Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Tsk. Als Driem verzaakt zal IK wel weer de koffie aanslepen....
Ja zeg, maar daar heb ik toch niks aan. Thee moet het wezen.
Kohoffie is wel fijn ja. De Diva heeft vannacht een hele storm aan donderwolken voorbij zien komen. En wilde de papa, natuurlijk. Omdat die er niet was, denk ik. Kreun. Nou ja, het is weer een Nieuwe Dag (en ik heb vannacht niet tegen teruggegild, dat scheelt weer).

~hetiseenfase hetiseenfase hetiseenfase~

Toet, ik lees nu een leuke Rus/Oekraiener in engelse vertaling (President's last love, Kiev 2015, heel leuk ook omdat de stad er een belangrijke rol in speelt en al die plekken kenik zo goed), en daar doorheen de laatste Fay Weldon, soort vrouwendecamarone; te leen gekregen van vriendin en meteen in begonnen en dus nu 2 boeken tegelijk. Weldon is altijd lekker puntig en leuk lezen, zeker in engels vind ik; soort verantwoorde chicklit (laat het haar maar niet horen ).

Nu heeeel veel werk te doen, dus snel verder. Later ladies!
Ik zag dit in de boekhandel liggen trouwens; BOEK Prachtig! Moet je echt eens inkijken (of kopen als kado, 5 euro gaat naar de stichting)
Mims, ik geloof dat ik je de groeten mag doen; ik ben vanochtend op mijn hardlooprondje in de stromende regen bijna de hele weg begeleid door een zonnetje in de rug en een enorme regenboog voor me uit. Wel een kwartier lang!
Nou, dat was in elk geval fijn lopen, Whopper

Ik denk in gedichten, maar hier m'n boodschap in gedicht eruit rammelen, dat lukt dan weer niet. Ben heerlijk aan 't fröbelen geweest voor LE, maar moet nu dringend nog iets voor LD. mmm

En dank voor de koffie.. excuus.. ben het niet meer gewend hiervoor te zorgen.. ter compensatie;

lunch dus.

Ik vind het zelf trouwens ook altijd wel fijn, dat bij mijn lengte de meeste mannen groter zijn. Was dan ook zeer verbaasd dat ik laatst Henny Vrienten recht in de ogen keek. Ik bedoel, beide zullen we de laatste 17 jaar niet gegroeid zijn, toch leek hij mij veel groter, vroeger. Was ook wel speciaal om op een zomaardag in Hoogeveen een 'idool' van vroeger tegen te komen (ik ben nooit echt idolaat van wélke groep dan ook geweest, geen schreeuwende Dreamer bij een optreden, maar Doe Maar vond ik toch wel erg leuk)

(en ook in het Caraïbisch gebied hadden ze zó bekend kunne worden.. op de Engelse Maagden Eilanden waren ze blij verrast dat NL-ers óók van reggae wisten.. en of ik het even wilde vertalen - Nederwiet dus - )

Hopelijk is Dot snel door deze fase heen, Lil.. zo moeilijk
Later is nu
Oeh, doe mij die salade maar.
Lekker!!

Het julliekrijgeneenpoes-verhaal voor Sinterklaas gaat niet door. Meerdere mensen hebben ons geadviseerd om een kitten uit het voorjaar (april-mei) te nemen. Schijnen sterker te zijn enzo. En om die kinderen nou maanden te laten wachten op het beessie en ze nu al de kattenbak en kattenmand enzo te geven vind ik iets te sneu.....

Vanochtend wel lekker geshopt (ook voor de beide grootouderstellen, luxe hoor).

Meis krijgt nu barbies (via MP) en twee sets meubels voor het barbiehuis (dat we laatst zomaar hebben gekregen van vriendin en de meubels zag ik suoerafgeprijsd bij de speelgoedwinkel; blij!) en handschoenen en haarspeldjes.

BJ krijgt een walkietalkieset (kan ie leuk met buurjongetje kletsen ) , zo'n doos vol dominosteentjes (inclusief looping), een vliegtuig, knutselspullen en een Pip-knuffel.

Van opaenomaSint krijgen ze allebei een Fisherprice fototoestel (al weer heerlijk in de afprijzing) en van de andere grootouders krijgen ze samen een enorme doos van Duplo (de Circius-versie, is juist zo leuk omdat ze komende zaterdag ook met die schoongrootouders naar het winter-circus gaan).

Ik ben helemaal tevreden. Pfffffffffffffffffff.
Klinkt helemaal goed Toet!
Later is nu
wauw toet, dat klinkt geweldig! Wel jammer, ik vond je kittenverrassing zó leuk!!

Pff, ga nog even door met werken, "mijn"student (die ene die ik begeleid op het werk) gaat helemaal niet zo lekker. Moet echt wat extra`s mee gebeuren anders wordt het vrij weinig....Ga dus maar eens voor de vernadering met de laptop aan het werk!
Tja, het is dat je al zo goed geshopt hebt, lieve Toet, maar het "najaarskatten zijn zwakker"- verhaal is volgens mijn dierensarts, en de dierenarts daarvoor, en de dierenarts daarvoor, toch niet helemaal waar te zijn.

Vroeger ging dat op, omdat katten toen meerdere nestjes per seizoen kregen en de "laatste leg", dus die van de herfst zou dan zwakker zijn. Moederkat was dan namelijk negen van de tien keer uitgeput en evrmagerd en zo kregen die arme kleine kittens te weinig melk. Bovendien lagen ze vaak in een tochtinge oude schuur en werden er dus meer ziek, kwetsbaar en stierven.

Tegenwoordig houden baasjes hun kat beter onder controle en krijgen ze maar 1 nest per jaar en dat ligt dan ook nog op een warm plekje ergens in huis terwijl moederpoes aan alle kanten krachtvoeding toegeschoven krijgt.

Zolang je dus geen kitten uit een zwerversnestje neemt, zou een herftskat niets uit hoeven te maken... (zowel Quibus, Melson als Wammes waren herstkatten...Malley zit op het randje. Alle vier zijn ze kerngezond, helaas op het verkeersslachtoffer Quibus na dan..).

Maar ja, je had al geshopt, dus
Wat wilde ik nou toch typen?
Echt? Damn, ben ik weer in een urban myth slash ouderwets verhaal getuind? Hmmmm. Zal ik dan alsnog????????
Doet u mij maar een vat rum en een kilo chocolade. Mijn hemel wat een dag. Toen Bink in bed lag en ik Bikkel alleen had was het best gezellig, maar als je ze samen hebt is er werkelijkwaar geen land meer mee te bezeilen. Is ook erg leuk boodschappen doen Vervolgens kreeg ik vandaag te horen dat de start van de ambulante begeleiding weer met een week wordt uitgesteld. En nou weet ik best dat een week op een mensenleven niet veel is, maar als je al bijna een jaar wacht wordt je er niet blij van.

Klinkt als een beste buit Toet. Wel jammer van de kitten inderdaad. Dat was wel erg leuk geweest.

Oei latig Bentetje. Is het wel een leerling met potentieel of is ook dat ver te zoeken? Wel leuk om leerlingen te begeleiden. Ik deed dat altijd graag toen ik nog in het ziekenhuis werkte.

Is La Dotta beter gaan slapen vandaag Lil?
Oei, dillema Toet!
Ik ben gisteren onder de zonnebank geweest.

Toen het al 3 dagen niet licht werd, en er een dik grijs dekbed boven de stad hing, móest ik lichtlichterdanlichtst. Naar tickets gekeken naar de zon (zit dikke kans in dat ik oud en nieuw níét in NL ben, oooowyeaaaah) En dus zonnebank.

En ja ik weet slecht voor huid en zo. Maar zoooo goed voor mijn humeur en energiepeil. Vanmorgen mijn gehele huis aan kant gedaan. (Mhm, ja. Ik.)

De mevrouw van de zonnebank kan laatste keren wentelteven-in-blauw-licht bekijken, en zag dat ik inderdaad alleen in dec jan en feb ga.

(Ben niet gemaakt voor NL, waarom waarom waarom ga ik niet gewoon wég!)

Afgelopen zondag al Sinterklaaspakjesavond gehad, met Kjongen als quizmaster die een eigen dobbelsteenspel had bedacht (waar niemand wat van snapte, dus het was) hij riep en wij deden maar wat.

Traditiegetrouw bij mij thuis (en een uur tevoren altijd enórme spijt, en moet altijd nog douchen -wisten jullie al hè?- ), want ik heb eerste kleinkind, dus niemand anders zou het ooit doen.

Ik zat vanmorgen in de auto met radio aan. Hoorde alleen maar dat je dit-moet-kopen en nog-een-koopavond en daar-Sintkorting-krijgt, en ik hoef lekker niet meer.

Helemaal klaar.

Rust.

Ik ben in voor Kerst. Heb de lichtjes al uit de kelder gehaald.

(Mm, nog geen boom te koop gezien.)

~djinkolbel djinkolbel geef de kat een... euh... met sinterklaaaas~
he getver mado, wat een tregenvaller.

Laat ik het zo zeggen: de persoon lijkt nogal wat moitvatie te missen en denkt dat hij het even tussen neus en lippen door kan doen. Nou kan dat met een MC opleiding gewoon niet....daar loopt hij nu tegenaan.

Ik was gisteren op kraambezoek, wat een mopje zeg!! Heerlijk wijffie. Gelukkig zijn mijn vrienden erg gerustgesteld door rustige en ervaren kinderarts. Er is gelijk bloed afgenomen bij het meiske voor chromosomenonderzoek.
En hel wat moet je lang op die uitslag wachten... fijn Bentetje dat vrienden gerustgesteld zijn!

Toet, natúúrlijk moet je alsnog een katje doen!! Zo leuk!

Zo, vanavond na dansles bleek de Hema open, dus daar alvast de meeste sintcadeau's gehaald (althans, dat wat ik nog niet via Lobbes had) dus ik ben qua cadeau's ook wel zo'n beetje klaar, moet alleen nog flink dichten! En alle boodschappen halen, want we vieren het hier. Leuk! (Godzijdank hoef ik alleen te halen, mijn ouders betalen... ) Ik heb voor de kinderen alleen wat kleine cadeautjes (barbiekleertjes, kleurboekjes, Pokémonkaarten, dat soort zaken) maar had vandaag mijn moeder aan de telefoon en die is volgens mij weer walgelijk aan het uitpakken... (Nu heb ik voor die 9 pakjes en voor die en die nog maar 8, dus daar moet nog wat bij... ) Nou ja, die blagen komen dus weer nix te kort. (En we hadden nog nix... ) Van mijn zusje krijgen ze een slee, dat vind ik wel echt een supergaaf cadeau! (En eigenlijk is het jammer dat ik al zoveel weet, hihi)

Kjong, wat goddelijk dat je O&N bij lief kunt vieren!!! Mens wat zullen jullie het nodig hebben weer eens samen te zijn.

Ik ben al twee weken helemaal niet lekker in mijn vel: moe, chagrijnig & jankerig en ik wil dat het NU over gaat, want ik heb geen enkele reden daartoe. Grmbl.

Gisteren had ik OR en ze hebben me gevraagd of ik de nieuwe "secretaresse" wil worden van de OR. Hmmm... ik was eigenlijk van plan na dit jaar te stoppen, maar dat vind ik dan wel weer leuk. Nu heb ik er een onderhandelingsdeal uitgesleept: ik wil wel secretaressetje spelen, maar dan niet meer in commissies + een maand bedenktijd. Dat was goed, nu dus ff nadenken.

Ely, hoe is het meisje?

Madootje wat klote dat je nu nog weer moet wachten, zeg!

Had ik verder nog wat "boeiends"? Neuh...

Biertje dan maar?
mag het ook wat anders zijn? Bekertje warme melk voor het slapen gaan ofzo?

*Zoekt een wolkenjager voor Dot en Lil

Google vindt dit:

Wenst iedereen een goede nacht*

Trusten!
En weer een goede morgen

een rondje koffie n thee voor de liefhebbers en op dezelfde site vond ik ook dit

geen idee wat er precies ligt, maar ziet er lekker uit..

(ben ik nu weer lief Bloes? )

heb gisteren heerlijk gegeten, nadat we eerst zelf gekookt hebben. Ik heb mij gelijk voor het toetje aangemeld, want daar zat chocolade in. De kok vond gelukkig, net als wij, dat die chocolade wél voorgeproefd moest worden. . collega en ik zaten al vol vóor het eten.

Toedels en fijne dag!

Later is nu
Bericht in de AK waar ik graag reactie op zou krijgen.
Ik kan al sinds vrijdag of zaterdag niet meer in AK. Mocht het een knuffel nodig hebben Madootje: Heulen kan ook, Lief werkt ook thuis vandaag

Heeft de Dot nog last van wolken gehad? (Hier zaten de wolken vol met sneeuw, gisteravond laat begonnen en vanochtend was alles wit!).

Ik wil die voorste beker Dream, lekker! Hopelijk werkt je koffie en ontbijtje ook goed voor humeur van Pimpel en is ze vandaag weer haar stralende enthousiaste zelf? Hoop van wel Pimpelmeisje!

Fijn te lezen dat kraambezoek leuk was Bentetje. Nu maar hopen dat alle testresultaten voor dat kleintje ook goed zijn!

Ik kreeg door mijn shoppen gister in sfeervolle stad ook opeens zin in Kerst Kjong, da's best gek, want ik ben een Sinterklaasfan. Maar ik snap je Ik wil een boom gevoel wel. Wat heerlijk dat je ws (of al zeker?) O&N bij Kjongman kunt zijn!

Gooi ik er nog wat chocolade in voor Madootje in de hoop dat vandaag een fijnere dag is dan gisteren en dat de week langer op begeleiding wachten maar voorbij mag vliegen!

Wel verantwoorde chocolade he

En 1 reep ervan is voor mij hoor!

Moet aan het werk, doeg!
Dot heeft van 10 tot stipt half 1 gegild dat het régende (wat inderdaad zo was) en of ik dat maar subiet kon stoppen, want het tikketakte op mevrouw heur dak en dat blieft ze niet. Om half 1, was al paar x bij haar geweest, verhaaltje over regen drinken voor plantjes, regen niet erg, extra liedje, goeie knuffel; hielp allemaal niets; goed; om half 1 dus was ik zo geirriteerd en wilde ik bovendien zelf gaan slapen, dat ik haar kamer binnenbeende, en alleen maar heb gezegd: "Dot: je mag best huilen, maar ik ga géén liedje meer zingen en níet meer komen, want ik ga nu SLAPEN. Welterusten, tot morgen". Ik in bed gaan liggen met oordopen in, heb ze er na een half uur wat onrustig toch maar uit gehaald maar het was stil en dat is het tot half 7 gebleven.

Op naar de volgende nacht

Arme Madootje dat is niet fijn... We hebben hier nog een boel surplus chocolade dat maar ligt omdat GG er niet is: helpt dat?

Kjong: natuurlijk boeken en gáán. ZON alleen kan ons helpen.

Ik moet veel doen, dus ik ga gauw verder. Later!
Zo, zou er al een wijntje vanaf kunnen? Woe.middag 16.00u.. jawel toch?

*zet fles rood en stel glazen op tafel*

Poeh, knap dat jij 's avonds laat nog geduldig liedjes over de regen kunt zingen aan een kinderbed, Lil.

Leuke kado's, Toet en Pimpel!

Ik heb even alle kado's voor de herten nageteld en ontdekt dat ik nog 1 kado bij moet kopen voor Yentl, anders kun je er gif op innemen dat daar gedonder over komt: 'oooooooooh, zij hebben 1 kado meeeeeeeeer dan IK!!!!!!!"

(ja, vind je het gek, zij zijn ook een stuk liever. )
Tuurlijk kan wijn Bam. Ik heb er ook wel behoefte aan.

Mado, een week is zo voorbij. Bovendien is ambulante begeleiding ook geen instantoplossing. Geduld dus.

Vanmorgen bij de psych geweest en wat loslaatissues besproken. Valt niet mee.

Oe, cadeautjes. Ik heb niet zoveel gekocht. Mav heeft ook wat inkopen gedaan, mijn ouders ook. Neem dus aan dat het wel oké zit met de cadeautjes. (Ehm, Mado, heb eigenlijk geen cadeautjes voor jouw mannetjes.... ).

Ik heb van de week alle financien voor 2009 geregeld. Volgens mij gaat het goedkomen. Deze maand is wel dramatisch. Moest lachen om Mav. Hij had maar 150-200 euro om boodschappen van te doen deze maand. Ik sta al in de min voor ik ook maar één rekening betaald heb. Laat staan gegeten.
quote:meave schreef op 03 december 2008 @ 18:01:

Mado, een week is zo voorbij. Bovendien is ambulante begeleiding ook geen instantoplossing. Geduld dus.

Oe, cadeautjes. Ik heb niet zoveel gekocht. Mav heeft ook wat inkopen gedaan, mijn ouders ook. Neem dus aan dat het wel oké zit met de cadeautjes. (Ehm, Mado, heb eigenlijk geen cadeautjes voor jouw mannetjes.... ).

Juist omdat we weten dat ambulante begeleiding geen instant oplossing is willen we zo langzamerhand eens gaan beginnen.

En hier ook geen cadeautjes voor jouw mannetjes, want onze bankrekening vindt deze maand ook niet echt een feestje. Maar dat hadden we toch ook al min of meer afgesproken zo.

Dank voor de chocolade dames, en voor de reacties in de AK. Vandaag een betere dag want ik mocht werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven