Pokemon Go
zondag 10 juli 2016 om 00:17
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn
Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
maandag 18 juli 2016 om 21:42
quote:himalaya schreef op 18 juli 2016 @ 21:39:
Ik heb ook een rondje door het dorp gedaan, veel ballen kunnen scoren, en een paar eieren en wat spuitbussen tegen wonden
Ik val als dik-in-de40-er niet zo op, loop ook niet de hele tijd op mijn telefoon te kijken maar heb hem in mijn zak tot hij vibreert. Al 3,5 km van mijn ei uitgebroed!
Kun je meerdere eieren tegelijk uitbroeden? Durf het niet te gokken zonder jullie wijze woorden
Ben nu ook van team blauw, hoewel die gyms me dan niet echt trekken. Vind het veel leuker om rond te lopen en beesten te ballen.
Heb voor morgen naar het werk wel een 'meest gunstige route' uitgevogeld die ik met de auto kan doen.Ja dat kan, dan moet je alleen wel meerder incubators hebben
Ik heb ook een rondje door het dorp gedaan, veel ballen kunnen scoren, en een paar eieren en wat spuitbussen tegen wonden
Ik val als dik-in-de40-er niet zo op, loop ook niet de hele tijd op mijn telefoon te kijken maar heb hem in mijn zak tot hij vibreert. Al 3,5 km van mijn ei uitgebroed!
Kun je meerdere eieren tegelijk uitbroeden? Durf het niet te gokken zonder jullie wijze woorden
Ben nu ook van team blauw, hoewel die gyms me dan niet echt trekken. Vind het veel leuker om rond te lopen en beesten te ballen.
Heb voor morgen naar het werk wel een 'meest gunstige route' uitgevogeld die ik met de auto kan doen.Ja dat kan, dan moet je alleen wel meerder incubators hebben
Pivot! PIVOT!!!
maandag 18 juli 2016 om 21:42
Voor de mensen in Eindhoven:
https://www.google.com/ma ... n1yxci7eTxmF8iOYQ4xm5X2qc
Geen idee of zo'n kaart er ook voor andere steden is.
Deze is minder, maar wel voor heel Nederland:
http://pokestop.eu/
Deze is leuk voor mensen waar ze veel gemeld hebben:
http://pokemon-maps.nl/pokemon-systeem/
Wat de G 's betekenen weet ik niet
https://www.google.com/ma ... n1yxci7eTxmF8iOYQ4xm5X2qc
Geen idee of zo'n kaart er ook voor andere steden is.
Deze is minder, maar wel voor heel Nederland:
http://pokestop.eu/
Deze is leuk voor mensen waar ze veel gemeld hebben:
http://pokemon-maps.nl/pokemon-systeem/
Wat de G 's betekenen weet ik niet
maandag 18 juli 2016 om 21:48
De burgermeester van mijn oudelijk dorp heeft een pokemontocht georganiseerd haha.
Woensdag van 12.00 tot 15.00
Ze gaan verschillende stops langs en de organisatie zorgt dat 6 populaire stops de hele tijd een lure aan hebben.
Heel leuk alleen wordt hey woensdag 34 graden en is dit midden op de dag. Dat ga ik dus niet doen met dochter van 6 maanden.
Maar het idee is wel heel leuk.
Woensdag van 12.00 tot 15.00
Ze gaan verschillende stops langs en de organisatie zorgt dat 6 populaire stops de hele tijd een lure aan hebben.
Heel leuk alleen wordt hey woensdag 34 graden en is dit midden op de dag. Dat ga ik dus niet doen met dochter van 6 maanden.
Maar het idee is wel heel leuk.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
maandag 18 juli 2016 om 21:50
Yay!
Ik had een Aerodactyl uit mijn 10km.
Ik merk trouwens wel dat ik langzaam een ballentekort begin te krijgen. Morgenmiddag en woensdag vrij. Dan maar even door de stad en daar wat extra rondjes langs de pokestops doen.
En weer een gym! Ik ben ook level 15 en weet nu ook waarom sommige mensen zo snel levelen, met vechten in gyms krijg je per gevecht met een andere kleur 350xp.
Ik had een Aerodactyl uit mijn 10km.
Ik merk trouwens wel dat ik langzaam een ballentekort begin te krijgen. Morgenmiddag en woensdag vrij. Dan maar even door de stad en daar wat extra rondjes langs de pokestops doen.
En weer een gym! Ik ben ook level 15 en weet nu ook waarom sommige mensen zo snel levelen, met vechten in gyms krijg je per gevecht met een andere kleur 350xp.
maandag 18 juli 2016 om 21:51
quote:kruidentheetje schreef op 18 juli 2016 @ 21:26:
[...]
In je incubator stoppen, dan kan je hem uitbroeden!
Inderdaad gedaan inmiddels, maar als ik het goed begrijp moet ik dan weer 2km lopen. Pffff.
Wel balen dat alle ballen al op zijn. Die kun je alleen maar via de pokestops gratis verzamelen hè?
[...]
In je incubator stoppen, dan kan je hem uitbroeden!
Inderdaad gedaan inmiddels, maar als ik het goed begrijp moet ik dan weer 2km lopen. Pffff.
Wel balen dat alle ballen al op zijn. Die kun je alleen maar via de pokestops gratis verzamelen hè?
maandag 18 juli 2016 om 21:57
In mijn buurt heb ik 2 Gyms, meerdere PokéStops.
Ik ben nu level 3:
20:28 Weedle gevangen.
21:32 Rattata gevangen.
21:36 3 items van PokéShop.
21:45 3 items van PokéShop.
21:46 Pidgey gevangen.
21:48 3 items van PokéShop.
21:51 Raticate gevangen.
Ik heb 2 2 km-eieren. 1 is voor 0,4 km uitgebroed, de ander nog niet.
Ik ben nu level 3:
20:28 Weedle gevangen.
21:32 Rattata gevangen.
21:36 3 items van PokéShop.
21:45 3 items van PokéShop.
21:46 Pidgey gevangen.
21:48 3 items van PokéShop.
21:51 Raticate gevangen.
Ik heb 2 2 km-eieren. 1 is voor 0,4 km uitgebroed, de ander nog niet.
World of Warcraft: Legion
maandag 18 juli 2016 om 22:00
quote:Zwartvlekje schreef op 18 juli 2016 @ 21:50:
En weer een gym! Ik ben ook level 15 en weet nu ook waarom sommige mensen zo snel levelen, met vechten in gyms krijg je per gevecht met een andere kleur 350xp.Zoveel? Dat wist ik niet! Ik vecht nooit in gyms eigenlijk... wacht op een sterke pokemon
En weer een gym! Ik ben ook level 15 en weet nu ook waarom sommige mensen zo snel levelen, met vechten in gyms krijg je per gevecht met een andere kleur 350xp.Zoveel? Dat wist ik niet! Ik vecht nooit in gyms eigenlijk... wacht op een sterke pokemon
Pivot! PIVOT!!!
maandag 18 juli 2016 om 22:15
maandag 18 juli 2016 om 22:32
Mijn eerste 2 5 km eieren zijn uitgekomen: Een Horsea, die me al meerdere malen was ontglipt en een Tentacool.
Tijdens de wandeltocht 2 stops bezocht en wat basic pokemon gevangen. Maar ook een eevee (ik wil alle evoluties daarvan), een lapras (cute!), en een polygoon (nog cuter!).
Ook twee gyms geprobeerd, geen idee wat ik aan het doen was. Heb niet zo sterke pokemon, wel erg leuk. Eerste keer gelijk gewonnen hele gym van mij. Helaas duurde dat net 10 seconden en toen was ie al weer van een andere kleur haha. Tweede keer was bij een andere gym en ik was veel te zwak haha. Wel leuk om te proberen. Toch wel revives en potions genoeg.
Tijdens de wandeltocht 2 stops bezocht en wat basic pokemon gevangen. Maar ook een eevee (ik wil alle evoluties daarvan), een lapras (cute!), en een polygoon (nog cuter!).
Ook twee gyms geprobeerd, geen idee wat ik aan het doen was. Heb niet zo sterke pokemon, wel erg leuk. Eerste keer gelijk gewonnen hele gym van mij. Helaas duurde dat net 10 seconden en toen was ie al weer van een andere kleur haha. Tweede keer was bij een andere gym en ik was veel te zwak haha. Wel leuk om te proberen. Toch wel revives en potions genoeg.
maandag 18 juli 2016 om 22:36
Deze avond met partner avondwandeling gemaakt. Hij is later begonnen en moet dus nog wat inhalen
Maar nu heeft hij een pokemon in een gym kunnen steken (we kwamen er eentje tegen met nog een vrij plaatsje op een rustig plekje) met zijn level 5, en ik nog steeds niet met level 9
Hij heeft ook twee eieren, alle twee 10km. Ik heb er zeker al 15 gedraaid en nog nooit een 10km, pfff.
Verder wat pokemon gevangen, maar geen nieuwe helaas. Morgen misschien nog eens een poging.
Maar nu heeft hij een pokemon in een gym kunnen steken (we kwamen er eentje tegen met nog een vrij plaatsje op een rustig plekje) met zijn level 5, en ik nog steeds niet met level 9
Hij heeft ook twee eieren, alle twee 10km. Ik heb er zeker al 15 gedraaid en nog nooit een 10km, pfff.
Verder wat pokemon gevangen, maar geen nieuwe helaas. Morgen misschien nog eens een poging.
maandag 18 juli 2016 om 22:37
De battery saver mode (aanzetten in poke ball-settings-battery saver) is trouwens super handig. Als jeje mobiel dan op zijn kop houdt (doe je vaker dan je denkt als je met dat ding rondloopt en je mobiel niet constant voor je neus houdt). Dan blijf de app aan maar heel erg gedimd. Spaart energie en zo gaat je batterij langer mee. Zorgt ook dat je telefoon iets minder opvalt omdat niet iedereen dan je scherm kan lezen.