Mode & Beauty alle pijlers

Lage broek

08-07-2016 18:54 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai!

Wie draagt er ook lage spijkerbroeken? Dan ken je vast het moment wel zodra je gaat zitten of bukken dat je bilspleet zichtbaar is..

Ik moet toegeven dat ik dat wel regelmatig heb, omdat ik dus lage spijkerbroeken draag. Nu vroeg ik mij af wat jullie reacties zijn zodra jullie dit merken of zodra dit aan je word vertelt? Omdat ik het regelmatig heb reageer ik nu wel nuchter op, maar in het begin wist ik niet wat ik moest zeggen haha.
quote:Marana_ schreef op 09 juli 2016 @ 10:51:

Je lage jeans is niet zozeer het probleem, maar de top erboven maakt je buik ronder op deze foto.Oh oke. Maar broek is niet te laag toch
Hangt er vanaf in wat voor kledingzaak je staat. Bij Coolcat is het niet te laag, bij de Bijenkorf wel. Het is niet aan ons om dat verder te beoordelen, wel aan je werkgever. En aangezien die er regelmatig iets van zegt zou ik er toch iets aan gaan doen (dus een riem en langere hemden), anders wordt wellicht je contract niet verlengt.
quote:Marana_ schreef op 09 juli 2016 @ 09:34:

Draag gewoon een riem en lange bovenkleding. Je werkgever maakt die opmerkingen niet voor niets.En die had ik trouwens ook aan op me profielfoto
Onder lage broeken draag ik een body. Zo'n bouwvakkers decolleté is zo ordinair.
quote:Lucky_Birdie schreef op 12 juli 2016 @ 16:48:

Onder lage broeken draag ik een body. Zo'n bouwvakkers decolleté is zo ordinair.Een body is toch warm eronder ?
Je moet wel echt een asociale, ordinaire Tokkie zijn als je weet dat je bilspleet te zien is als je lage broeken draagt en je die broeken toch blijft dragen in het openbaar. Gatver.
quote:Saartjee schreef op 19 juli 2016 @ 17:39:

[...]

Een body is toch warm eronder ?Ja, warmer dan een luchtige bilspleet
quote:Saartjee schreef op 19 juli 2016 @ 17:39:

[...]

Een body is toch warm eronder ?Niks warmer dan een normale onderbroek met een shirt. Trouwens een lage broek is ook vaak strak en dan met een body erbij aan ziet er gewoon leuk uit. Duizend keer beter sowieso dan een lage heupbroek met een crop top dan wel naveltruitje.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:zeefietser1 schreef op 19 juli 2016 @ 23:45:

[...]

Niks warmer dan een normale onderbroek met een shirt. Trouwens een lage broek is ook vaak strak en dan met een body erbij aan ziet er gewoon leuk uit. Duizend keer beter sowieso dan een lage heupbroek met een crop top dan wel naveltruitje.Me profielfoto dus? Haha
quote:Saartjee schreef op 20 juli 2016 @ 10:14:

[...]

Me profielfoto dus? Haha

Ach er zijn bepaalde lichaamstypes met bepaalde leeftijden met bepaald weer dat het wel kan en ook leuk staat.

Verder doe ik daar geen uitspraken over en kijk alleen naar mijzelf.

Naveltruitje kom ik dus echt niet mee weg. Lage heupbroek wel maar dan wel met boven genoemde body.

Want al die 3 voorwaarden boven voldoe ik niet aan en ik ben man (soms vrouw).

En TO jou fotootje is prima toch.
quote:zeefietser1 schreef op 20 juli 2016 @ 10:59:

[...]

Ach er zijn bepaalde lichaamstypes met bepaalde leeftijden met bepaald weer dat het wel kan en ook leuk staat.

Verder doe ik daar geen uitspraken over en kijk alleen naar mijzelf.

Naveltruitje kom ik dus echt niet mee weg. Lage heupbroek wel maar dan wel met boven genoemde body.

Want al die 3 voorwaarden boven voldoe ik niet aan en ik ben man (soms vrouw).

En TO jou fotootje is prima toch.Haha ja ik vind van wel
Trouwens zag vandaag weer heel veel mooie figuurtjes in high rise broeken. En eigenlijk kan ik daarbij wel zeggen dat niemand dat mooi staat (deed het in de jaren 90 ook niet). Dus waarom dat weer opnieuw in de winkels ligt.
quote:zeefietser1 schreef op 22 juli 2016 @ 16:53:

Trouwens zag vandaag weer heel veel mooie figuurtjes in high rise broeken. En eigenlijk kan ik daarbij wel zeggen dat niemand dat mooi staat (deed het in de jaren 90 ook niet). Dus waarom dat weer opnieuw in de winkels ligt.

Laten we eerlijk zijn, steeds minder vrouwen hebben een mooi broekenfiguur. Obesitas en overgewicht neemt toe, te dikke buiken, billen en dijen worden nou niet direct geflatteerd door broeken.

Zag vandaag nog iemand lopen waarvan ik dacht "de lengte van je broeksband is volgens mij niet veel korter dan de lengte van je pijpen". Moet iemand het nog lekker zelf weten of ze het aantrekt of niet, maar flatteren doet het niet echt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Dat is nogal een kwestie van smaak, Zeefietser. En wij hebben duidelijk niet dezelfde smaak. Ik vind high waist broeken meestal mooier staan, zeker bij vrouwen met rondingen. (dus: heupen en/of billen icm slanke taille) Low waist modellen vind ik alleen mooi bij vrouwen meteen wat rechter figuur.

Als ik zelf een jeans pas (altijd mid of high waist), doe ik even een hurktest in de paskamer; ik zak door mijn knieën en check de achterkant. Slip te zien? Dan gaat ie terug in de rekken. Ongeacht of ie verder best mooi staat.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Dat zal zeker een kwestie van smaak zijn, tenslotte over smaak valt niet te twisten. Ach ik loop zelf ook niet altijd even charmant over straat. Uiteindelijk vind ik wel dat iedereen moet dragen waar ze zin in hebben. En zo op een forum geef ik mijn mening, op straat kijk ik, denk ik maar zeg niks. Leven en laten leven.
quote:Doornroosje75 schreef op 23 juli 2016 @ 20:32:

Dat is nogal een kwestie van smaak, Zeefietser. En wij hebben duidelijk niet dezelfde smaak. Ik vind high waist broeken meestal mooier staan, zeker bij vrouwen met rondingen. (dus: heupen en/of billen icm slanke taille) Low waist modellen vind ik alleen mooi bij vrouwen meteen wat rechter figuur.

Als ik zelf een jeans pas (altijd mid of high waist), doe ik even een hurktest in de paskamer; ik zak door mijn knieën en check de achterkant. Slip te zien? Dan gaat ie terug in de rekken. Ongeacht of ie verder best mooi staat.Haha een hurktest
Gisteren gevraagd aan mijn leidinggevende over het bilspleet verhaal. Ze vertelde me dat ze het niet hatelijk bedoelde ofzo, en dat ze het onderand wel gewend zijn. Verder geen kwade bedoelingen.
Nee natuurlijk is het niet hatelijk. Maar wel aan jou er iets aan te doen
Niet iedereen heeft een hoge bilnaad, en dus last van spleetje zien bij bukken lage broek.
quote:swifty schreef op 10 augustus 2016 @ 11:42:

Niet iedereen heeft een hoge bilnaad, en dus last van spleetje zien bij bukken lage broek.Ik heb ook geen hoge bilnaad haha
quote:spinnekop schreef op 10 augustus 2016 @ 11:41:

Nee natuurlijk is het niet hatelijk. Maar wel aan jou er iets aan te doenMet een lage broek valt er niet zo veel aan te doen ;)
Ik vind het ook heel erg ordinair en ik zit er niet op te wachten om iemands bilnaad te zien. Ik zou je ook naar huis gestuurd hebben.
quote:Saartjee schreef op 10 augustus 2016 @ 12:03:

[...]

Met een lage broek valt er niet zo veel aan te doen ;)Volgens mij zijn er hier al 4556 oplossingen genoemd.
quote:Saartjee schreef op 10 augustus 2016 @ 12:03:

[...]

Met een lage broek valt er niet zo veel aan te doen ;)Je zou voor je werk een fatsoenlijke broek kunnen kopen natuurlijk
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Nou wat een gehaat weer hier. Ik zou niks tegen hebben op de bilspleet van Saartje.

Trouwens bouwvakkers decolleté ontstaat ook heel vaak doordat, bij mannen dus, de buik te dik is. Geen enkele broek is daarvoor gemaakt namelijk. En dan dus bukkend glijd het aan de verkeerde kant naar beneden.

Weet ik uit ervaring omdat ik ook ooit eens 20 kilo zwaarder was dan nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven