Even zeuren hoor
woensdag 27 juli 2016 om 11:59
Ik moet hier even van mij afzeuren hoor.
Vandaag ben ik jarig en man en zoon doen er weinig aan.
Ik verwacht niet de hele dag op mijn wenken bedient te worden hoor. Maar een gefeliciteerd en that's it valt rauw op mijn dak moet ik zeggen.
Geen kaartje, geen zelfgeknutseld cadeautje of überhaupt iets voor mij.
Mijn man is op zich niet zo van de cadeaus en kaartjes en dat weet ik. En toch is mijn eigen verwachting blijkbaar hoger waardoor ik teleurgesteld word
Het is een beetje een anti-climax zo...
Vandaag ben ik jarig en man en zoon doen er weinig aan.
Ik verwacht niet de hele dag op mijn wenken bedient te worden hoor. Maar een gefeliciteerd en that's it valt rauw op mijn dak moet ik zeggen.
Geen kaartje, geen zelfgeknutseld cadeautje of überhaupt iets voor mij.
Mijn man is op zich niet zo van de cadeaus en kaartjes en dat weet ik. En toch is mijn eigen verwachting blijkbaar hoger waardoor ik teleurgesteld word
Het is een beetje een anti-climax zo...
woensdag 27 juli 2016 om 12:12
woensdag 27 juli 2016 om 12:13
woensdag 27 juli 2016 om 12:18
Ik zou toch eens een goed gesprek met je man hebben dat dit niet leuk is. Hij kan dan wel niets om cadeautjes of attenties geven, jij duidelijk wel. Hij had op zijn minst je eens lekker kunnen verwennen in bed vanochtend, een bosje bloemen laten bezorgen als jij thuis bent of vanavond een etentje regelen. Als denken aan jouw verjaardag heel belangrijk voor jou is mag je dat best van hem vragen, het is niet iets heel geks ofzo. Doe verder wat Cateautje zegt: verwen jezelf vandaag! Koop een nieuwe jurk of een prachtig paar schoenen, een mooie bos bloemen en reserveer zelf een tafeltje in een restaurant of laat je lievelingseten bezorgen. Maak je eigen feestje!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
woensdag 27 juli 2016 om 12:25