Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 13:22:

Kan op die leuke rok niet gewoon een basic topje?

Heb ik niet.

Allemaal A lijn.
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 13:21:

Helemaal met je eens Elfje.... Alleen ben ik zelf een heel vrouwelijk typje en denk honderd keer op een dag 'Vrouw toch, je zou er zoveel leuker uit kunnen zien'. Ik denk dat ook regelmatig, inclusief over mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Jezelf niet zo naar beneden halen Phae. Nergens voor nodig... Er is volgens de laatste berichten iemand hoteldebotel op je, duss.....

Jullie gaan wandelen meen ik gelezen te hebben. Kan je Werchter-broek met een leuke top dan niet? Beetje baggy maar wel echt een stijltje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 13:23:

[...]

Combinatie van een lastige maat, geen geld voor wat nieuws enz.

Daarbij vind ik mezelf alles lelijk staan, dus vind ik het ook wel snel best.Zo'n broek met een topje en leuke schoenen staat volgens mij zo slecht nog niet, hoor.
Werchterbroek?
quote:elfje12 schreef op 19 juli 2016 @ 13:26:

[...]

Zo'n broek met een topje en leuke schoenen staat volgens mij zo slecht nog niet, hoor.Ik ga op slippers lopen, maar had bedacht vooraf voor in de auto een paar hakken aan te doen
Oh dan heb ik het mis, dan postte iemand anders een plaatje van een festivalbroek?
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 13:25:

Jezelf niet zo naar beneden halen Phae. Nergens voor nodig... Er is volgens de laatste berichten iemand hoteldebotel op je, duss.....

Jullie gaan wandelen meen ik gelezen te hebben. Kan je Werchter-broek met een leuke top dan niet? Beetje baggy maar wel echt een stijltje.Dat kan ook idd wel leuk staan, een baggy broek met een leuke top. Maar ik zou iets kiezen waarbij jij je het prettigst in voelt.
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 13:28:

Oh dan heb ik het mis, dan postte iemand anders een plaatje van een festivalbroek?Ik denk het. Ik heb gewoon flared jeans gedragen.
En idd Phae, je hoeft jezelf niet naar beneden te praten. Je ziet er hartstikke leuk uit!
Phae, die man ziet je al maanden in van alles en nog wat en hij vindt je leuk. Niet zo moeilijk doen!

Maar niet die halflange spijkerbroek hoor

Die vrije-schoolbroek is leuk toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 19 juli 2016 @ 13:32:

Phae, die man ziet je al maanden in van alles en nog wat en hij vindt je leuk. Niet zo moeilijk doen!

Maar niet die halflange spijkerbroek hoor

Die vrije-schoolbroek is leuk toch?

Ja vind ik ook.

En daar voel ik me ook fijn in.

En verder heb je gelijk
Wat is een vrije-schoolbroek?
quote:elfje12 schreef op 19 juli 2016 @ 13:41:

Wat is een vrije-schoolbroek?
Maar die is toch ook lang? Maar als jij je daar fijn in voelt, gewoon aan doen! Leuk met slippers en een topje.
quote:elfje12 schreef op 19 juli 2016 @ 13:46:

Maar die is toch ook lang? Maar als jij je daar fijn in voelt, gewoon aan doen! Leuk met slippers en een topje.Maar heel luchtig.
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 13:47:

[...]

Maar heel luchtig.Ideaal! Niet meer twijfelen dan!
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 13:47:

[...]

Maar heel luchtig.John,die man heeft alleen maar oog voor jou! En waar jij je fijn in voelt,zal jou laten stralen. Niks ergers dan iets aanhebben waar je je ongemakkelijk in voelt.
Phae en dat is precies de broek die ik dacht dat je Werchter-broek was

Doen met slippertjes en een topje!
Okay, dan ben ik er uit. Thanks
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Pha, ik had nooit gedacht dat ik dit over je zou schrijven maar:

Ik vind je schattig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 19 juli 2016 @ 14:04:

Pha, ik had nooit gedacht dat ik dit over je zou schrijven maar:

Ik vind je schattig.

Waarom?!
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 14:09:

[...]

Waarom?!Ik vermoed zomaar omdat uitgerekend jíj nu opeens onzeker loopt te doen over wat voor broek je moet dragen voor je date.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 19 juli 2016 @ 14:13:

[...]

Ik vermoed zomaar omdat uitgerekend jíj nu opeens onzeker loopt te doen over wat voor broek je moet dragen voor je date. Owwww

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven