Je hoeveelste nick heb je nu?

19-07-2016 07:17 174 berichten
Geregeld gaan mensen op anoniem en komen weer terug met een nieuwe naam.

Je hoeveelste nick is je huidige eigenlijk?

TO trapt af: Dit is nog steeds mijn eerste.

Deze nick is mijn:

Totaal aantal stemmen: 172

1e (51%)
2e (21%)
3e (14%)
4e (5%)
5e (3%)
6e (2%)
7e (1%)
8e (1%)
9e Geen stemmen
10e (1%)
Meer dan 10e (1%)
Dit is mijn 2e nick.

Ik ben niet heel actief, dus kan redelijk anoniem hier doorgaan. En als ik weer een keer wil wisselen zal niemand dat merken
Al een paar keer gedacht te switchen, maar nooit gedaan. Mijn eerste dus.
Alle reacties Link kopieren
De vijfde in twaalf of dertien jaar.
De tweede. Deze heb ik nu 8 jaar; daarvoor nog een jaar of 3 een andere gehad.
M'n 5e.
De vierde in een jaar of 16/17. Schrijf niet mee met clubjes/groepjes, dus dat merkt ook eigenlijk niemand
Dit is denk ik zo'n beetje de 4e versie van deze nick. Daarnaast heb ik verschillende anderen gehad, telkens een tijdje, ik denk een stuk of 5 of 6.

Uiteindelijk is Wollstonecraft (in welke versie ook) wel de nick die echt als "mijn" aanvoelt. Ik kom er ook telkens weer bij terug.
Wat is de belangrijkste reden dan? Dat je niet meer te loepen bent?
2de in ik denk ongeveer vijf jaar. Iemand herkend me met mijn eerste nick, dus die is op anoniem.
De 3e in zolang het forum bestaat, denk nu 15/16 jaar? En eigenlijk is dit de 1e nick van de 3 die ook echt bij mij past
quote:Corona67 schreef op 19 juli 2016 @ 07:27:

Wat is de belangrijkste reden dan? Dat je niet meer te loepen bent?Ik ben niet 'invested' genoeg om te loepen, ik loep zelden en ik schrijf ook niet zulke spannende dingen dat mensen mij gaan loepen denk ik. Toch ben ik de laatste keer veranderd omdat ik dacht dat je me in de brei van alle posts misschien zou kunnen herkennen. Verder ben ik een keer veranderd omdat ik dacht dat iemand m'n nick op m'n scherm had zien staan, een keer omdat ik de nick gewoon niet leuk vond.
Ik ben aan mijn 4e nickname bezig ik anonimiseer zo af en toe na een erg herkenbaar topic. Ik ben ook heel herkenbaar op het forum. Daar probeer ik wel wat meer op te letten inmiddels.

Wat is de belangrijkste reden dan? Dat je niet meer te loepen bent?Voor mij wel. En eigenlijk wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwe, bedenk ik me nu.
quote:prik schreef op 19 juli 2016 @ 07:35:

[...]

Voor mij wel. En eigenlijk wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwe, bedenk ik me nu. Jij bent het!
O, en één keer ben ik van nick veranderd op verzoek van de mods.

Wat is de belangrijkste reden dan? Dat je niet meer te loepen bent?Ook, maar ook ben ik wel eens in het verleden te privé en open geweest en dat is gewoon niet zo slim. Daar ben ik nu wat bewuster van geworden.
quote:prik schreef op 19 juli 2016 @ 07:35:

O, en één keer ben ik van nick veranderd op verzoek van de mods.Dat heet een perma...
Mijn tweede omdat ik in mijn eerste account met geen mogelijkheid meer in kwam zelfs met hulp van viva. Zo'n jaar of 10 hier aanwezig.
quote:Corona67 schreef op 19 juli 2016 @ 07:38:

Dat heet een perma... Nee, ik kreeg een keurig net mailtje met het verzoek of ik een andere nick wilde nemen. Ik zal de reden hier niet plaatsen, want dan weten jullie meteen wat die nick was, maar ik had echt niets misdaan.
quote:MarindaH schreef op 19 juli 2016 @ 07:34:

[...]

Ik ben niet 'invested' genoeg om te loepen, ik loep zelden en ik schrijf ook niet zulke spannende dingen dat mensen mij gaan loepen denk ik. Toch ben ik de laatste keer veranderd omdat ik dacht dat je me in de brei van alle posts misschien zou kunnen herkennen. Verder ben ik een keer veranderd omdat ik dacht dat iemand m'n nick op m'n scherm had zien staan, een keer omdat ik de nick gewoon niet leuk vond.Ik meestal bij nieuwe "verdachte" topics om 2 uur 's nachts om te checken of het inderdaad een nieuw lid is .
3e in 12 jaar. Ook vanwege eventuele herkenbaarheid. Was 'vroeger' actiever dan nu.
2e nick
Mirror Mirror cant you See? What you Show is Killing Me
1e maar,had eigenlijk al lang een tweede moeten hebben.
quote:prik schreef op 19 juli 2016 @ 07:40:

[...]

Nee, ik kreeg een keurig net mailtje met het verzoek of ik een andere nick wilde nemen. Ik zal de reden hier niet plaatsen, want dan weten jullie meteen wat die nick was, maar ik had echt niets misdaan.

Ik ben daar slecht in, waarschijnlijk omdat eerdere nicks mij niet zo boeien.

Maar ik zou hem dan ook zeker niet noemen nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven