Afwachten of smsen?
dinsdag 2 december 2008 om 09:35
3 weken geleden ontmoette ik een leuke jongen. we hadden dagelijks sms contact en we zijn een keer wat gaan drinken, naar de film geweest en we zijn een keer gaan lunchen. Afgelopen vrijdagavond kreeg ik nog weer lieve smsjes waar ik ook op gereageerd heb. Hij wilde me deze week ( vandaag ) mee uit eten nemen en naar de film gaan. Maar, na rijdagavond heb ik helemaal niets meer gehoord en hij heeft ook niet gereageerd op mijn sms die ik afgelopen zondagmiddag gestuurd heb.
Ik ga hem nu ook niet nóg een smsje sturen, want ik wil niet als een stalker overkomen.
Wat zal ik doen? Afwachten of toch smsen?
Ik ga hem nu ook niet nóg een smsje sturen, want ik wil niet als een stalker overkomen.
Wat zal ik doen? Afwachten of toch smsen?
dinsdag 2 december 2008 om 09:38
Ik zou hem vanavond even bellen! Dat heb ik op het Viva-forum geleerd en dat werkt heel erg goed. (Het is trouwens ook heel erg eng!)
Maar jullie hebben drie dates gehad, hij heeft een 'vage' afspraak gemaakt, dan kun je nu wel gaan nadenken over wel of niet smsen, maar een telefoontje maakt het veel duidelijker.
En nee... je bent geen stalker... Succes. X
Maar jullie hebben drie dates gehad, hij heeft een 'vage' afspraak gemaakt, dan kun je nu wel gaan nadenken over wel of niet smsen, maar een telefoontje maakt het veel duidelijker.
En nee... je bent geen stalker... Succes. X
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 2 december 2008 om 12:19
ik heb hem net een smsje gestuurd. Ik heb een beetje telefoonvrees. met de jaren gaat het beter, maar toch haha
Er staat zoiets in als. Ik hoop dat het goed met je gaat, waarschijnlijk heb je het druk. Heb je nog tijd om vanavond af te spreken. Laat me iets weten vóór 20.00 vanavond zodat ik eventueel andere plannen kan maken, OK? xxx. ..
Er staat zoiets in als. Ik hoop dat het goed met je gaat, waarschijnlijk heb je het druk. Heb je nog tijd om vanavond af te spreken. Laat me iets weten vóór 20.00 vanavond zodat ik eventueel andere plannen kan maken, OK? xxx. ..
dinsdag 2 december 2008 om 12:33
Ik denk dat je beter helemaal niks had moeten laten horen, sowieso andere plannen moeten maken voor vanavond, en als hij dan wel iets had laten horen aan hem door moeten geven dat je nu al andere plannen heb gemaakt. En dat als hij de volgende keer wil afspreken het eerder moet laten weten.
Zo had ik het in iedergeval aangepakt.
Maar ik hoop voor je dat je nog wat hoort.
Maar ik hoop voor je dat je nog wat hoort.
dinsdag 2 december 2008 om 12:45
quote:Chipper schreef op 02 december 2008 @ 12:19:
Er staat zoiets in als. Ik hoop dat het goed met je gaat, waarschijnlijk heb je het druk. Heb je nog tijd om vanavond af te spreken. Laat me iets weten vóór 20.00 vanavond zodat ik eventueel andere plannen kan maken, OK? xxx. ..No offence natuurlijk, maar ik vind dit niet echt een leuk smsje eerlijk gezegd.
Er staat zoiets in als. Ik hoop dat het goed met je gaat, waarschijnlijk heb je het druk. Heb je nog tijd om vanavond af te spreken. Laat me iets weten vóór 20.00 vanavond zodat ik eventueel andere plannen kan maken, OK? xxx. ..No offence natuurlijk, maar ik vind dit niet echt een leuk smsje eerlijk gezegd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 2 december 2008 om 13:08
dinsdag 2 december 2008 om 13:54
quote:4wheelsand1heart schreef op 02 december 2008 @ 13:08:
Bellen was beter geweest. Nu heb je het voor hem in zitten vullen ("waarschijnlijk heb je het druk.") en duidelijk gemaakt dat je op hem zit te wachten ("zodat ik eventueel andere plannen kan maken")
Of toch echt een keer bellen of echt niks meer van je laten horen....Ja, nu ik het nog eens nalees vind ik dat ik beter geen sms had kunnen sturen.
Bellen was beter geweest. Nu heb je het voor hem in zitten vullen ("waarschijnlijk heb je het druk.") en duidelijk gemaakt dat je op hem zit te wachten ("zodat ik eventueel andere plannen kan maken")
Of toch echt een keer bellen of echt niks meer van je laten horen....Ja, nu ik het nog eens nalees vind ik dat ik beter geen sms had kunnen sturen.
dinsdag 2 december 2008 om 21:55
quote:dolce vita26 schreef op 02 december 2008 @ 12:33:
Ik denk dat je beter helemaal niks had moeten laten horen, sowieso andere plannen moeten maken voor vanavond, en als hij dan wel iets had laten horen aan hem door moeten geven dat je nu al andere plannen heb gemaakt. En dat als hij de volgende keer wil afspreken het eerder moet laten weten.
Maar ik hoop voor je dat je nog wat hoort.Helemaal mee eens! Een beetje opvoeden... want dan zal hij het niet zo snel meer op deze manier doen, als hij tenminste geinteresseerd is. Nu heb je hem een beetje het idee gegeven dat je wel veel van hem pikt. Het is natuurlijk niet netjes een afspraak zo laat te bevestigen/ of af te zeggen, en iemand zo onzeker te laten. Tenslotte was het zijn eigen voorstel toch?
Maar ik hoop voor je dat je nog wat hoort.Helemaal mee eens! Een beetje opvoeden... want dan zal hij het niet zo snel meer op deze manier doen, als hij tenminste geinteresseerd is. Nu heb je hem een beetje het idee gegeven dat je wel veel van hem pikt. Het is natuurlijk niet netjes een afspraak zo laat te bevestigen/ of af te zeggen, en iemand zo onzeker te laten. Tenslotte was het zijn eigen voorstel toch?
dinsdag 2 december 2008 om 23:48
Waarom wordt hier zo ingewikkeld over gedaan? Een vriendin, collega, een moeder of voor mijn part de achterbuurvrouw zouden we toch ook gewoon even bellen van Hela, gaat het nog door vanavond? Waarom dan in dit geval allemaal moeilijke termen als opvoeden, invullen, stalken, enzovoort?
Was het trouwens leuk?
Was het trouwens leuk?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 3 december 2008 om 11:55
Gistermiddag kreeg ik een smsje van hem. Sorry dat hij niets van zich had laten horen, maar hij had het druk en kon die avond ook niet afspreken. Hij vroeg ik of vandaag wel wilde afspreken. Ik heb gezegd van dat is goed, maar verder niets meer gehoord. Ik wacht nu gewoon af tot ik weer iets van hem hoor. Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Hij heeft gewoon nooit tijd voor mij. Het is al vaker voorgekomen dat hij tot 3 keer toe een afspraak af zei, vanwege werk... Kortom: ik vertrouw hem voor geen meter. Ik voel gewoon dat er meer achter zit.
woensdag 3 december 2008 om 14:47
Nou, of hij is toch niet zo "into you" of het is een echte workahlic. in dat geval zal jij altijd op de tweede plaats komen en zulen er nog heel wat avondjes afgezegd worden wegenes werk. aangezien je daar nu al niet tegen kunt, lijkt me dat deze meneer voor jou niet de ideale partner is.
zou m dus vriendelijk bedanken voor de uitnodiging en zegeen dat je geen vent wil daten die al met zijn werk getrouwd lijkt.
zou m dus vriendelijk bedanken voor de uitnodiging en zegeen dat je geen vent wil daten die al met zijn werk getrouwd lijkt.
donderdag 4 december 2008 om 10:01
Update: Gisteren ging de afspraak ook niet door! Ik heb helemaal niets van hem gehoord!! Zoveel moeite is het toch niet om iets van je te laten horen? Normaal gesproken is hij niet bij zijn telefoon weg te slaan. Hij werkt overigens als PR in een nachtclub van donderdag tm zaterdag. De rest van de week zit hij op kantoor en ik weet dat hij genoeg tijd heeft om even te bellen of te smsen. Hij heeft vast iemand anders ontmoet of gewoon zijn interesse in mij verloren.
Ik heb besloten dat ik de eer aan mezelf houdt en dat ik nu ook niets meer van me laat horen. Ik heb zijn telefoonnummer gewist en ook al zijn smsjes + bel history zodat ik niet in de verleiding kom om hem te bellen. Ik heb er een hekel aan om achter iemand aan te moeten lopen. Het moet toch van 2 kanten komen of niet? Nu ik deze beslissing genomen voel ik me een stuk beter! Mocht ik nog iets van hem horen dan laat ik het jullie weten!
Ik heb besloten dat ik de eer aan mezelf houdt en dat ik nu ook niets meer van me laat horen. Ik heb zijn telefoonnummer gewist en ook al zijn smsjes + bel history zodat ik niet in de verleiding kom om hem te bellen. Ik heb er een hekel aan om achter iemand aan te moeten lopen. Het moet toch van 2 kanten komen of niet? Nu ik deze beslissing genomen voel ik me een stuk beter! Mocht ik nog iets van hem horen dan laat ik het jullie weten!