Jurk voor afstuderen
dinsdag 26 juli 2016 om 21:49
dinsdag 26 juli 2016 om 21:50
dinsdag 26 juli 2016 om 21:51
Lief van je tante, met dat budget:
-Karen Millen
- Ted Baker
- LK Bennett
- La dress
- Phase Eight
- Reiss
Zie Bijenkorf, heerlijk als je iets mag uitzoeken. Ik ben zelf te krent om zoveel geld uit te geven aan een jurk. Hoop dat je iets moois vindt!
-Karen Millen
- Ted Baker
- LK Bennett
- La dress
- Phase Eight
- Reiss
Zie Bijenkorf, heerlijk als je iets mag uitzoeken. Ik ben zelf te krent om zoveel geld uit te geven aan een jurk. Hoop dat je iets moois vindt!
anoniem_220217 wijzigde dit bericht op 26-07-2016 21:54
Reden: Typfout
Reden: Typfout
% gewijzigd
dinsdag 26 juli 2016 om 21:53
quote:Kokoro schreef op 26 juli 2016 @ 21:50:
[...]
Geeft niks , lief dat je meezoekt! Ik denk dat de dresscode voor een afstudeerceremonie iets, uh, stijver? is dan bijvoorbeeld cocktail jurkjes. Of das iig wat ik voor ogen heb haha.
Ik google op feestjurk afstudeer....... ik kijk verder
Gefeliciteerd !!
[...]
Geeft niks , lief dat je meezoekt! Ik denk dat de dresscode voor een afstudeerceremonie iets, uh, stijver? is dan bijvoorbeeld cocktail jurkjes. Of das iig wat ik voor ogen heb haha.
Ik google op feestjurk afstudeer....... ik kijk verder
Gefeliciteerd !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 26 juli 2016 om 21:53
quote:PlaneJane062016 schreef op 26 juli 2016 @ 21:51:
-Karen Millen
- Ted Baker
- LK Bennett
- La dress
- Phase Eight
- Reiss
Zie Bijenkorf, heerlijk als je iets mag uitzoeken. Ik ben zelf te krent om zoveel geld uit te geven aan een jurk????. Hoop dat je iets moois vindt!Jaaaa, LA dress, hier favoriet......
-Karen Millen
- Ted Baker
- LK Bennett
- La dress
- Phase Eight
- Reiss
Zie Bijenkorf, heerlijk als je iets mag uitzoeken. Ik ben zelf te krent om zoveel geld uit te geven aan een jurk????. Hoop dat je iets moois vindt!Jaaaa, LA dress, hier favoriet......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 26 juli 2016 om 21:56
quote:PlaneJane062016 schreef op 26 juli 2016 @ 21:51:
-Karen Millen
- Ted Baker
- LK Bennett
- La dress
- Phase Eight
- Reiss
Zie Bijenkorf, heerlijk als je iets mag uitzoeken. Ik ben zelf te krent om zoveel geld uit te geven aan een jurk????. Hoop dat je iets moois vindt!
Ik zou het zelf ook nooit hebben bedacht , ontzéttend lief inderdaad.
Ik ben al wat aan't zoeken geslagen op bijenkorf.nl maar ik lijk het toch nét steeds niet te vinden.
-Karen Millen
- Ted Baker
- LK Bennett
- La dress
- Phase Eight
- Reiss
Zie Bijenkorf, heerlijk als je iets mag uitzoeken. Ik ben zelf te krent om zoveel geld uit te geven aan een jurk????. Hoop dat je iets moois vindt!
Ik zou het zelf ook nooit hebben bedacht , ontzéttend lief inderdaad.
Ik ben al wat aan't zoeken geslagen op bijenkorf.nl maar ik lijk het toch nét steeds niet te vinden.
dinsdag 26 juli 2016 om 21:59
dinsdag 26 juli 2016 om 21:59