Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hebjehaarookweer schreef op 20 juli 2016 @ 15:33:

[...]

Ik heb ook niet de illusie dat ik daar iemand zou kunnen bekeren. Ik denk altijd meer aan de nietsvermoedende meelezer die via Google op Actueel komt om iets op te zoeken, en de impressie die dit forum dan achterlaat. Alsof dit een digitale fanclub van de NVU is, of zo.

Misschien moeten we allemaal ons motto veranderen in dat onze aanwezigheid op dit forum niet inhoudt dat we het eens zijn met wat er op de pijler Actueel gebeurt. Er is een forummer die dat heeft, ben even kwijt wie.

edit: dat is @Dana.
Ja, de verkeerden hier krijgen wel een waarschuwing terwijl het ons om een prettig forum te doen is zonder nare sfeer en erger.

Kwalijke zaak.
Ik heb de oplossing.

Al die terroristen die willen niet specifiek Pietje en Jantje doden, maar angst en verdeeldheid zaaien en haat en verschillen aanwakkeren.

Ik ga het voortaan benoemen voor wat het is: mods, willen jullie iets doen tegen die enthousiaste frontsoldaten van de terroristen hier op het forum?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:hebjehaarookweer schreef op 20 juli 2016 @ 15:33:

[...]

Ik heb ook niet de illusie dat ik daar iemand zou kunnen bekeren. Ik denk altijd meer aan de nietsvermoedende meelezer die via Google op Actueel komt om iets op te zoeken, en de impressie die dit forum dan achterlaat. Alsof dit een digitale fanclub van de NVU is, of zo.Tja dat doet viva zelf toch?
quote:mariposita schreef op 20 juli 2016 @ 15:34:

[...]

Misschien moeten we allemaal ons motto veranderen in dat onze aanwezigheid op dit forum niet inhoudt dat we het eens zijn met wat er op de pijler Actueel gebeurt. Er is een forummer die dat heeft, ben even kwijt wie.

edit: dat is @Dana.Geen slecht plan!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 15:32:

[...]

Lukte niet zo heel goed, dat van dat zitten en zo... Oh, dat is voor mij op mijn handen zitten
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 14:17:

TO mag nog blij zijn dat de taalpliesie nog niets heeft gezegd over de 'spreek beurd' in de OP.

Hoorde ik daar mijn naam?

Yasmijn heeft ook een ban.....

Zullen we een stafstorm gaan houden dan? Dat we even met zijn allen de aktueel pijlert gaan bestaffelen om te kijken of er dan wel iets gebeurd aan het VNU gezwam aldaar?
Dag Phaedra, dag Yas
quote:Frizz schreef op 20 juli 2016 @ 15:35:

[...]

Tja dat doet viva zelf toch?

Klopt hoor, Frizz. Ik wil daar alleen niet mee geassocieerd worden, bedenk ik nu. Kennelijk heb ik last van acute belangrijkheidswaan. Bedankt dat je me daar even op wijst

*zoekt een donker hoekje op om af te koelen.
quote:Bruise schreef op 20 juli 2016 @ 15:18:

[...]

Pietje kan zijn kritiek uiten op napraat. Maar dan wordt er dus niets mee gedaan
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Nouschi schreef op 20 juli 2016 @ 15:19:

[...]

Vergeet de bijdrages niet van een andere forummer. Níks over gezegd. Goed hè? Ik ben trots op je!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 15:39:

Yasmijn heeft ook een ban.....

En terecht.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 20 juli 2016 @ 15:43:

[...]

En terecht.Wat schreef ze dan?
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 15:44:

[...]

Wat schreef ze dan?Maakt dat iets uit? De mods beslissen in al hun wijsheid. Wie ben ik om dat in twijfel te trekken?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hebjehaarookweer schreef op 20 juli 2016 @ 15:40:

[...]

Klopt hoor, Frizz. Ik wil daar alleen niet mee geassocieerd worden, bedenk ik nu. Kennelijk heb ik last van acute belangrijkheidswaan. Bedankt dat je me daar even op wijst

*zoekt een donker hoekje op om af te koelen.I know the feeling. Zonde van je energie.
Wel een vreemd verloop. Er is kritiek op uitingen op de Actueel-pijler, en uiteindelijk eindigen degenen die kritiek uiten met een ban Niemand van de gestaften heeft een ban te pakken, dus?!
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 15:44:

[...]

Wat schreef ze dan?Het gaat er niet om wat ze schreef maar dat ze schreef
quote:hebjehaarookweer schreef op 20 juli 2016 @ 15:40:

[...]

*zoekt een donker hoekje op om af te koelen.
quote:Inkie12345 schreef op 20 juli 2016 @ 15:48:

[...]

Het gaat er niet om wat ze schreef maar dat ze schreef Ik hoop oprecht dat je geen gelijk hebt.
quote:Stokstaartjenl schreef op 20 juli 2016 @ 15:52:

[...]

Ik hoop oprecht dat je geen gelijk hebt.Nou daar komt het feitelijk wel op neer.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Watskebeurt? Ik mis van alles geloof ik.
quote:feow schreef op 20 juli 2016 @ 15:35:

Ik heb de oplossing.

Al die terroristen die willen niet specifiek Pietje en Jantje doden, maar angst en verdeeldheid zaaien en haat en verschillen aanwakkeren.

Ik ga het voortaan benoemen voor wat het is: mods, willen jullie iets doen tegen die enthousiaste frontsoldaten van de terroristen hier op het forum?Precies dit zei ik ook op de actueelpijler. Ik werd nog net niet voor rotte vis uitgemaakt.
quote:Inkie12345 schreef op 20 juli 2016 @ 15:48:

[...]

Het gaat er niet om wat ze schreef maar dat ze schreef Klopt oftopic vragen en klachten over het beleid moeten al jaren via de mail en dat weten yasmijn en phaedra zelf ook prima.
quote:Rhaegal schreef op 20 juli 2016 @ 15:56:

Watskebeurt? Ik mis van alles geloof ik.Het begon ermee dat Phaedra op het modtopic vroeg of zij actueel ook op de negeer hadden staan. Van het een kwam het ander met als gevolg Phaedra en Yas een ban en hier en daar nog een paar waarschuwingen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven