Mode & Beauty alle pijlers

Jurk voor afstuderen

26-07-2016 21:43 74 berichten
Poef

Zucht.. Wie helpt mij vooruit kijken ?!
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
LaDress
quote:Eindeloos schreef op 26 juli 2016 @ 21:46:

[afbeelding]Schattig, maar veulste schattig .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Kokoro schreef op 26 juli 2016 @ 21:47:

[...]

Schattig, maar veulste schattig .Sorry je zocht iets donkerder, niet goed gelezen.....
De Bijenkorf heeft ook leuke jurken
Steps
quote:Eindeloos schreef op 26 juli 2016 @ 21:49:

[...]

Sorry je zocht iets donkerder, niet goed gelezen..... Geeft niks , lief dat je meezoekt! Ik denk dat de dresscode voor een afstudeerceremonie iets, uh, stijver? is dan bijvoorbeeld cocktail jurkjes. Of das iig wat ik voor ogen heb haha.
quote:Rose210 schreef op 26 juli 2016 @ 21:50:

StepsIk zou wel graag een ietsjes exclusievere jurk willen . Ik heb nog nooit een budget van 200 euro gehad voor een jurk !
Lief van je tante, met dat budget:

-Karen Millen

- Ted Baker

- LK Bennett

- La dress

- Phase Eight

- Reiss

Zie Bijenkorf, heerlijk als je iets mag uitzoeken. Ik ben zelf te krent om zoveel geld uit te geven aan een jurk. Hoop dat je iets moois vindt!
anoniem_220217 wijzigde dit bericht op 26-07-2016 21:54
Reden: Typfout
% gewijzigd
quote:Kokoro schreef op 26 juli 2016 @ 21:50:

[...]

Geeft niks , lief dat je meezoekt! Ik denk dat de dresscode voor een afstudeerceremonie iets, uh, stijver? is dan bijvoorbeeld cocktail jurkjes. Of das iig wat ik voor ogen heb haha.

Ik google op feestjurk afstudeer....... ik kijk verder

Gefeliciteerd !!
quote:PlaneJane062016 schreef op 26 juli 2016 @ 21:51:

-Karen Millen

- Ted Baker

- LK Bennett

- La dress

- Phase Eight

- Reiss

Zie Bijenkorf, heerlijk als je iets mag uitzoeken. Ik ben zelf te krent om zoveel geld uit te geven aan een jurk????. Hoop dat je iets moois vindt!Jaaaa, LA dress, hier favoriet......
Ik had deze gezien, maar vind hem te licht. Zoiets zou ik wel erg mooi vinden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:PlaneJane062016 schreef op 26 juli 2016 @ 21:51:

-Karen Millen

- Ted Baker

- LK Bennett

- La dress

- Phase Eight

- Reiss

Zie Bijenkorf, heerlijk als je iets mag uitzoeken. Ik ben zelf te krent om zoveel geld uit te geven aan een jurk????. Hoop dat je iets moois vindt!

Ik zou het zelf ook nooit hebben bedacht , ontzéttend lief inderdaad.

Ik ben al wat aan't zoeken geslagen op bijenkorf.nl maar ik lijk het toch nét steeds niet te vinden.

Echt een eyecatsher
quote:Nouschi schreef op 26 juli 2016 @ 21:54:

[afbeelding]Mooie print! Iets minder weg van de hals .
Bijenkorf inderdaad, ik had zelf een jurk van LaDress bij de afstudeerceremonie. De meesten zagen er wel netjes uit maar het was niet extreem formeel (UvA).
quote:Nushy schreef op 26 juli 2016 @ 21:57:

Bijenkorf inderdaad, ik had zelf een jurk van LaDress bij de afstudeerceremonie. De meesten zagen er wel netjes uit maar het was niet extreem formeel (UvA).Ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn uni wel eens poepiesjiek zou kunnen zijn --> Leiden
Zoek eens op Lindy Bop.

Vintage jurkjes, verschillende modellen in veel verschillende stofjes. Valt vrij ruim, maar er staan goede matentabellen bij.

Te koop bij Attitudeholland.nl

Is wel een vrij alternatieve webwinkel, maar dat maakt verder niks uit. Fijne service.
Niks moet, Niksen mag
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eindeloos schreef op 26 juli 2016 @ 21:56:

[afbeelding]

Echt een eyecatsherK'vind de polkadot iets informeel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven