Hele maffe test!

30-11-2008 13:17 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze test kreeg ik van iemand doorgestuurd en het klopte bij mij, maar hoe kan dat nou??? Iemand een idee, echt grappig om em even zelf te doen trouwens.

Doe de volgende test, deze is echt indrukwekkend ! Het is geen instinkertje ofzo. SVP doe hem goed en tot op het einde, het duurt niet lang.

Heeft u zich wel eens afgevraagd of uw geest wel normaal is of anders dan anderen ? Nou, doe deze oefening en vindt het antwoord!!!

Volg de instructies, en antwoord op iedere vraag, één voor één en zo snel als je kunt, maar ga niet naar de volgende voordat je de eerdere vraag beantwoord hebt. Je hoeft de antwoorden niet op te schrijven, het resultaat zal je verbazen, dat beloof ik je!

Hoeveel is:

15+6

3+56

89+2

12+53

75+26

25+52

63+32

ja rekenen is niet altijd makkelijk, maar kop op nog heel even !

123+5

snel?. Denk nu aan een gereedschap en een kleur

ok?

Dan naar beneden scrollen

nog meer naar beneden...

nog meer..

Je dacht aan een RODE HAMER nietwaar ??

Zo niet, dan ben je één van de 2% van de bevolking waarvan de geest aanzienlijk anders is dan die van de meeste mensen..

Het antwoord van 98% van alle mensen is namelijk een

rode hamer !
ha ha rode hamer maar dan wel 6 FFen
3 ffen. De jongens in eerste instantie ook, in tweede instantie wist groep 4 de of fen te vinden. Ik zelf in tweede instantie nog niet hoor.

Grappig, want die lui lezen geen engels.
ik dacht aan een groene schroevedraaier en ik had 5 ff-en, ben ik nou ontzettend slim...???
Groene zaag

* laat zich opsluiten in isoleercel *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Blauwe hamer, gezien de hoeveelheid hamers niet zo bijzonder volgens mij.. en 5 fffen..die is wel weer leuk.
Toch leuk tijdverdrijf dit
ik dacht aan een blauwe boor..........
Blauwe hamer, volgens mij moeten ze de test aanpassen naar blauwe hamer . Die ff-en stonk ik ook in.
Blauwe schoevendraaier (blauw = lievelingskleur en schroevendraaier = enige gereedschap in huis)

en 3 FFen!

En moest echt 3x kijken toen ik las dat er 6 FFen stonden...

SUF
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
quote:revival schreef op 30 november 2008 @ 14:12:

En wat dacht je hiervan???

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn.

De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut

vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit

ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.

idednraad raar maar waar....

dit is grapppig zeg, ik dacht altijd dat dat met dyslectie van mij te maken had. Ik kan als ik heel moe ben of haast heb, ook zo schrijven en en lezen... het maakt inderdaad niet uit als alle letters er maar staan

oh enne een blauwe waterpomptang en drie f-en
Blauwe hamer en 4 FF en ging bij die gekleurde kleuren alleen met rechter oog lezen en zei bij de gele zwart wit...

Spoor dus helemaal niet...
Hier ook een gele hamer. De hamers zijn populair, maar die kleur, die klopt niet bij de test .
Wel de kleur rood maar het gereedschap was een nijptang en geen hamer.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Hier een blauwe zaag.

Volgens mij is de kleur blauw hier erg populair.

Verder telde ik direct 6 FF-en.
rode hamer, 4 ff-en... maar ik hou me voor dat ik beïnvloed ben door het kleurtje van rechts op de pagina... ;)
Groene beitel, 6 F-en :D
turqoize nijptang.

hoe komen ze aan die 98% eigenlijk, hoe is dat onderzocht/vastgesteld?

Achteraf legt mijn vriend me uit dat ik niet een nijptang maar een pijptang bedoel (oh wat een cliche, ik weet niets van gereedschap).
overigens, ff-en tellen lijkt me dat de meesten juist wel op die zes komen...Tellen is niet zo moeilijk, je moet het tekstje alleen niet lezen.
Oranje schroefboor (ja zeg, ik ben én heel blij met dat ding (nieuwste aankoop) én ik heb er gister weer eens een heel decor mee ontschroefd. Natuurlijk denk ik dan niet aan een rode hamer..)

Die plaatjes vind ik ook zo bizar inderdaad! 't Heeft vast iets te maken met wat je hersens willen zien, ofzo (doen je hersens ook vaak met muziek en beeld, het kloppend maken) maar hoe het precies zit...
Ik dacht aan een gele hamer en had 3 ffen.

Vriend dacht aan een groene bahco.
een gele hamer hierzo
blauwe zaag en 5 ff-en

leuk, ik wil meer testjes!!!
ik dacht aan een roze bijl.
blauwe kniijptang ?????
hahahhaa een rode hamer !!! Maar waarom ?!?!?!??! Uitleg ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven