Even zeuren hoor

27-07-2016 11:59 75 berichten
Ik moet hier even van mij afzeuren hoor.

Vandaag ben ik jarig en man en zoon doen er weinig aan.

Ik verwacht niet de hele dag op mijn wenken bedient te worden hoor. Maar een gefeliciteerd en that's it valt rauw op mijn dak moet ik zeggen.

Geen kaartje, geen zelfgeknutseld cadeautje of überhaupt iets voor mij.

Mijn man is op zich niet zo van de cadeaus en kaartjes en dat weet ik. En toch is mijn eigen verwachting blijkbaar hoger waardoor ik teleurgesteld word

Het is een beetje een anti-climax zo...
quote:matroesjka_ schreef op 27 juli 2016 @ 12:32:

Gefeliciteerd!! Ik zou idd iets leuks voor mezelf gaan kopen en reserveren bij een leuk restaurant en je man meededelen dat jullie vanavond uit eten gaan omdat je jarig bent.Ik zou hem thuis laten. Als het niet van harte kan, dan maar helemaal niet.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Wat sneu dat je man er helemaal niks aan doet. Kan het me haast niet voorstellen dat iemand niet de moeite neemt om een cadeautje voor zijn partner te kopen. Krijgt hij van jou wel een cadeautje voor zijn verjaardag en wat zegt hij daar dan op?

Voor nu zou ik een lekker middagje shoppen voor jezelf plannen (binnenkort), zonder de mannen en iets kopen waar je echt blij van wordt. Als zij het niet doen, dan doe je het zelf gewoon
Alle reacties Link kopieren
Niet leuk, inderdaad.

Merkt je man dan niet dat je teleurgesteld bent?

Gefeliciteerd van mij dan maar, met een virtueel cadeautje:

[img]http://happybirthday99.com/wp-content/u ... Images.jpg[/img]
anoniem_151347 wijzigde dit bericht op 27-07-2016 12:36
Reden: Dat linkje had een plaatje moeten zijn.... nouja, het gaat om het idee...
% gewijzigd
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2016 @ 12:34:

[...]

Ik zou hem thuis laten. Als het niet van harte kan, dan maar helemaal niet.Ja gewoon lekker in je eentje uiteten. Kun je ook een keer de wat duurdere dingen kiezen
Van harte gefeliciteerd Polkadot!

Niet leuk zo :(
Gefeliciteerd!!

Ken het gevoel wel een beetje. Hoe hard ik ook roep dat ik mijn verjaardag toch niet vier, het is toch leuk als in ieder geval je geliefden een heel klein beetje moeite voor je doen.
Gefeliciteerd!!

Wat lomp van je man! Je zult het wel gewend zijn omdat dit niet je eerste verjaardag is met hem, maar het is toch knap lullig! Ik zou lekker jezelf trakteren op een wijntje en een lekker hapje!

Ik drink er hier 1 met je mee (ook alleen op het terras). Cheers!
Gefeliciteerd! Jammer dat ze er zo weinig mee doen. Kleine moeite om een cadeautje te kopen als je weet dat je partner dat leuk vindt om te ontvangen.

Van Hàrte, en verder alles doen wat Cato heeft gezegd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bij een verjaardag horen hysterische glitterplaatjes!

Gefeliciteerd, en wat jammer dat je man niet wat meer moeite voor je doet
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Wat horkerig van je man om je verjaardag te negeren.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Gefeliciteerd Polkadot! En ga jezelf dan inderdaad maar lekker verwennen, zoals Cato zegt!

En komende week eens een goed gesprek met je man voeren, want dit is natuurlijk niet leuk!
Gewoon, omdat het kan.

Heb je dit al gezegd tegen je man?
Ah niet leuk.

Mijn man heeft dat ook weleens bedacht, dat hij daarmee Kon wegkomen. Nou dus niet en na de Onlusten in 2003 krijg ik 'geheel spontaan' het hele circus.

Speciaal voor jou:

Van harte gefeliciteerd dat is inderdaad niet leuk en ik hoop dat hij nu zo lomp doet en vanavond jullie misschien verrast met een etentje!! ????????????
quote:Lovely7 schreef op 27 juli 2016 @ 13:04:

Van harte gefeliciteerd dat is inderdaad niet leuk en ik hoop dat hij nu zo lomp doet en vanavond jullie misschien verrast met een etentje!!
Ik weer niet waar de vraagtekens vandaan komen op

Mijn bericht maar moest een cadeautje zijn en hoop dat je toch nog fijne dag hebt
quote:marrie3 schreef op 27 juli 2016 @ 12:35:

Niet leuk, inderdaad.

Merkt je man dan niet dat je teleurgesteld bent?

Gefeliciteerd van mij dan maar, met een virtueel cadeautje:

[img]http://happybirthday99.com/wp-content/u ... Images.jpg[/img]Oh, hij ziet dat er wat is. Ik merk, en dat is natuurlijk ook niet goed, dat ik kortaf word en niet echt kan uitspreken wat er is.
quote:Polkadot28 schreef op 27 juli 2016 @ 13:08:

[...]

Oh, hij ziet dat er wat is. Ik merk, en dat is natuurlijk ook niet goed, dat ik kortaf word en niet echt kan uitspreken wat er is.ZEG HET DAN GEWOON!!!!!!!!!!!!!
quote:Polkadot28 schreef op 27 juli 2016 @ 13:08:

[...]

Oh, hij ziet dat er wat is. Ik merk, en dat is natuurlijk ook niet goed, dat ik kortaf word en niet echt kan uitspreken wat er is.Zeg gewoon wat er is, mijn vriend kan er weinig mee als ik op deze manier tegen hem zou doen.
Laat je man het gebak maar halen en zeg gelijk dat hij maar wat leuks voor je moet kopen in de stad. Misschien begrijpt hij het dan
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Wat een ass. Zou de taart mooi in m'n eentje opeten.
Zo die zo dikke bonje met me hebben. Dat is toch niet normaal zeg!!

Van harte gefeliciteerd ga lekker wat leuks voor jezelf kopen vanmiddag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven