cadeautje schoonmaakster
woensdag 27 juli 2016 om 15:08
quote:merano schreef op 27 juli 2016 @ 15:05:
Wat extra vakantiegeld en een fles wijn zou ik doen.
En neem anders een kleinigheidje van je vakantie mee. Dat is altijd leuk.Ze weet niet of ze drinkt, dus wijn zou ik ook niet doen. Ik heb van mijn werk ook weleens een wijnpakket gekregen... heb het weg kunnen geven. Zo jammer van het cadeau want je hebt er dan niets aan.
Wat extra vakantiegeld en een fles wijn zou ik doen.
En neem anders een kleinigheidje van je vakantie mee. Dat is altijd leuk.Ze weet niet of ze drinkt, dus wijn zou ik ook niet doen. Ik heb van mijn werk ook weleens een wijnpakket gekregen... heb het weg kunnen geven. Zo jammer van het cadeau want je hebt er dan niets aan.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 27 juli 2016 om 15:17
quote:noorderlicht76 schreef op 27 juli 2016 @ 15:15:
Ik heb haar met geld extra geld gegeven, dat heeft ze laten liggen. Wel de bonbons erbij meegenomen. Vandaar dat ik liever geen geld geef. Bon is idd een alternatief.
Heb je dat extra geld in haar hand gegeven of voor haar klaar gelegd?
Ik zou zelf extra geld dat klaar lag ook niet zomaar meenemen.
Ik heb haar met geld extra geld gegeven, dat heeft ze laten liggen. Wel de bonbons erbij meegenomen. Vandaar dat ik liever geen geld geef. Bon is idd een alternatief.
Heb je dat extra geld in haar hand gegeven of voor haar klaar gelegd?
Ik zou zelf extra geld dat klaar lag ook niet zomaar meenemen.
woensdag 27 juli 2016 om 15:17
quote:noorderlicht76 schreef op 27 juli 2016 @ 15:15:
Misschien was het niet duidelijk dat het voor haar was?
Ik had met kerst een doos bonbons met kaartje met geld achtergelaten. Kreeg ik een appje of het voor haar was, want ze wist het niet zeker en wilde het niet zomaar meenemen.
Misschien was het niet duidelijk dat het voor haar was?
Ik had met kerst een doos bonbons met kaartje met geld achtergelaten. Kreeg ik een appje of het voor haar was, want ze wist het niet zeker en wilde het niet zomaar meenemen.
woensdag 27 juli 2016 om 15:24
quote:mary57 schreef op 27 juli 2016 @ 15:20:
[...]
Precies, geef het haar dan zelf en zeg dat het een extraatje voor de vakantie is.
Bescheidenheid siert de mens, zal ze wel denken.Zou ik ook doen.
[...]
Precies, geef het haar dan zelf en zeg dat het een extraatje voor de vakantie is.
Bescheidenheid siert de mens, zal ze wel denken.Zou ik ook doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 27 juli 2016 om 16:32
Ik kreeg van twee werkgevers voor de vakantie geld in een leuke bedank kaart. De tekst was dat ze zo blij met me waren en me een mooie vakantie toewensten. En daar was ik dan weer helemaal blij mee.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-