Tankini?
maandag 18 juli 2016 om 19:49
maandag 18 juli 2016 om 20:27
Heb je al aan een bikini met een high waisted broekje gedacht?
Ik vind die veel mooier dan een tankini, hipper, en afhankelijk van je figuur natuurlijk, vind ik dat juist bij een maat 40/42 mooier dan bij een maat 36. Het accentueert je taille, en verhult wel je buikje/stria/watderedendanookisdateenbikininietgewenstis.
Ik vind die veel mooier dan een tankini, hipper, en afhankelijk van je figuur natuurlijk, vind ik dat juist bij een maat 40/42 mooier dan bij een maat 36. Het accentueert je taille, en verhult wel je buikje/stria/watderedendanookisdateenbikininietgewenstis.
dinsdag 19 juli 2016 om 07:59
http://www.bonprix.nl/pro ... g-set-zwart-933860/#image
Dit vind ik toch een stuk leuker en sexier (als je er al sexy moet uit zien in je bikini/badpak) dan zo'n hoge broek (waar een vetrolletje ook nog bovenuit piept waarschijnlijk).
Of deze
http://www.bonprix.nl/pro ... g-set-zwart-979375/#image
Dit vind ik toch een stuk leuker en sexier (als je er al sexy moet uit zien in je bikini/badpak) dan zo'n hoge broek (waar een vetrolletje ook nog bovenuit piept waarschijnlijk).
Of deze
http://www.bonprix.nl/pro ... g-set-zwart-979375/#image
dinsdag 19 juli 2016 om 21:05
Je hebt toch ook tankini's met high waist bikinibroekje.
Ik heb een tankini gekocht met bovenstukje en twee broekjes die wel goed passen, maar ze horen er niet bij.
Die er wel bij hoort zat niet mooi. Ik draag de tanini ook wel als een top met een hemd er onder.
Gewoon om wat bij te bruinen. Moet wel erbij kleuren.
Bij de tankini kon je kiezen uit verschillende broekjes.
Even zoeken op mix & Match.
Apart.
Ik heb een tankini gekocht met bovenstukje en twee broekjes die wel goed passen, maar ze horen er niet bij.
Die er wel bij hoort zat niet mooi. Ik draag de tanini ook wel als een top met een hemd er onder.
Gewoon om wat bij te bruinen. Moet wel erbij kleuren.
Bij de tankini kon je kiezen uit verschillende broekjes.
Even zoeken op mix & Match.
Apart.
dinsdag 19 juli 2016 om 21:32
Ik draag bij zwemmen (recreatief) altijd een tankini en ik heb geen last van lubberen of opkruipen. Ik draag geen bikini omdat ik me niet fijn voel bij zo weinig bedekking. Ik had liever een badpak gekocht, maar als je van boven maat mini en van onder maat maxi bent, dan is er gewoon echt geen badpak te vinden dat past. Bij een tankini kun je boven- en onderkant los kopen en dus wel goed passend. Voor mij de reden dus om alleen tankini's te kopen.
Off-topic: Ik heb hetzelfde probleem ook met jurken trouwens, dus als iemand daar nog tips voor heeft?
Off-topic: Ik heb hetzelfde probleem ook met jurken trouwens, dus als iemand daar nog tips voor heeft?
dinsdag 19 juli 2016 om 21:34
quote:MEFunny schreef op 18 juli 2016 @ 19:29:
Als je niet voor een bikini durft te gaan ga dan voor een badpak.
Tankini's zien er niet uit.
Mijn tankini's zien eruit als een badpak, maar zijn het niet. Omdat ik dan dus boven- en onderkant los kan kopen en ik het wel passend krijg.
Misschien een idee om te typen: ik vind dat tankini's er niet uit zien?
Als je niet voor een bikini durft te gaan ga dan voor een badpak.
Tankini's zien er niet uit.
Mijn tankini's zien eruit als een badpak, maar zijn het niet. Omdat ik dan dus boven- en onderkant los kan kopen en ik het wel passend krijg.
Misschien een idee om te typen: ik vind dat tankini's er niet uit zien?
dinsdag 19 juli 2016 om 22:02
quote:elfje12 schreef op 18 juli 2016 @ 18:51:
Voor mij heeft het nog een andere reden. Ik draag altijd een broekje met langere pijpjes en er zijn nauwelijks mooie badpakken die dat hebben.Waar koop jij die?
Voor mij heeft het nog een andere reden. Ik draag altijd een broekje met langere pijpjes en er zijn nauwelijks mooie badpakken die dat hebben.Waar koop jij die?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 19 juli 2016 om 22:54
Ik kan slecht slagen voor badpakken vanwege mijn lengte. Meestal draag ik een bikini maar als ik met mijn oudste zwem is dat niet zo'n goed idee (die kan nog wel eens het eea aan de kant trekken) en dan draag ik een strakke tankini van Esprit. Lijkt net een badpak maar is het niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 19 juli 2016 om 23:12
Ik heb een tijdje een tankini gedragen om littekens te verbergen. Zag er erg leuk en hip uit. Met een strakke top die een klein stukje buik vrij laat. Tegenwoordig draag ik gewoon weer bikini's maar het is jammer dat mijn tankini versleten is. Ik had ook geen last van opkruipen ofzo, zat gewoon goed.
dinsdag 19 juli 2016 om 23:19
quote:YellowLemon schreef op 18 juli 2016 @ 20:32:
Zo'n model:
https://www.naron.nl/elom ... -waist-kariba-42-52-black
Let er op dat je ook weer niet een té grote broek koopt. Door zoveel stof lijk je soms juist nog dikker.
Ik heb onlangs een bikini van Prima Donna gekocht. Een rib uit mijn lijf, maar mooier en prettiger dan een tankini (die ik ook heb, ook duur trouwens).
Zo'n model:
https://www.naron.nl/elom ... -waist-kariba-42-52-black
Let er op dat je ook weer niet een té grote broek koopt. Door zoveel stof lijk je soms juist nog dikker.
Ik heb onlangs een bikini van Prima Donna gekocht. Een rib uit mijn lijf, maar mooier en prettiger dan een tankini (die ik ook heb, ook duur trouwens).
Alleen kalmte kan ons redden.
woensdag 20 juli 2016 om 12:28
Ik heb een tankini en een badpak en een bikini en nog een sportbadpak.
Een tankini is anders wel lekker als je de buik of rug wil laten bruinen.
Als je ligt dan is de buik dan ziet de buik er anders uit. Lang genoeg dan uit de zon met dek.
Topless is uit en badpak moet aan blijven.
Die bovenste tankini die ik heb geplakt vind ik leuk met een pareo er onder.
Gelukkig heb ik er geen nodig. Anders had ik die wel gekocht.
O ja, die high waist broekjes hebben een omslag. Kan je er ook een klein broekje van maken.
Al naar gelang van het gehalte aan kritische dames die afkeurende blikken werpen. Kan je aanpassen op welke het meest irritant zijn.
Een tankini is anders wel lekker als je de buik of rug wil laten bruinen.
Als je ligt dan is de buik dan ziet de buik er anders uit. Lang genoeg dan uit de zon met dek.
Topless is uit en badpak moet aan blijven.
Die bovenste tankini die ik heb geplakt vind ik leuk met een pareo er onder.
Gelukkig heb ik er geen nodig. Anders had ik die wel gekocht.
O ja, die high waist broekjes hebben een omslag. Kan je er ook een klein broekje van maken.
Al naar gelang van het gehalte aan kritische dames die afkeurende blikken werpen. Kan je aanpassen op welke het meest irritant zijn.