Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 17 juli 2016 @ 12:59:

[...]

ik praat even tegen mezelf.

Heb het teruggevonden. Dat vind ik dan wel weer stoer, dat je die oude forumnaam hebt laten staan, al was die ook gewoon via het forum wel te vinden.

Ondanks dat er ook staat dat 1 en ander doorgestuurd mag worden, had het je gesierd als je de echte naam die er vermeld wordt, bij het doorsturen had weggehaald.Is je hele post nou aan jezelf gericht? Verwarrend.
Tjezus, wat vals
quote:Bruise schreef op 17 juli 2016 @ 13:00:

De privacy van Sap is blijkbaar niet zo belangrijk.Dat vindt ze zelf van niet nee, als je persoonlijke info in die berichten hebt gezet die vervolgens achter de schermen, mét toestemming van haar zelf, doorgestuurd mochten worden.
Dan nog had ik die naam weggehaald.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dus Sap schrijft, hier heb je mijn voor en achternaam en geef die vooral door aan iedereen op het Viva forum.
Ze wil nog wat zeggen.

Ongeveer een encyclopedie vol
Aan het typen...............
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 12:19:

[...]

Tja, maar het gaat dan ook niet over jou, en dat vinden narcisten niet leuk
Wow, ik heb nog nooit iets gezegd over de heule situatie.

Maar het gaat me nou een beetje de pet te boven, OP's langer dan de Chinese muur, apps downloaden om bans te omzijlen..
quote:Bruise schreef op 17 juli 2016 @ 13:05:

Dus Sap schrijft, hier heb je mijn voor en achternaam en geef die vooral door aan iedereen op het Viva forum.

Zo lastig was het toch niet? Plus dat ze de inloggevens van haar oude accounts achter de schermen wil verspreiden zodat eenieder kennis kan nemen van de inhoud. Persoonlijke pb's van andere forummers.

Dat is toch bizar?
Ik wil hierbij (voordat mijn account geanominiseerd wordt) wel even mijn excuses aanbieden voor het verspreiden van haar naam. Ik heb gevoelige informatie gedeeld en dat had ik inderdaad weg moeten laten in de pb's.
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2016 @ 13:03:

Dan nog had ik die naam weggehaald.

Jij en ik wel.

Echter, in andermans boeken is het duister lezen

Dat blijkt wel weer.
quote:yasmijn schreef op 17 juli 2016 @ 13:16:

[...]

Zo lastig was het toch niet? Plus dat ze de inloggevens van haar oude accounts achter de schermen wil verspreiden zodat eenieder kennis kan nemen van de inhoud. Persoonlijke pb's van andere forummers.

Dat is toch bizar?

Hoe bedoel je lastig? Ik zou denken, zo moeilijk is het toch niet om even haar echte naam uit het verhaal te verwijderen. Lukte ook bij haar eigen gegevens.

En dan zie ik een opmerking voorbij komen van maya waarvan ik denk, heb jij zelf wel gelezen wat je door hebt gestuurd??
quote:yasmijn schreef op 17 juli 2016 @ 13:02:

[...]

Dat vindt ze zelf van niet nee, als je persoonlijke info in die berichten hebt gezet die vervolgens achter de schermen, mét toestemming van haar zelf, doorgestuurd mochten worden.En daar haar volledige naam bijzet wat volgens haar handig is bij de aangifte.
quote:valtmay schreef op 17 juli 2016 @ 13:17:

Ik wil hierbij (voordat mijn account geanominiseerd wordt) wel even mijn excuses aanbieden voor het verspreiden van haar naam. Ik heb gevoelige informatie gedeeld en dat had ik inderdaad weg moeten laten in de pb's.Schei uit, hou op.
Wat is dat toch, dat mensen privé gegevens, en dan nog liefst van een ander, rondstrooien. Soort maf idee van wraak nemen of zo?

Ik wil hierbij (voordat mijn account geanominiseerd wordt) wel even mijn excuses aanbieden voor het verspreiden van haar naam. Ik heb gevoelige informatie gedeeld en dat had ik inderdaad weg moeten laten in de pb's.Ja, had in 1 moeite door gekund.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Niu, Sap's laatste dagboek ook weer verwijderd...
Je bent zelf een theepot
quote:Bruise schreef op 17 juli 2016 @ 13:22:

[...]

Schei uit, hou op.

Hou zelf eens op joh.

Je voegt helemaal niks toe.

Wat zijn in godsnaam jouw beweegredenen om steeds zo te reageren?

Ik wil hierbij (voordat mijn account geanominiseerd wordt) wel even mijn excuses aanbieden voor het verspreiden van haar naam. Ik heb gevoelige informatie gedeeld en dat had ik inderdaad weg moeten laten in de pb's.Heb je dat gedaan? Pfffffff.
quote:Frizz schreef op 17 juli 2016 @ 13:22:

[...]

En daar haar volledige naam bijzet wat volgens haar handig is bij de aangifte.Precies, het was allemaal opzettelijk.
quote:SuzanneSuus schreef op 17 juli 2016 @ 13:22:

Niu, Sap's laatste dagboek ook weer verwijderd...Was er weer een topic?
quote:Frizz schreef op 17 juli 2016 @ 13:24:

[...]

Was er weer een topic?Beetje opletten he
Tjezus, wat vals
quote:valtmay schreef op 17 juli 2016 @ 13:23:

[...]

Hou zelf eens op joh.

Je voegt helemaal niks toe.

Wat zijn in godsnaam jouw beweegredenen om steeds zo te reageren?Wat ik al eerder schreef, jij bent niet op je mondje gevallen.
quote:Frizz schreef op 17 juli 2016 @ 13:24:

[...]

Was er weer een topic?Ja. "Sappie wil nog wat zeggen" was het
quote:SuzanneSuus schreef op 17 juli 2016 @ 13:22:

Niu, Sap's laatste dagboek ook weer verwijderd...Er komt vast gauw weer wat nieuws.
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2016 @ 13:25:

[...]

Beetje opletten he Was ff een echt boek lezen. Sorry.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven