Voorgerecht pizzarette
maandag 25 juli 2016 om 15:54
quote:Hayek schreef op 25 juli 2016 @ 15:52:
Ik ken minaretten en de wasserette, maar wat is pizzaretten?http://www.pizzarette.com/nl/
Zelf aan tafel kleine pizza's bakken. Soort gourmet, maar dan met pizza.
Ik ken minaretten en de wasserette, maar wat is pizzaretten?http://www.pizzarette.com/nl/
Zelf aan tafel kleine pizza's bakken. Soort gourmet, maar dan met pizza.
maandag 25 juli 2016 om 15:57
maandag 25 juli 2016 om 15:57
[img]https://www.consumentenbond.nl/friteuse/pizzarette[/img]
Een pizzarette is een soort kleine steenoven die je op tafel zet, waarmee je in korte tijd kleine pizza's kan bakken. Erg leuk om te doen
Een pizzarette is een soort kleine steenoven die je op tafel zet, waarmee je in korte tijd kleine pizza's kan bakken. Erg leuk om te doen
maandag 25 juli 2016 om 16:02
maandag 25 juli 2016 om 16:03
maandag 25 juli 2016 om 16:07
@Hayek Het duurt wel eventjes voordat hij goed is opgewarmd. Ik denk ongeveer een kwartier, maar als hij eenmaal warm is werkt het goed hoor!
@Kirikou Het is inderdaad zo dat er daarna meerdere ingrediënten op tafel staan. Bijvoorbeeld rode saus, verschillende soorten kaas, salami, tonijn, groeten etc. Dit kan iedereen er dan zelf op doen.
@Kirikou Het is inderdaad zo dat er daarna meerdere ingrediënten op tafel staan. Bijvoorbeeld rode saus, verschillende soorten kaas, salami, tonijn, groeten etc. Dit kan iedereen er dan zelf op doen.
maandag 25 juli 2016 om 16:24
We hebben het een keer bij vrienden gedaan. Was leuk en gezellig en vooral de kinderen vonden het erg leuk.
Zelf een aangeschaft. Eens in de zoveel tijd halen we hem eens tevoorschijn. Maar ik vind dat het toch te lang duurt. De pizza's worden overigens wel gewoon lekker, vind ik.
Ik vind pannenkoekjes bakken op een grote bakplaat een grotere hit!
Zelf een aangeschaft. Eens in de zoveel tijd halen we hem eens tevoorschijn. Maar ik vind dat het toch te lang duurt. De pizza's worden overigens wel gewoon lekker, vind ik.
Ik vind pannenkoekjes bakken op een grote bakplaat een grotere hit!
maandag 25 juli 2016 om 16:31
Wij hebben er ook een. En hier is het een groot succes.
Ik maak vaak twee soorten vlees vooraf klaar, gehakt en kipfilet. Verder haal ik nog salami en ham.
Verschillende soorten groentes, kaas, ananas, uien etc. En natuurlijk een tomatensaus voor op de bodem.
Wij eten dit vaak als we visite met kinderen krijgen. Altijd een succes. Pizza's worden zeker niet vet of klef. En iedereen eet wel meer dan 2 pizza's. Het zijn gewoon mini pizza's.
Ik maak nooit een voorgerecht. Vaak wel een salade voor erbij.
Ik maak vaak twee soorten vlees vooraf klaar, gehakt en kipfilet. Verder haal ik nog salami en ham.
Verschillende soorten groentes, kaas, ananas, uien etc. En natuurlijk een tomatensaus voor op de bodem.
Wij eten dit vaak als we visite met kinderen krijgen. Altijd een succes. Pizza's worden zeker niet vet of klef. En iedereen eet wel meer dan 2 pizza's. Het zijn gewoon mini pizza's.
Ik maak nooit een voorgerecht. Vaak wel een salade voor erbij.
anoniem_63af3e9216acb wijzigde dit bericht op 25-07-2016 16:33
Reden: Niet volledig
Reden: Niet volledig
% gewijzigd
maandag 25 juli 2016 om 16:45
maandag 25 juli 2016 om 17:02
Ook wel eens bij vrienden gedaan. Erg gezellig en weer eens wat anders dan gourmetten. Meestal eten wij als volwassenen toch wel zo'n 4-6 pizzaatjes p.p. en dan natuurlijk ook nog lekker snoepen van de losse ingredienten die voor je staan.
Maar ik zou echt geen voorgerechtje doen. Éen van onze vrienden had heel gastvrij een lekkere tiramisu als toetje gemaakt, maar zelfs die is maar half op gegaan omdat iedereen zich rond had gegeten.
Dus: voorgerecht hooguit een breekbroodje met kruidenboter of pesto, en als toetje koffie met een schaaltje bonbons
Nu heb ik trek..
Maar ik zou echt geen voorgerechtje doen. Éen van onze vrienden had heel gastvrij een lekkere tiramisu als toetje gemaakt, maar zelfs die is maar half op gegaan omdat iedereen zich rond had gegeten.
Dus: voorgerecht hooguit een breekbroodje met kruidenboter of pesto, en als toetje koffie met een schaaltje bonbons
Nu heb ik trek..