Mode & Beauty alle pijlers

Goede Make up kwasten tips

02-08-2016 15:12 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben op zoek naar goedkope make up kwasten! Moet wel beetje goede kwaliteit zijn:)

Ik heb nu zelf een kwastenset van ZOEVA, kwastenset van MORPHE, een paar van real techniques(bevalt eigenlijk niet zo heel goed) en een enkele kwast van MAC.

Iemand nog een goede tip?

Liefs
ik vind persoonlijk de kwasten van eyes lips face (E.L.F.) wel goed. online te bestellen.

Wel de studioline nemen en niet de goedkoopste
De kwasten van Sephora eigen merk vind ik altijd wel prettig. Alleen niet in Nederland verkrijgbaar (wel online denk ik).
Winter is coming...
Eh.. stomme vraag misschien hoor, maar wat is er mis met je kwasten reinigen en dan weer gewoon gebruiken??
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Sigma kwasten zijn fijn.
quote:Ceylon schreef op 02 augustus 2016 @ 15:18:

Eh.. stomme vraag misschien hoor, maar wat is er mis met je kwasten reinigen en dan weer gewoon gebruiken??

Helemaal geen stomme vraag! Ik was ze regelmatig.. Ik vind alleen dat er een paar kwasten ontbreken.

En daarnaast altijd leuk om nieuwe ideeën van anderen te horen. Zo hoor ik merken waar ik nooit eerder aan gedacht zou hebben. Zoals Sephora en ELF. Thanks voor jullie reactie
O ik wilde zeggen real techniques, ik word zo gelukkig van die kwasten! Maar jij helaas niet dus
Ik heb ze van de bodyshop en die vind ik erg fijn.
quote:sloth schreef op 02 augustus 2016 @ 15:25:

O ik wilde zeggen real techniques, ik word zo gelukkig van die kwasten! Maar jij helaas niet dus Die voor blush en contour vind ik heel erg fijn hoor:) maar de powder brush.. hell no! Ik gebruik deze nu omdat ik geen betere heb.. dus opzoek naar de perfecte powder brush!
Die van ici paris xl huismerk vind ik wel fijn.

En ik ben dol op de Hema-poederkwast en de Kruidvat-blushkwast.

Heb wel nog nooit de duurdere gebruikt, kan dus niet vergelijken.
Ik heb diverse kwasten via ebay en AliExpress. Deze bevallen me goed. Zoektermen, kabuki, bamboo, powder, blush, etc.
quote:Phips schreef op 02 augustus 2016 @ 15:27:

Ik heb ze van de bodyshop en die vind ik erg fijn.Hier nog een fan van de bodyshop kwasten!
quote:Roseblaadje schreef op 02 augustus 2016 @ 15:28:

[...]

Die voor blush en contour vind ik heel erg fijn hoor:) maar de powder brush.. hell no! Ik gebruik deze nu omdat ik geen betere heb.. dus opzoek naar de perfecte powder brush!Heb je de 'gewone' powder brush van Real Techniques? Ze hebben er nl. ook één in de 'Bold Metals'-serie (de Arched Powder brush). Die is wat kleiner, platter en steviger. Misschien dat je dat wat vindt?
Winter is coming...
Ik heb ze beiden geprobeerd:) dankjewel voor jullie reacties! Ga morgen stad in om te kijken bij body shop hema etc!
quote:ilonadenise schreef op 02 augustus 2016 @ 17:57:

[...]

Hier nog een fan van de bodyshop kwasten!+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven