Eind maart 2017 uitgerekend
maandag 1 augustus 2016 om 15:08
NaamLeeftijd/leeftijd partnerUitgerekende datumOudere kinderenGeslachtGeboorte/bevallingKimJ2526/2522-03-20170Meisje31-03 bevallen van een dochter!Madiran29/3326-03-20173Verrassing13-03 bevallen van een zoon!Globetrotter9125/3024-03-20170VerrassingPurdey197738/4825-03-20170Verrassing09-04 bevallen van een dochter!Fruitsalad29/3523-03-20170Jongetje03-03 bevallen van een zoon!Pinnetje27/2725-03-20170Meisje28-03 bevallen van een dochter!Bosje1524/2829-03-20171Jongetje26-03 bevallen van een zoon!Schelp8728/2721-03-20170Verrassing23-03 bevallen van een dochter!Happymommy2727/2722-03-20171MeisjeVi00ltje-199026/2921-03-20170JongetjeZeeuwse8828/3327-03-20170Meisje29-03 bevallen van een dochter!Sunshine24627/3023-03-20170Jongetje13-02 bevallen van een zoon!Procne29/3027-03-20170Meisje06-04 bevallen van een dochter!Ice-lady28/2824-03-20170Meisje16-03 bevallen van een dochter!Floortje198134/3801-04-20170Jongetje10-03 bevallen van een zoon!Wortelsap22/3327-03-20170Meisje28-02 bevallen van een dochter!Mama123429/2729-03-20171Jongetje06-03 bevallen van een zoon!Ingeow27/3126-03-20170Meisje20-03 bevallen van een dochter!Minichibi-201625/2518-03-20170JongetjeAirballoon8828/2717-03-20170Meisje29-03 bevallen van een dochter!Mels12323/2723-03-20171MeisjeJazzie8432/3828-03-20171Meisje06-04 bevallen van een dochter!Nogablok?19-03-20171Jongetje27-03 bevallen van een zoon!Irmsz31/2829-03-20170Meisje02-04 bevallen van een dochter!Honingbijtje?20-03-20171Meisje03-04 bevallen van een dochter!
maandag 1 augustus 2016 om 21:34
Pffff ik ben inderdaad ook zo verschrikkelijk moe! Het lijkt wel of ik me nooit uitgeslapen voel. In de ochtend moet ik me echt uit bed slepen en ben daardoor steeds tien min te laat op m'n werk.
Mama1234, wat vervelend en spannend. Zou het geen blaasontsteking kunnen zijn? Dan kan je soms ook wat bloed verliezen volgens mij. Je geeft aan dat je steeds het gevoel hebt te moeten plassen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Mama1234, wat vervelend en spannend. Zou het geen blaasontsteking kunnen zijn? Dan kan je soms ook wat bloed verliezen volgens mij. Je geeft aan dat je steeds het gevoel hebt te moeten plassen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt
maandag 1 augustus 2016 om 22:41
Ja dat herken ik ook! Ik ben continu moe en 's middags kan ik zo in slaap vallen waar ik dan ook ben... Vanavond nog even gewandeld maar daarna viel ik meteen in slaap op de bank. Ook ben ik sinds vanmorgen erg misselijk
. Ben benieuwd hoe dat morgenochtend gaat maar de crackers liggen al klaar haha.
En ik ben vandaag begonnen met mvm. Jullie ook al?
En moeten jullie ook creatief zijn met verhalen om geen alcohol te drinken? Ik had afgelopen weekend wat feestjes en komende 3 a 4 weken wil ik het nog niet tegen iedereen vertellen maar soms is het goed nadenken wat ik ga zeggen en doen. Tot nu toe trapt iedereen er in haha!
En ik ben vandaag begonnen met mvm. Jullie ook al?
En moeten jullie ook creatief zijn met verhalen om geen alcohol te drinken? Ik had afgelopen weekend wat feestjes en komende 3 a 4 weken wil ik het nog niet tegen iedereen vertellen maar soms is het goed nadenken wat ik ga zeggen en doen. Tot nu toe trapt iedereen er in haha!
maandag 1 augustus 2016 om 23:58
dinsdag 2 augustus 2016 om 07:14
Wat naar voor marije! Wens haar veel sterkte
Bosje, je bent mijn naam vergeten haha, afspraak voor de termijnecho staat op 29 augustus.
Ik heb eigenlijk weinig symptomen, af en toe misselijk en hoofdpijn met vlagen, en ik zit verstopt maar omdat ik daar al mijn hele leven zeer regelmatig mee te maken heb merk ik het eigenlijk niet echt als symptoom. Moeheid is goed te doen, ik zou nu rond de 6 weken moeten zijn
Bosje, je bent mijn naam vergeten haha, afspraak voor de termijnecho staat op 29 augustus.
Ik heb eigenlijk weinig symptomen, af en toe misselijk en hoofdpijn met vlagen, en ik zit verstopt maar omdat ik daar al mijn hele leven zeer regelmatig mee te maken heb merk ik het eigenlijk niet echt als symptoom. Moeheid is goed te doen, ik zou nu rond de 6 weken moeten zijn
dinsdag 2 augustus 2016 om 07:42
Inderdaad vermoeidheid! Ik zou de hele dag kunnen slapen. Als ik even druk bezig ben gaat het wel, maar zodra ik een momentje rust heb of pak kak ik volledig in.
@Sunshine: ik had zaterdag een feestje, maar gelukkig wist een vriendin er van en heeft ze geholpen snel van onderwerp te veranderen toen twee mensen zich afvroegen waarom ik aan de frisdrank was. Ik denk dat er niemand enig argwaan had haha.
@Sunshine: ik had zaterdag een feestje, maar gelukkig wist een vriendin er van en heeft ze geholpen snel van onderwerp te veranderen toen twee mensen zich afvroegen waarom ik aan de frisdrank was. Ik denk dat er niemand enig argwaan had haha.
dinsdag 2 augustus 2016 om 08:10
Hier zeker ook de vermoeidheid te pakken. Net als ice-lady, als ik bezig ben gaat het wel maar als je even rist hebt begin ik volle vak te gapen. En even een check: slapen jullie ook zo onrustig? De ene nacht lig ik een uur of twee wakker en de andere nacht ben ik dan weer heel vroeg wakker. En ik droom zoveel!!! Daarnaast ben ik 's ochtends alleen een beetje min na het ontbijt. Dus juist nadat ik gegeten heb. Heel vreemd!
Ben nog steeds heel benieuwd hoe het met purdey gaat. Hopelijk alles ok?
Ben nog steeds heel benieuwd hoe het met purdey gaat. Hopelijk alles ok?
dinsdag 2 augustus 2016 om 08:22
quote:Wortelsap schreef op 02 augustus 2016 @ 07:14:
Je stond erin, maar ik was een haakje vergeten en dan word je niet zichtbaar
Je bent nu zichtbaar!
Je stond erin, maar ik was een haakje vergeten en dan word je niet zichtbaar
Je bent nu zichtbaar!
dinsdag 2 augustus 2016 om 08:58
Mijn partner id trouwens 27 en uitgetekende datum 29 maart. Maar hoor as zaterdag van de vk de datum als alles goed Is.
Vanmorgen niet meer aan het bloeden. Kan zo veranderen mijn lichaam kennende.
Lees ook dat de meeste erg gevoelige botsten hebben,daar heb ik nou helemaal geen last van. Haast vreemd hihi
Konden We zelf maar even van binnen kijken wat en wie er zit
Vanmorgen niet meer aan het bloeden. Kan zo veranderen mijn lichaam kennende.
Lees ook dat de meeste erg gevoelige botsten hebben,daar heb ik nou helemaal geen last van. Haast vreemd hihi
Konden We zelf maar even van binnen kijken wat en wie er zit
dinsdag 2 augustus 2016 om 09:05
@Floortje; ja ik slaap ook onrustig. Ik val moeilijk in slaap en word elke nacht een paar keer wakker. Dan ben ik moe en merk ik nog meer last te hebben van buikpijn. Sowieso heb ik meer last van kwaaltjes wanneer ik moe ben dan wanneer ik uitgerust ben (op een vrije luilekkerdag thuis bijv.)
@mama1235; vervelend van het bloeden maar fijn dat je zaterdag meer te horen gaat krijgen!
Ik heb inderdaad ook gevoelige borsten maar sinds m'n nieuwe bh's een stuk minder last ervan.
@mama1235; vervelend van het bloeden maar fijn dat je zaterdag meer te horen gaat krijgen!
Ik heb inderdaad ook gevoelige borsten maar sinds m'n nieuwe bh's een stuk minder last ervan.
dinsdag 2 augustus 2016 om 09:27
Hi meiden,
Lief dat jullie aan me denken.
Gisterenmiddag heb ik de bloeduitslag bij de assistente opgehaald. Mijn HCG was gisteren dik 36.000. Dus ik heb geen rede om ongerust te zijn. Vorige week was ie 5.552. Dat voelt in ieder geval een stuk beter. Maandag mag ik naar Gent voor de 1e echo. Ik heb er nu wel weer vertrouwen in.
We waren gisteren naar de film (Jason Bourne) daarom heb ik niet meer geschreven.
@ Mama1234; ik duim voor jou dat je geen rode duivels meer op bezoek krijgt.
Lief dat jullie aan me denken.
Gisterenmiddag heb ik de bloeduitslag bij de assistente opgehaald. Mijn HCG was gisteren dik 36.000. Dus ik heb geen rede om ongerust te zijn. Vorige week was ie 5.552. Dat voelt in ieder geval een stuk beter. Maandag mag ik naar Gent voor de 1e echo. Ik heb er nu wel weer vertrouwen in.
We waren gisteren naar de film (Jason Bourne) daarom heb ik niet meer geschreven.
@ Mama1234; ik duim voor jou dat je geen rode duivels meer op bezoek krijgt.
dinsdag 2 augustus 2016 om 10:20
@purdey wat fijn! Dat is toch ook een geruststelling!
@mama jaa vervelend. Maar bloedverlies wilt niet altijd iets zeggen. Ik ben men eerste zwangerschap ook bijna constant licht bloed verloren. En we hebben niet kunnen achterhalen waardoor
Tot nu toe nog niks.
Hier deze ochtend echt wel misselijk nog net niet braken.
En vanmorgen wilde ik men uitrekken en toen zo een steek van men banden.. Maar hoort erbij. Morgen over een week eindelijk echo!
@mama jaa vervelend. Maar bloedverlies wilt niet altijd iets zeggen. Ik ben men eerste zwangerschap ook bijna constant licht bloed verloren. En we hebben niet kunnen achterhalen waardoor
Tot nu toe nog niks.
Hier deze ochtend echt wel misselijk nog net niet braken.
En vanmorgen wilde ik men uitrekken en toen zo een steek van men banden.. Maar hoort erbij. Morgen over een week eindelijk echo!
dinsdag 2 augustus 2016 om 13:44
@ mama: hield het bij jou lang aan het bloedverlies?
Heb het nu ook. Het voelt echt als een ongesteldheid. Denk met de enorme krampen afgelopen donderdag en dit dat het niet goed is.
Heb gebeld en ze zeiden dat ze nu niets kunnen doen, omdat het nog zo pril is.
Kan niets doen dan afwachten.
Morgen gelukkig dagje vrij, dus als het mis is dan ben ik fijn thuis.
Heb het nu ook. Het voelt echt als een ongesteldheid. Denk met de enorme krampen afgelopen donderdag en dit dat het niet goed is.
Heb gebeld en ze zeiden dat ze nu niets kunnen doen, omdat het nog zo pril is.
Kan niets doen dan afwachten.
Morgen gelukkig dagje vrij, dus als het mis is dan ben ik fijn thuis.
dinsdag 2 augustus 2016 om 15:29
Vienna wat vervelend. Hoop dat de bloeding gauw stopt. Ook voor jou mama1234. Spannend allemaal hoor. Kunnen ze bij jullie geen echo doen ivm bloeding?
Hier word de misselijkheid met de dag erger, weet vandaag echt even niet waar ik het zoeken moet. Zo tussen 16 en 19 is het even weg en kan ik uberhaupt iets doorslikken maar voor de rest, wat een ellende.
Hier word de misselijkheid met de dag erger, weet vandaag echt even niet waar ik het zoeken moet. Zo tussen 16 en 19 is het even weg en kan ik uberhaupt iets doorslikken maar voor de rest, wat een ellende.
dinsdag 2 augustus 2016 om 16:23
dinsdag 2 augustus 2016 om 23:43
Vienna ze zeggen dat een test doen geen zin heeft... mocht het evt mis zijn (wat ik uiteraard niet hoop!) Er blijft een hele tijd hcg in je bloed zitten waardoor de test positief zou blijven.
ik hoop gwn heel erg dat je snel een echo mag doen!!!
Hier indd ook een flink stuk van de dag misselijk en omzettend moe. Nu net thuis van men werk dus kruip men bedje in!
ik hoop gwn heel erg dat je snel een echo mag doen!!!
Hier indd ook een flink stuk van de dag misselijk en omzettend moe. Nu net thuis van men werk dus kruip men bedje in!
woensdag 3 augustus 2016 om 08:12
Happymommy: klopt, heb het inmiddels ook gelezen dat het geen zin heeft.
Het is na gisteren en vannacht wel duidelijk geworden dat het uitgelopen is op een miskraam helaas.
Mentale klap moet nog komen denk ik. Probeer nu vooral moed te hebben voor een volgende keer.
@Bosje: zou je mij uit de tabel kunnen halen?
Ik wens jullie meiden allemaal een goede zwangerschap en gezond kindje over 7-8maanden!
Het is na gisteren en vannacht wel duidelijk geworden dat het uitgelopen is op een miskraam helaas.
Mentale klap moet nog komen denk ik. Probeer nu vooral moed te hebben voor een volgende keer.
@Bosje: zou je mij uit de tabel kunnen halen?
Ik wens jullie meiden allemaal een goede zwangerschap en gezond kindje over 7-8maanden!