Engels sprekende kinderen

04-12-2008 16:45 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar vind ik in Amsterdam een leuke bezigheid (zang, dans whatever) na schooltijd voor Engels sprekende kinderen minimum leeftijd 6 jaar en ouder.
Waarom Engelstalig? Als je kinderen zes zijn en nu alleen Engels spreken zullen ze via Nederlandse vriendjes, school en buitenschoolse activiteiten in twee maanden Nederlands leren spreken.
x
quote:kaetje schreef op 04 december 2008 @ 17:37:

Waarom Engelstalig? Als je kinderen zes zijn en nu alleen Engels spreken zullen ze via Nederlandse vriendjes, school en buitenschoolse activiteiten in twee maanden Nederlands leren spreken.Wat een gezeur. Ze vroeg om tips, niet om een oordeel.
quote:kaetje schreef op 04 december 2008 @ 17:37:

Waarom Engelstalig? Als je kinderen zes zijn en nu alleen Engels spreken zullen ze via Nederlandse vriendjes, school en buitenschoolse activiteiten in twee maanden Nederlands leren spreken.Misschien krijgt ze wel engelse kindjes op bezoek:)
Sorry mensen, naar aanleiding van een reactie van een ander forumlid dat ik het forum vervuil mijn excuses.Ik ken hier niet de spelregels het was een spontane actie om een vriendin te helpen. Wist niet dat ik zulk soort topics hier niet mag openen.

Maar toch bedankt!!!
quote:Kerplunk schreef op 04 december 2008 @ 21:32:

[...]

Wat een gezeur. Ze vroeg om tips, niet om een oordeel.

Jouw reactie draagt gelukkig wel wat bij aan de inhoud van dit topic.

Ik ben alleen maar nieuwsgierig, wil gewoon graag weten waarom de kindertjes niet aan nederlandstalige activiteiten mee kunnen doen. Dat is alles...

Maar Monopoly wil blijkbaar zelf geen antwoord geven als ik haar laatste reactie zo zie....
behoud van moedertaal misschien? in het geval van expats ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven