Centraal Moderatortopic

06-05-2016 16:08 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 juli 2016 @ 16:34:

Napraat is weer vol :-)Het nieuwe deel vind je hier.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Chocopinda schreef op 16 juli 2016 @ 15:57:

[...]

Het staat anders niet in het ban-topic waarom Sapsorrow een ban heeft gekregen en aangezien ik daar niet kan reageren, vroeg ik het hier.

Waar mag ik dan de vraag stellen?
Wat voor een forum is dit dat en ik quote, dit soort uitspraken worden getolereerd. Het is toch allang bekend dat velen doorslaan op de actueel pijler?! Of is dit soms de standaard?:

Het was dus wel een aanslag door IS:

IS zegt dat 'soldaat' aanslag Nice heeft gepleegd

Bedankt wegkijkers, vluchtelingenknuffelaars, "anti"-fascisten, Merkel, EU, MSM, Moslims en gutmenschen: jullie zijn verantwoordelijk voor het importeren van terrorisme in Europa. Het bloed kleeft aan jullie handen.
quote:ardni schreef op 16 juli 2016 @ 17:36:

Wat voor een forum is dit dat en ik quote, dit soort uitspraken worden getolereerd. Het is toch allang bekend dat velen doorslaan op de actueel pijler?! Of is dit soms de standaard?:

Het was dus wel een aanslag door IS:

IS zegt dat 'soldaat' aanslag Nice heeft gepleegd

Bedankt wegkijkers, vluchtelingenknuffelaars, "anti"-fascisten, Merkel, EU, MSM, Moslims en gutmenschen: jullie zijn verantwoordelijk voor het importeren van terrorisme in Europa. Het bloed kleeft aan jullie handen.

Bedankt voor het melden.

We hebben inmiddels maatregelen genomen tegen deze forummer.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:ModeratorViva schreef op 14 juli 2016 @ 14:39:

[...]

Beste blijfgewoonbianca,

Doe maar staffen. Wij hebben de maatregelen ook genomen aan de hand van de stafmelding. Het modtopic loopt anders ook zo onnodig vol en dit is niet zo overzichtelijk.

Fijne middag!

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaBeste moderator,

Ik heb zo straks een stafje gebruikt bij een op-de-man-en-slecht-v-d-sfeer-reactie, maar de onterechte reactie staat er nog steeds. Ik kan het niet een tweede keer staffen omdat dat deel gesloten is. Wat nu?

Sorry dat het mod-topic nu onnodig overloopt.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 16 juli 2016 @ 18:26:

[...]

Beste moderator,

Ik heb zo straks een stafje gebruikt bij een op-de-man-en-slecht-v-d-sfeer-reactie, maar de onterechte reactie staat er nog steeds. Ik kan het niet een tweede keer staffen omdat dat deel gesloten is. Wat nu?

Sorry dat het mod-topic nu onnodig overloopt.

Je kunt ons een mailtje sturen met een link naar het betreffende bericht.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Ha modjes. Willen jullie even op Save Haven kijken op de A pijler? Daar staan wat berichten die tegen de geest van het topic in gaan en ik zou het fijn vinden als ze verwijderd worden. In elk geval 1 poster wil haar reactie niet zelf weghalen, vandaar mijn vraag
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Is er al wat bekend over de smilies van telefoon en iPad die veranderen in vraagtekens?
quote:yasmijn schreef op 16 juli 2016 @ 19:29:

Is er al wat bekend over de smilies van telefoon en iPad die veranderen in vraagtekens?

We gaan het nog een keertje vragen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:hatsetats schreef op 16 juli 2016 @ 19:00:

Ha modjes. Willen jullie even op Save Haven kijken op de A pijler? Daar staan wat berichten die tegen de geest van het topic in gaan en ik zou het fijn vinden als ze verwijderd worden. In elk geval 1 poster wil haar reactie niet zelf weghalen, vandaar mijn vraag

Je kunt deze berichten staffen en dan gaan wij er naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

'Mijn verloofde is boos.!' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:ModeratorViva schreef op 16 juli 2016 @ 20:49:

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumPardon?
quote:ModeratorViva schreef op 16 juli 2016 @ 20:49:

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Dat was toch gewoon een grapje ipv trollen?

Ik moest er wel om lachen en het was overduidelijk niet serieus bedoeld.
quote:Lysippe schreef op 16 juli 2016 @ 20:59:

[...]

Dat was toch gewoon een grapje ipv trollen?

Ik moest er wel om lachen en het was overduidelijk niet serieus bedoeld.Idd maar goed er zijn hier mensen die graag staffen ..
Mods, ik kan ff niet mailen, maar ik krijg n beetje naar gevoel bij n bepaalde pister. Jaar lid, slechts vijf reacties en alleen op mij. En nu heeft ze n topic in de krochten van het vf gevonden (dat ze ûberhaupt naar gezocht heeft vind ik al behoorlijk eng) Dus ik staf ff, misschien dat jullie er n ip check op los kunnen laten? Alvast bedankt.
Beste moderator,

graag het topic over de ebike op de geld en recht pijler sluiten, aangezien de heksenjacht alweer geopend is daar.
quote:YellowDiamond schreef op 16 juli 2016 @ 21:07:

[...]

Idd maar goed er zijn hier mensen die graag staffen ..

Heel eerlijk (sorry voor de offtopic Mods) vond ik het topic niet meteen hilarisch. Het was wel overduidelijk dat je het niet meende en dus waren de serieuze reacties wel grappig

Mods, ik begrijp dat jullie het druk hebben en niet alles op de voet kunnen volgen. Maar dit topic was gewoon een grap en denk dat niet iedereen dat meteen begreep. Ik zou het jammer vinden als jullie het topic niet terugplaatsen, maar dat is uiteindelijk jullie keuze. Wel vind ik de term "trollen" vergezocht.
quote:- schreef op 16 juli 2016 @ 21:12:

Beste moderator,

graag het topic over de ebike op de geld en recht pijler sluiten, aangezien de heksenjacht alweer geopend is daar.

We sluiten niet zomaar topics. Waarom wil je een slotje op dit topic hebben?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2016 21:19
Reden: verwijderd ivm offtopic
% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ModeratorViva schreef op 16 juli 2016 @ 21:15:

[...]

We sluiten niet zomaar topics. Waarom wil je een slotje op dit topic hebben?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Omdat ik antwoord heb gekregen op mijn vraag en ik nu word neergezet als een oplichster die een fiets zonder remmen aan een oudere vrouw probeert te verkopen.

Terwijl ik de fiets heb laten repareren, alles weer funtioneert en ik er zelf dagelijks mee fiets. Ik heb daarom geen zin om voor oplichtster te worden uitgemaakt. Zou fijn zijn als het topic verwijderd kan worden!
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2016 21:18
Reden: verwijderd ivm offtopic
% gewijzigd
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 16 juli 2016 @ 21:17:

[...]

Omdat ik antwoord heb gekregen op mijn vraag en ik nu word neergezet als een oplichster die een fiets zonder remmen aan een oudere vrouw probeert te verkopen.

Terwijl ik de fiets heb laten repareren, alles weer funtioneert en ik er zelf dagelijks mee fiets. Ik heb daarom geen zin om voor oplichtster te worden uitgemaakt. Zou fijn zijn als het topic verwijderd kan worden!

Wij vinden dit niet reden genoeg om het topic te verwijderen.

We gaan hier ook niet verder over in discussie op het CM. Voor verdere vragen kun je ons mailen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Ook nog even een algemeen bericht:

Het Centraal Moderatortopic is er niet voor discussies. Omdat het merendeel van de vragen hier toch steeds weer discussie uitlokt willen we jullie verzoeken om zoveel mogelijk te mailen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Had je mijn post van zojuist nog gelezen mods? Kan ff niet mailen vandaar even hier.
quote:hatsetats schreef op 16 juli 2016 @ 21:24:

Had je mijn post van zojuist nog gelezen mods? Kan ff niet mailen vandaar even hier.

We hebben je bericht gezien. Je kunt ons het beste even mailen zodra je daar de mogelijkheid toe hebt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven