Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juli 2016 om 20:50
zondag 24 juli 2016 om 20:51
zondag 24 juli 2016 om 20:51
quote:simbalabimba schreef op 24 juli 2016 @ 20:49:
[...]
Of je doet er zelf iets aan of je blijft bij d'r weg als je je irriteert.Ik heb net gestaft. Maar dan open je nietsvermoedend een topic en dan is het weer een verwijderde OP van haar. Ja, dat irriteert en dan is napraat the place to be toch? Verder blijf ik zeker ver weg van haar topics ja. Totaal zinloos.
[...]
Of je doet er zelf iets aan of je blijft bij d'r weg als je je irriteert.Ik heb net gestaft. Maar dan open je nietsvermoedend een topic en dan is het weer een verwijderde OP van haar. Ja, dat irriteert en dan is napraat the place to be toch? Verder blijf ik zeker ver weg van haar topics ja. Totaal zinloos.
zondag 24 juli 2016 om 21:16
quote:thee schreef op 24 juli 2016 @ 20:50:
Ik verbaas me ook over het ergernisgehalte t.a.v. Begin. Dan lees je er niet (meer) maar nee, men buitelt bijna over elkaar heen om het beste vingertje op te steken en dingen uit andere topics erbij te halen. Tja, het kan je hobby maar zijn. Hoeveel topics zouden er geopend zijn als niemand had gereageerd?+ heel veel.
Ik verbaas me ook over het ergernisgehalte t.a.v. Begin. Dan lees je er niet (meer) maar nee, men buitelt bijna over elkaar heen om het beste vingertje op te steken en dingen uit andere topics erbij te halen. Tja, het kan je hobby maar zijn. Hoeveel topics zouden er geopend zijn als niemand had gereageerd?+ heel veel.
zondag 24 juli 2016 om 21:33
quote:Eleonora-1 schreef op 24 juli 2016 @ 21:29:
Ik ben heel lief voor haar geweest maar nu ben ik er wel klaar mee.
Inderdaad lees en reageer ik er niet meer.
Ik denk dat ik al jouw lieve en adviserende reacties wel gelezen hebt. Betrokkenheid en geduld in meerdere topics. En jij kiest er nu voor om niet meer te reageren. Dat vind ik een klasse beslissing.
Maar blijkbaar vinden sommigen het nodig om dingen aan te halen zoals dat ze alleen op haar rug liggend geld wil/kan verdienen, dat ze haar klauwtje (excuse me)alleen maar wil ophouden, dat ze niet wil werken.
Ik ben heel lief voor haar geweest maar nu ben ik er wel klaar mee.
Inderdaad lees en reageer ik er niet meer.
Ik denk dat ik al jouw lieve en adviserende reacties wel gelezen hebt. Betrokkenheid en geduld in meerdere topics. En jij kiest er nu voor om niet meer te reageren. Dat vind ik een klasse beslissing.
Maar blijkbaar vinden sommigen het nodig om dingen aan te halen zoals dat ze alleen op haar rug liggend geld wil/kan verdienen, dat ze haar klauwtje (excuse me)alleen maar wil ophouden, dat ze niet wil werken.
zondag 24 juli 2016 om 21:35
Ik heb wel ergere dingen gelezen vandaag. Bah.
Ik pleit voor een verwijdering van de psyche pijler. Daar zitten te veel mensen op met echte problemen en dan gaan er van die aso's die mensen onderuit halen met naar gelul of pure onzin.
Ze kunnen beter op een lotgenotenforum gaan schrijven en dit hier weg doen.
Ik pleit voor een verwijdering van de psyche pijler. Daar zitten te veel mensen op met echte problemen en dan gaan er van die aso's die mensen onderuit halen met naar gelul of pure onzin.
Ze kunnen beter op een lotgenotenforum gaan schrijven en dit hier weg doen.
zondag 24 juli 2016 om 21:38
Thee, er zijn genoeg mensen die haar goede adviezen hebben gegeven in haar vage topics met verhalen die zo inconsistent als wat waren, en als dank wordt keer op keer op keer de OP verwijderd om vervolgens weer van voor af aan te beginnen.
En nu, in haar nieuwste pareltje, zegt ze zelf dat de mensen die op haar topics reageren psychisch niet in orde zijn.
Negeren is een optie, iemand terecht wijzen ook
En nu, in haar nieuwste pareltje, zegt ze zelf dat de mensen die op haar topics reageren psychisch niet in orde zijn.
Negeren is een optie, iemand terecht wijzen ook