Etos Niveapakket gedoe

19-07-2016 09:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gespaard voor een Niveapakket bij Etos (10 spaarpunten sparen en dan zou je een pakket ter waarde van 35 euro krijgen). De actie zou geldig zijn tot en met 24 juli. Krijg ik op vrijdag 8 juli om 10 uur s'avonds een mailtje dat de actie ineens maar tot en met zondag 10 juli loopt. Voor mij is er dan geen gelegenheid meer om het pakket te halen, want ik lees dit mailtje pas op maandag.

Maar dan krijg ik op zaterdag de 17e ineens een mail dat "ik nog niet ingeleverde spaarpunten heb en ik mijn pakket tot en met de 24 kan ophalen En als er niets op voorraad is dan krijg ik een tegoedbon die ik dan na de 24e kan inleveren." Huh? Ok. Prima. Ik blij. Dus gisteren naar de Etos met, heel slim dacht ik, een printje van mijn mail. Maar daar weet men van niets. Andere Etos dan. Zelfde verhaal.

Heeft iemand dezelfde ervaring?
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Geen ervaring, bel eens met het hoofdkantoor.
Hoofdkantoor contacteren?
Ik heb vorige week een mailtje naar aanleiding van het vervroegd stoppen van de actie al een mail gestuurd. Zou binnen 3 werkdagen antwoord krijgen. Dat antwoord moet nog komen.....
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Curieus. Had het ETOS-personeel wel van de actie gehoord verder?

Ik zou als ik daar in de winkel stond toch geen probleem maken om zo'n pakket mee te geven met een klant die punten heeft en een e-mail. Klanttevredenheid is een groot goed.
Ja, ze kenden de actie wel, maar waren niet op de hoogte dat de actie ineens weer verlengd was en dat er bij geen voorraad een tegoedbon werd gegeven.
http://www.etos.nl/nieuws/nivea/

Hier staat dat de looptijd gewijzigd is, die is van 24 naar 10 juli verkort. Tot 10 juli had je je kaart in kunnen leveren voor een pakket of tegoedbon, die tegoedbon kun je inleveren tot de 24e. De link naar de actievoorwaarde werkt niet meer maar bij andere acties staat het volgende en dat geld vast ook voor deze actie.

-Etos behoudt zich het recht voor deze actie tussentijds te wijzigen of voortijdig te beëindigen.

-Etos behoudt zich het recht voor om te allen tijde zonder opgaaf van redenen de actievoorwaarden en het spaarprogramma tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen.

Vreemd dat ze het in de winkel niet weten, misschien vakantie krachten? Hoe dan ook je hebt waarschijnlijk gewoon pech gehad.
Ik had hetzelfde, maar dan bij de handdoekenactie.

Etos heeft een slecht zicht op de populariteit van acties waardoor ze blijkbaar nogal een keer in de knoei komen omdat de spullen gewoon op zijn. En daar communiceren ze dan heel slecht over.
Ik had ook een tegoedbon gekregen omdat de pakketten steeds niet geleverd werden bij 'mijn' filiaal. Dan zou ik een mailtje krijgen als het binnen was.

Gisteren toevallig even binnen gelopen, waren ze er dus al lang en breed, nooit bericht van gehad.

Nou ja, prima. Maar bij thuiskomst bleek de inhoud ook af te wijken van wat er op de verpakking staat, dat vind ik dan wel weer een beetje jammer.
Bij "mijn"etos waren ze ook op,kreeg idd tegoedbon en kon die een paar dagen later ophalen.

Stond nog een vrouw om ook zo'n pakket af te halen maar die had een bon bij zich van een ander

filiaal,dat accepteerde de Etos niet,zij moest terug naar haar eigen winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven