide nogal door en werd steeds grimmiger. Toen is er gestaft en geband.
quote:notalwaysdark schreef op 16 juli 2016 @ 15:54:

[...]

What's wrong with you?

niks, heb net een gebakken visje op en een ijsje, heb vakantie en nog zo wat leuke dingen.

Dat was gewoon een feitje dat ik postte, ik zag een foutje en postte een feitje.

quote:Deadpool schreef op 16 juli 2016 @ 15:57:

[...]

Mayamay opende een topic met een normale vraag. Sap reageerde daar nogal apart op waarop May aangaf dat ze moest stoppen met steeds op haar reageren. Waarop Sap dreigde de pb beerput open te trekken over hun achter de schermen contact. Een paar forummers probeerden haar een halt toe te roepen omdat ze gek deed maar ze draaide nogal door en werd steeds grimmiger. Toen is er gestaft en geband.Is dat nog ergens terug te vinden via google?
quote:simbalabimba schreef op 16 juli 2016 @ 15:57:

[...]

niks, heb net een gebakken visje op en een ijsje, heb vakantie en nog zo wat leuke dingen.

Dat was gewoon een feitje dat ik postte, ik zag een foutje en postte een feitje.

Ah lekker.

Geniet van je visje/vakantie
quote:Jane-Ice schreef op 16 juli 2016 @ 15:55:

[...]

Ze had geloof ik wat persoonlijke informatie's van een forummer in een topic geschreven.De reden van de ban was volgens mij dat ze dreigde persoonlijke informatie van de desbetreffende topic-opener online te zetten.
quote:Deadpool schreef op 16 juli 2016 @ 15:57:

[...]

Mayamay opende een topic met een normale vraag. Sap reageerde daar raar op waarop May aangaf dat ze moest stoppen met steeds op haar reageren. Waarop Sap dreigde de pb beerput open te trekken over hun achter de schermen contact. Een paar forummers probeerden haar een halt toe te roepen omdat ze gek deed maar ze draaide nogal door en werd steeds grimmiger. Toen is er gestaft en geband.Ja, Maya bitste dat Sap altijd zo idioot reageerde en toen kwam vh 1 het ander. Dat Sap schreef dat Maya niet bang hoefde te zijn dat ze een boekje zou opendoen, zal juist bedreigend hebben geklonken. 'k Denk dat ze niet verwacht hadden elkaar voor de 3? keer tegen te komen.

quote:Bruise schreef op 16 juli 2016 @ 15:59:

[...]

Is dat nog ergens terug te vinden via google?Topic is niet verwijderd. Wel een aantal reactie's.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:simbalabimba schreef op 16 juli 2016 @ 16:01:

[...]

Ja, Maya bitste dat Sap altijd zo idioot reageerde en toen kwam vh 1 het ander. Dat Sap schreef dat Maya niet bang hoefde te zijn dat ze een boekje zou opendoen, zal juist bedreigend hebben geklonken. 'k Denk dat ze niet verwacht hadden elkaar voor de 3? keer tegen te komen.

Sap reageerde in dat topic ook idioot dus daar was geen woord aan gelogen.

Ik snap niet wat ze überhaupt in Mayamay haar topic deed.
Ik was alweer mosterd zie ik. Zombiequeen bedankt voor de pb met de tekst. Ik hoop echt dat ze hulp krijgt of zoekt. Die is echt de weg kwijt. Ze weet alles wel mooi te verdraaien weer, dat ze zo'n bomenknuffelaar is enzo. Man man man
quote:Jane-Ice schreef op 16 juli 2016 @ 16:01:

[...]

Topic is niet verwijderd. Wel een aantal reactie's.Dan zal ik dat later eens onder de loep gaan nemen.
quote:Bruise schreef op 16 juli 2016 @ 15:59:

[...]

Is dat nog ergens terug te vinden via google?Waarom zou je dat in 's hemelsnaam willen? Wat een sensatielust hier. Het is toch duidelijk dat het hier om psychisch instabiele mensen gaat? Waarom die drang om alle details te weten, lang nadat het heeft plaatsgevonden?
Daar draait heel NP toch op.
Ja, nou nou...laat me maar niet raden wie je was.
Prrrr, mauw miawwwww.
Altijd opvallend dat poef opeens de self righteous forummers op NP komen om te laten zien hoe geweldig ze zijn. Zo je ze nooit en opeens zijn ze er weer. Jammer genoeg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 16 juli 2016 @ 16:08:

Altijd opvallend dat poef opeens de self righteous forummers op NP komen om te laten zien hoe geweldig ze zijn. Zo je ze nooit en opeens zijn ze er weer. Jammer genoeg.Pff, whatever.
quote:PowerCube schreef op 16 juli 2016 @ 16:03:

[...]

Waarom zou je dat in 's hemelsnaam willen? Wat een sensatielust hier. Het is toch duidelijk dat het hier om psychisch instabiele mensen gaat? Waarom die drang om alle details te weten, lang nadat het heeft plaatsgevonden?

Omdat dat bericht nu juist het punt (of 1 vd punten ) is waar het om gaat. Klopt het wat er over geschreven wordt of niet?

Dus als dat de reden is om het te willen weten, kan ik het wel begrijpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven