Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ana_isabel schreef op 24 juli 2016 @ 20:43:

oh,zit iedereen hier?!!

Nu jij er bent wel ja.

Ik ga nog even buiten lezen ( een boek, geen forum).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Loca_Loca schreef op 24 juli 2016 @ 20:48:

[...]

Elsa is toch niet zo'n jankerd? Die vond ik altijd wel grappig. Maar volgens mij is zij er niet meer.Prrrt pryp
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Loca_Loca schreef op 24 juli 2016 @ 20:48:

[...]

Elsa is toch niet zo'n jankerd? Die vond ik altijd wel grappig. Maar volgens mij is zij er niet meer.Ja, klopt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:simbalabimba schreef op 24 juli 2016 @ 20:49:

[...]

Of je doet er zelf iets aan of je blijft bij d'r weg als je je irriteert.Ik heb net gestaft. Maar dan open je nietsvermoedend een topic en dan is het weer een verwijderde OP van haar. Ja, dat irriteert en dan is napraat the place to be toch? Verder blijf ik zeker ver weg van haar topics ja. Totaal zinloos.
quote:Dana schreef op 24 juli 2016 @ 20:51:

[...]

Ja, klopt.Creatief
quote:simbalabimba schreef op 24 juli 2016 @ 20:50:

[...]

Nu jij er bent wel ja.

Ik ga nog even buiten lezen ( een boek, geen forum).

verstandig. Ik ga ook ff lekker swifferen denk ik. Ben vandaag gestoken door een werkbij.
Eh ana.... het wordt echt tijd nu... lekker swifferen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh man, mijn hoofd is echt duf. Ik lees ' warmtepillen voor katten' ipv wormenpillen.... Wilde al de ijsblokjes-speel-tip gaan geven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:thee schreef op 24 juli 2016 @ 20:50:

Ik verbaas me ook over het ergernisgehalte t.a.v. Begin. Dan lees je er niet (meer) maar nee, men buitelt bijna over elkaar heen om het beste vingertje op te steken en dingen uit andere topics erbij te halen. Tja, het kan je hobby maar zijn. Hoeveel topics zouden er geopend zijn als niemand had gereageerd?+ heel veel.
Ahhhh er zitten echt een paar forummers enorm te k*tten maar ik ga niet staffen, ik ga niet staffen, ik ga even wat te drinken inschenken.
Daar heeft ze het wel zelf naar gemaakt hoor thee
Thee, relax en blijf jezelf.
Ik ben heel lief voor haar geweest maar nu ben ik er wel klaar mee.

Inderdaad lees en reageer ik er niet meer.
quote:Rusticaa schreef op 24 juli 2016 @ 21:28:

Daar heeft ze het wel zelf naar gemaakt hoor theeJa en? Negeren is geen optie? Zo kinderachtig dit 'zij begon' gedrag.
quote:Rusticaa schreef op 24 juli 2016 @ 21:28:

Daar heeft ze het wel zelf naar gemaakt hoor theeBen wel benieuwd waarom bijvoorbeeld jij steeds blijft reageren ondanks je weet dat ze haar OP weghaalt en dat je wil dat ze een permaban krijgt.
quote:Bruise schreef op 24 juli 2016 @ 21:31:

[...]

Ben wel benieuwd waarom bijvoorbeeld jij steeds blijft reageren ondanks je weet dat ze haar OP weghaalt en dat je wil dat ze een permaban krijgt.Daarom
quote:Eleonora-1 schreef op 24 juli 2016 @ 21:29:

Ik ben heel lief voor haar geweest maar nu ben ik er wel klaar mee.

Inderdaad lees en reageer ik er niet meer.

Ik denk dat ik al jouw lieve en adviserende reacties wel gelezen hebt. Betrokkenheid en geduld in meerdere topics. En jij kiest er nu voor om niet meer te reageren. Dat vind ik een klasse beslissing.

Maar blijkbaar vinden sommigen het nodig om dingen aan te halen zoals dat ze alleen op haar rug liggend geld wil/kan verdienen, dat ze haar klauwtje (excuse me)alleen maar wil ophouden, dat ze niet wil werken.
Omdat het kan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Rusticaa schreef op 24 juli 2016 @ 21:32:

[...]

DaaromKindje.
quote:Nouschi schreef op 24 juli 2016 @ 21:33:

Omdat het kan.Volwassene.
Ik heb wel ergere dingen gelezen vandaag. Bah.

Ik pleit voor een verwijdering van de psyche pijler. Daar zitten te veel mensen op met echte problemen en dan gaan er van die aso's die mensen onderuit halen met naar gelul of pure onzin.

Ze kunnen beter op een lotgenotenforum gaan schrijven en dit hier weg doen.
quote:Rusticaa schreef op 24 juli 2016 @ 21:32:

[...]

DaaromJij vertrekt hier toch ook regelmatig als je niet gediend bent van bepaalde reacties? Waarom geef je dan zelf ook zulke reacties? Daarom?
Thee, er zijn genoeg mensen die haar goede adviezen hebben gegeven in haar vage topics met verhalen die zo inconsistent als wat waren, en als dank wordt keer op keer op keer de OP verwijderd om vervolgens weer van voor af aan te beginnen.

En nu, in haar nieuwste pareltje, zegt ze zelf dat de mensen die op haar topics reageren psychisch niet in orde zijn.

Negeren is een optie, iemand terecht wijzen ook
Geen idee wie rusticaa is, net als geen idee wie bruise is. Beide niet nieuw, maar geen idee.
Met reageren in zulke topic houd(t?) je dat zelf is stand Dragisa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven