Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!

https://youtu.be/lrHJhKEtQEI

Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!

Handige links:

Pokemon Go voor beginners

Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedoppie schreef op 28 juli 2016 @ 22:57:

Sowieso vraag ik me af of er een optimaal getal is om een pokemon te evolven. Ik bedoel, wat is zo'n beetje het hoogst haalbare CP van laten we zeggen een rattata? Want dan wacht ik tot ik er zo eentje vang. Enzovoort voor de andere. Ik overweeg serieus een klein zakboekje te maken met de hoogste die ik per pokemon heb zodat ik snel kan beslissen of ik ballen ga gooien of wegloop. Verslaafd? geen idee...Je hebt van die sites waar je de Individual Value (IV) van een Pokémon kunt berekenen bijv. Pokeassistant. Ik ga met een groepje die hards om die een hele studie maken van dat evolven

Ik kijk meestal even op Pokeassistant als ik bijv. 4 Pokémon heb die qua CP dicht bij elkaar liggen om te zien welke de beste kans heeft (%) om tot de meest perfecte te evolueren. Het zijn slechts schattingen en het gaat om marges waar een Pokémon in kan vallen ten opzichte van andere Pokémon van hetzelfde type, als een bijv. 60%-80% kans op perfection heeft en de ander 40%-60% evolueer ik de eerste.
miffy53 wijzigde dit bericht op 29-07-2016 08:29
Reden: verkeerde link
% gewijzigd
Goedemorgen!

Ik heb een goed begin van de pokemon dag. 2 Meowth gevangen. Daarna kwam er een Evee uit een ei waardoor ik die kon evolueren in een Vaporeon. En mijn 3e Pikachu gevangen
Het CP balkje boven een pokemon geeft ook aan in hoeverre hij waardevol is of niet. Pokemon van 300 CP maar balkje maar half vol, dan betekent dat dat er pokemons van zijn soort zijn richting de 600 CP. Dus transferrr en net.
quote:melbourne88 schreef op 29 juli 2016 @ 08:58:

Het CP balkje boven een pokemon geeft ook aan in hoeverre hij waardevol is of niet. Pokemon van 300 CP maar balkje maar half vol, dan betekent dat dat er pokemons van zijn soort zijn richting de 600 CP. Dus transferrr en net.

Niet helemaal waar.

Dat balkje is ook afhankelijk van je eigen level.

Ik heb bijvoorbeeld een Magmar van 1100CP, het balkje is bijna vol, misschien zit er nog 100 a 200 cp leeg.

Maar het maximum voor Magmars ligt ruim boven de 2000. Ook via pokeassistant blijkt het maximimum voor mijn specifieke Magmar rond de 2200 te liggen.

Alleen kan ik dat (nog) niet bereiken omdat mijn level te laag is.
Ik dacht dat je je Pokémon ook sterker kon krijgen door hem te trainen in een gym? Dus als je traint dat er meer ruimte komt om de cp op te hogen. Maar zoveel ben ik nog niet in een gym geweest, dus dat weet ik niet zeker.
Uhm... stuff... and things
quote:Pastelblauw schreef op 29 juli 2016 @ 08:15:

Heeft iemand voor mij een linkje of het 'stappenplan' om je Eevee te kunnen evolven naar 1 van de 3 keuzes. Bij wie dit ook echt leek te werken.. Na mijn vorige fail wil ik iets handiger te werk gaan.

Ik heb al een Flareon en een Jolteon en wil heel graag een Vaporeon.

Edit: Sorry ik liep te snel te zeuren, het is gelukt! Het was inderdaad het verschil tussen de app afsluiten. Dat had ik de vorige keer niet gedaan en nu wel! Thanks voor degene die me ooit die tip heeft gegeven. Zo tof dat je ze alle drie nu hebt!!
Wat leuk om te lezen dat jullie zulke gave Pokemon vangen. Als ik ga lopen kom ik heel weinig nieuwe tegen. Gisteren toevallig wel een Doduo, en een Jinx uit mijn 10 km ei. Zit nu op m'n werk naast een Pokestop en ga zo een Lure aanzetten. Hopelijk komt daar wat leuks op af. To be continued
quote:CherokeeRose1977 schreef op 29 juli 2016 @ 00:20:

Las nog dit artikel vandaag. Het is dus mogelijk om alle pokemon te vangen in Nederland:

http://www.ad.nl/digitaal ... lle-145-pokemon~acd2794f/Nee dat kan niet. Er zijn enkele pokemon regio gebonden. Deze jongen heeft of gecheat door zijn gps voor de gek te houden of deze pokemon uit een ei gekregen, maar dus niet in het wild gevangen (en heel veel geluk gehad!)
Morgen dagje scheveningen met mijn moeder.

Ga natuurlijk niet de hele tijd lopen pokemonnen maar zal hem wel af en toe aanzetten. Even kijken of ze daar anderen hebben als bij ons in Twente.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Dat stappenplan pm je evee te evolven wil ik wel hebben.
quote:Merlijne schreef op 29 juli 2016 @ 09:51:

[...]

Nee dat kan niet. Er zijn enkele pokemon regio gebonden. Deze jongen heeft of gecheat door zijn gps voor de gek te houden of deze pokemon uit een ei gekregen, maar dus niet in het wild gevangen (en heel veel geluk gehad!)

In dit artikel geeft hij meer uitleg erover:

http://pokemongo-guide.nl ... -speler-compleet-pokedex/

Dus idd voornamelijk door t uitbroeden van heel wat eieren
quote:dolfje schreef op 29 juli 2016 @ 09:55:

Dat stappenplan pm je evee te evolven wil ik wel hebben.https://www.thrillist.com ... -pokemon-go-based-on-name
Ik heb weer 2 10km eieren :D
Ik kan niet quoten voor wat voor reden dan ook...

Maar... over de Eevee evoluties...

Hernoem Eevee naar:

Rainer voor Vaporeon (water)

Sparky voor Jolteon (lightning)

Pyro voor Flareon (fire)
quote:CherokeeRose1977 schreef op 29 juli 2016 @ 09:58:

[...]

In dit artikel geeft hij meer uitleg erover:

http://pokemongo-guide.nl ... -speler-compleet-pokedex/

Dus idd voornamelijk door t uitbroeden van heel wat eierenHaha en volgens de comments kan het niet. Ik ga nog wel even op zoek op nerd sites of je ze nu wel of niet uit eieren kan krijgen, heb nog geen uitsluitsel gezien. Ik weet iig dat er hier wat spelers die erg competetief zijn erg geïrriteerd over gaan zijn, die willen zelf de eerste zijn
quote:Cateye schreef op 28 juli 2016 @ 09:18:

Ik hoop hier ook nog een psyduck te vinden, die vind ik zo leuk Die vond ik laatst in mijn woonkamer :-)
quote:Merlijne schreef op 29 juli 2016 @ 10:04:

[...]

Haha en volgens de comments kan het niet. Ik ga nog wel even op zoek op nerd sites of je ze nu wel of niet uit eieren kan krijgen, heb nog geen uitsluitsel gezien. Ik weet iig dat er hier wat spelers die erg competetief zijn erg geïrriteerd over gaan zijn, die willen zelf de eerste zijn

Ahh ok, de comments heb ik zelf niet gelezen

Ben benieuwd of je er meer info over kunt vinden!
quote:EsterInside schreef op 29 juli 2016 @ 10:00:

Ik kan niet quoten voor wat voor reden dan ook...

Maar... over de Eevee evoluties...

Hernoem Eevee naar:

Rainer voor Vaporeon (water)

Sparky voor Jolteon (lightning)

Pyro voor Flareon (fire)Thanks ik ga het proberen
quote:kruidentheetje schreef op 29 juli 2016 @ 09:14:

Ik dacht dat je je Pokémon ook sterker kon krijgen door hem te trainen in een gym? Dus als je traint dat er meer ruimte komt om de cp op te hogen. Maar zoveel ben ik nog niet in een gym geweest, dus dat weet ik niet zeker.Dacht ik ook maar volgens mij is het trainen alleen om de prestige van de gym omhoog te krijgen (gym van eigen team) zodat je er op een gegeven moment een bij kunt plaatsten of omlaag te krijgen (vijandig team) zodat je de gym kunt overnemen. Door het vechten krijg je ook XP zodat je sneller naar een volgend level kunt gaan maar de CP van de Pokémon waarmee je vecht verandert niet.
Bij 2 eevees gelukt, nog even doorsparen voor de derde.
Wat goed Dolfje!
Ik heb ook een zubat evolved in een Golbat. Kom ze tegen maar krijg ze niet te pakken.
Pff had een Lure aangezet met Lucky Egg voor extra XP, maar er kwamen alleen ratten, Caterpies, Venonats en een Shellder en Paras op af Weer geen nieuwe. Wat een tegenvaller! Gelukkig wel veel XP verdient door mijn gespaarde ratten en Pidgeys te evolven en door naar level 11! Heb trouwens een erg handige tip:

Lucky Egg of Incense actief? Pas handmatig de tijd van je smartphone aan zodat je deze langer kunt gebruiken dan 30 minuten. Dit doe je door de tijd terug te draaien via Instellingen > Algemeen > Datum en tijd > schakel ‘Stel automatisch in’ uit.

Werkt echt!
@Dolfje fijn dat het werkt!

Uit mijn 2km ei kwam zojuist een Caterpie, kom je hier vrij regelmatig tegen.
@Raymasa wow serieus? Helaas heb ik beide niet haha, maar zal het proberen bij m'n vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven