Even zeuren hoor

27-07-2016 11:59 75 berichten
Ik moet hier even van mij afzeuren hoor.

Vandaag ben ik jarig en man en zoon doen er weinig aan.

Ik verwacht niet de hele dag op mijn wenken bedient te worden hoor. Maar een gefeliciteerd en that's it valt rauw op mijn dak moet ik zeggen.

Geen kaartje, geen zelfgeknutseld cadeautje of überhaupt iets voor mij.

Mijn man is op zich niet zo van de cadeaus en kaartjes en dat weet ik. En toch is mijn eigen verwachting blijkbaar hoger waardoor ik teleurgesteld word

Het is een beetje een anti-climax zo...
Niet leuk!! Bij deze : van harte!! -.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik snap je wel, ik heb vorig jaar ook niks van man gekregen. Niet dat ik persee iets wil krijgen. Maar een lief kaartje of bosje bloemen doet het truukje al om een beetje jarig te voelen.

Misschien komt er nog een cadeautje? Anders moet je het toch maar een keer tegen ze zeggen.

Oh en: gefeliciteerd!!!
Sjongejongejongejonge........
Ah dat is rot. Dikke en van harte gefeliciteerd!!
Nou, gefeliciteerd!

De dag is nog niet om, misschien volgen de cadeautjes vanavond? Hoe oud is je zoon? Ik bedoel, is hij oud genoeg om te weten dat t je verjaardag is en om zelf te knutselen ?
Van harte gefeliciteerd!
Slik die kikker!
Hoe laat mogen we langskomen voor gebak?
Thanks. Cadeautje zal er niet komen denk ik, als ik hem ken.

Aangeven heb ik al eerder eens gedaan, dat ik het jammer vind. Maar het zit er niet in.
Emka, zoon is 7,5 jaar oud. Heeft mij ook gefeliciteerd, wel lief wakker gemaakt.

Normaal knutsel ik wat met hem voor papa's verjaardag, maar andersom is mijn man niet zo.
Niet leuk inderdaad.

Als een kadootje er niet in zit, dan is het misschien een idee om volgende keer in elk geval iets leuks te gaan doen met z'n allen? Dan maak je er toch een beetje een feestje van en is het ook zonder kadootje leuk.

Enne.... gefeliciteerd!!
Ik vrees dat ik geleerd heb mijn man letterlijk te zeggen wat ik wil/verwacht... Dat helpt :-)
Hartelijk gefeliciteeeeeerd!!!

Lieve TO, kleed je op je paasbest, trek de stad in en koop een mooi cadeau voor jezelf. Ga wat drinken en iets eten, verwen jezelf tot in de afgrond en aan het einde van de dag koop je een mooie grote bos bloemen. Doe het, het zal je niet tegenvallen.

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik vind helemaal niet dat je zeurt en zou dit ook jammer vinden. Zoals je zelf al schrijft hoeft het niet iets groots te zijn maar een kleinigheidje. Niet leuk dat je man hier niets mee doet. Hopelijk heb je een leuke dag en word je wel verwend door anderen!
Van harte gefeliciteerd Polkadot !
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game
Wat raar dat je geen mooi cadeau voor je partner koopt of op zijn minst iets voor de verjaardag doet.
Ik zou toch eens een goed gesprek met je man hebben dat dit niet leuk is. Hij kan dan wel niets om cadeautjes of attenties geven, jij duidelijk wel. Hij had op zijn minst je eens lekker kunnen verwennen in bed vanochtend, een bosje bloemen laten bezorgen als jij thuis bent of vanavond een etentje regelen. Als denken aan jouw verjaardag heel belangrijk voor jou is mag je dat best van hem vragen, het is niet iets heel geks ofzo. Doe verder wat Cateautje zegt: verwen jezelf vandaag! Koop een nieuwe jurk of een prachtig paar schoenen, een mooie bos bloemen en reserveer zelf een tafeltje in een restaurant of laat je lievelingseten bezorgen. Maak je eigen feestje!

Gefeliciteerd!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Gefeliciteerd!!

Van mij krijg je een virtueel cadeautje. Alsjeblieft!

Ga lekker de stad in vandaag en verwen jezelf met een mooie bos bloemen of iets anders leuks. En een goed gesprek met je man hierover kan natuurlijk geen kwaad
ik vind het nogal lomp van je man, zeker gezien alles wat je afgelopen jaar/jaren allemaal mee hebt gemaakt/voor hem hebt gedaan

dus: van harte gefeliciteerd en ik vind het idee van Cato wel een goeie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gefeliciteerd!!

En ik zeg: "We komen straks met zijn allen langs en hup de BBQ aan !"
Wat jammer zeg :( Ik snap dat je teleurgesteld bent!

En natuurlijk: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefeliciteerd

Inderdaad, ga jezelf eens lekker verwennen.

Komt er nog bezoek?
Hatsjikideee...
Gefeliciteerd!! Ik zou idd iets leuks voor mezelf gaan kopen en reserveren bij een leuk restaurant en je man meededelen dat jullie vanavond uit eten gaan omdat je jarig bent.
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes. Ik voel mij er iets beter door.

Straks komt er schoonfamilie, dus ik ga even gebak halen. Verder zal er niet veel gebeuren denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven