Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juli 2016 @ 19:26:

[...]

Oh ik ben er nog hoor. Eén keer in mijn leven heb ik me meteen maar heel dramatisch laten anonimiseren, wat een gedoe werd dat zeg.Hè, wat liet je me schrikken. Manlief heeft net een hele pot vlugzout over me heen gestrooid.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juli 2016 @ 19:32:

[...]

Het gedoe ontstond pas toen ik twee dagen na mijn dramatische aftocht weer terugkeerde

Nou, toen had ik wel even slappe knieen van opluchting.

Er was toen toch een reden dat je ging? Niet zomaar meen ik me te herinneren. Enniewee, ik vind het ook fijner als je wel gewoon blijft.
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juli 2016 @ 19:34:

[...]

Oooohhhh, ik snap het, je zit gewoon te spammen. Nou, weet dat ik je weet je vinden Ja, ip adres is zo gevonden.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juli 2016 @ 19:29:

Over verkeerd begrepen topictitels: ik lees echt telkens John Travolta plaszak. en denk dan "hemeltje, zit die man zo aan de grond dat hij plaszakken moet gaan verkopen?"Dat lees ik dus ook steeds
quote:Rusticaa schreef op 23 juli 2016 @ 19:42:

[...]

Dat lees ik dus ook steeds Oh, gelukkig ben ik niet de enige!
quote:Rusticaa schreef op 23 juli 2016 @ 19:42:

[...]

Dat lees ik dus ook steeds Meerderen met jullie
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juli 2016 @ 19:38:

[...]

Ja, ip adres is zo gevonden. Ik had waarlijk geen idee dat jij zo'n ict-wonder bent
quote:Oudblond schreef op 23 juli 2016 @ 19:45:

[...]

Ik had waarlijk geen idee dat jij zo'n ict-wonder bent

Nee, maar ik ken iemand die iemand kent. Dus.......Be afraid, be very afraid.

Nee, ik zou dat nooit doen, dat is toch sneu.
Vrienden van man (en ok man ook een beetje) zijn hackerkunstenaartjes. Letterlijk zij worden ingehuurd om ondernemers te laten zien hoe prut hun beveiliging is. Heerlijk om te zien. En soms ook leuk wat ze klaar krijgen. Ze doen nooit lelijke dingen, maar even een waarschuwing plaatsen op de server van een grote overheidsinstelling is wel lachen natuurlijk.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juli 2016 @ 19:43:

[...]

Oh, gelukkig ben ik niet de enige!Ik ging dat topic maar even opzoeken en moest echt 3x lezen voordat ik doorhad wat er dan wel stond.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:hatsetats schreef op 23 juli 2016 @ 17:52:

Ja niet normaal... Ik heb er ook een concealer bij tegen de paarse kringen. Het verschil tussen het ene oog mét en het andere zonder was zo groot. Ook al zonder die concealer, maar toen zag je de kringen natuurlijk nog wel.Waar? Hoe? Hoe duur?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 23 juli 2016 @ 20:21:

[...]

Waar? Hoe? Hoe duur?Wanneer is jouw bruiloft eindelijk. Je draagt die jurk al zo lang en als je nu hebberig wordt van dit soort producten...
Ik ben helemaal niet thuis in date-land en al helemaal niet in internet date-land. En ik zie een reclame van Lexa voor karaoke avondjes. Gaat dat zo van; 'zie mij eens durven vals zingen en spontaan en tof zijn'?
quote:Oudblond schreef op 23 juli 2016 @ 20:27:

[...]

Wanneer is jouw bruiloft eindelijk. Je draagt die jurk al zo lang en als je nu hebberig wordt van dit soort producten... Mijn ava is dood.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die gaan heel spontaan inderdaad.

Mosselen, bah!
quote:Oudblond schreef op 23 juli 2016 @ 20:34:

Ik ben helemaal niet thuis in date-land en al helemaal niet in internet date-land. En ik zie een reclame van Lexa voor karaoke avondjes. Gaat dat zo van; 'zie mij eens durven vals zingen en spontaan en tof zijn'? Werkelijk geen idee.
quote:Nouschi schreef op 23 juli 2016 @ 20:38:

[...]

Mijn ava is dood. Ow sorry gecondoleerd recent toch?
quote:Oudblond schreef op 23 juli 2016 @ 20:41:

[...]

Ow sorry gecondoleerd recent toch?Ja, pas geleden.
quote:Peacy schreef op 23 juli 2016 @ 20:39:

Die gaan heel spontaan inderdaad.

Mosselen, bah!Ik begrijp dat je recalcitrant bent We hebben hier vandaag van een mandje van de jouwen confituur gemaakt. Sorry!
quote:Nouschi schreef op 23 juli 2016 @ 20:21:

[...]

Waar? Hoe? Hoe duur?Benefits. Puff off en Boiing. Bij de Douglas. Samen iets van €60.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 23 juli 2016 @ 20:42:

[...]

Ik begrijp dat je recalcitrant bent We hebben hier vandaag van een mandje van de jouwen confituur gemaakt. Sorry!

Nouja! Hoe durf je?

Ik zat er laatst ook aan te denken, om te doen. Alleen nog geen goed fruit gevonden!

Kom je een potje brengen?
Mijn puberTs hebben een grappig gesprek over de grootte van (hun) penissen. En of hun schoenmaat iets zegt over de afmeting van hun penis.

Echt, ik hartje pubers soms enorm.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven