Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen Personal Body Plan/ StrongFit

20-07-2016 21:24 9 berichten
Wie heeft er ervaring met het Personal Body Plan of Strong fit? Wat vinden op ervan? Werkt het persoonlijk voor je? Raden jullie het aan?

Zijn er nog andere ervaringen van mensen die een online programma hebben gevolgd om af te vallen met een online coach waarbij je dagelijks contact hebt?

Ik ben benieuwd naar de verhalen!
Er worden om de haverklap topics geopend over dit onderwerp, het begint op spam te lijken. Ik zie dat je ook al in een ander topic hebt meegeschreven. Dan heb je toch al andere ervaringsdesundigen gevonden?
Als je dan toch loept.. Lees dan ff goed zit verder niet op commentaar te wachten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind t een beetje oplichterij. Je krijgt een blaadje toegezonden met een schema en dat kost je dan 70-/80 euro en dat minimaal 6 mnd lang.
quote:GateKeeper schreef op 20 juli 2016 @ 21:51:

Ik vind t een beetje oplichterij. Je krijgt een blaadje toegezonden met een schema en dat kost je dan 70-/80 euro en dat minimaal 6 mnd lang.Heb je het programma ook zelf gevolgd? Ik lees dat je ook een Personal coach krijgt?
quote:Queen-D schreef op 20 juli 2016 @ 21:55:

[...]

Heb je het programma ook zelf gevolgd? Ik lees dat je ook een Personal coach krijgt?Nee een collega van mij. En die "Personal coach" is ook alleen maar online.
Ben nooit zo van die online programma's, maar ken die jongen die achter StrongFit zit toevallig. Hij is wel echt een goede personal trainer in elk geval! Zijn programma is ook goed, maar uiteindelijk maak of breek je het natuurlijk zelf. Als je een stok achter de deur zoekt, zou ik het doen, maar verwacht geen wonderen als je zelf niet heeeeel erg gedisciplineerd bent
quote:GateKeeper schreef op 20 juli 2016 @ 21:51:

Ik vind t een beetje oplichterij. Je krijgt een blaadje toegezonden met een schema en dat kost je dan 70-/80 euro en dat minimaal 6 mnd lang.

Bedoel je dan Strongfit of Personal bodyplan?

Ik heb het laatste gevolgd en heb echt nooit maar een blaadje met een schema voor 6 maanden gehad... Het is zeker niet voor iedereen, maar het is ook geen oplichting.

Wel een schema (online en in de app) dat om de zoveel tijd aangepast werd + een online coach waar je veel contact mee zou kunnen hebben. (Ook via de app). Ik had daar zelf achteraf niet zo heel veel behoefte aan m.b.t. voeding. Ik had liever iemand gehad die veel over het trainen wist (ik had een coach die juist aan de voedingskant zat).

Elke dag een nieuwe gedragsles in de app/ online en via de app/ online je voeding tracken.

Ik was er toen ik er aan deed erg enthousiast over.
Dit blijft toch erg persoonlijk allemaal en je moet zelf beslissen of je het de moeite waard vind. Ik ga PBP per oktober doen, geen eens om af te vallen. Puur om extra kennis te doen en een nog betere versie van mezelf te worden. Ook vind ik het wel eens lekker om uit mijn comfort zone te gaan en de oefeningen te doen die PBP aanraad.

Ik woon zelf in haarlem en dan is de HUB in amsterdam lekker dichtbij, hier lopen wel trainers en hier zal je ook veel advies over houding krijgen. Dit is voor mij de hoofdreden om ook mee te doen. In mijn sportschool krijg je geen advies of je wel de goede houding aanhoud. Dus dit is zeker iets waar ik gebruik van ga maken. En kan meenemen naar de toekomst.

Het is en blijft een investering, voor de 1 werkt het, voor de ander totaal niet. Mij lijkt het ook leuk om kans te maken om coach te worden na de 6 maanden. Motiveer nu al mensen via instragram, en dan helemaal

@Queen-D, mocht je PBP te duur vinden, ik lees de laatste tijd veel goede ervaringen over Ruggengraat. ook een online programma waar je ook kan chatten met je coach en dus meer contact hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven