Het theehuis
donderdag 4 december 2008 om 21:01
Leuk dat winkelen geslaagd was, Erwt. Moet je nu ook je eigen gedichten schrijven?
Star: www.knofjeoutlet.nl
Maar het is alleen niet zo veel meer en eigenlijk ook alleen nog maar wat basics. Maar toch...
Star: www.knofjeoutlet.nl
Maar het is alleen niet zo veel meer en eigenlijk ook alleen nog maar wat basics. Maar toch...
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 4 december 2008 om 21:21
quote:Star schreef op 04 december 2008 @ 21:04:
Wat heb je gevraagd besteld Erwt?
Ik heb een scheurkalender met recepten aangewezen én een hele leuke sjaal bij de V&D .Via bol.com had ik al een subtiele hint gegeven (lees: email met link naar product) over een cdtje en een boek.
Xan gaat ze heulemaal zelfstandig inpakken én misschien zelfs een heus gedicht schrijven
Wat heb je gevraagd besteld Erwt?
Ik heb een scheurkalender met recepten aangewezen én een hele leuke sjaal bij de V&D .Via bol.com had ik al een subtiele hint gegeven (lees: email met link naar product) over een cdtje en een boek.
Xan gaat ze heulemaal zelfstandig inpakken én misschien zelfs een heus gedicht schrijven
Peas on earth!
donderdag 4 december 2008 om 21:37
Klassiek ceedeetje met Weihnachtsoratorium van Bach. Ga ik met m'n moeder heen volgend weekend, dus dan kan ik even voor-luisteren .
Boek is detective van schrijver-wiens-naam-ik-vergeten-ben. Als ik er weer op kom, meld ik het.
Sjaal ik erg gaaf, van Esprit, maar voor weinig want laatste uitverkoopje bij V&D.
Hmmm Derek Ogilvie op tv. Rare kwibus is het toch wel.
Pep ook erg telepathisch qua kadootjes-aantal
Boek is detective van schrijver-wiens-naam-ik-vergeten-ben. Als ik er weer op kom, meld ik het.
Sjaal ik erg gaaf, van Esprit, maar voor weinig want laatste uitverkoopje bij V&D.
Hmmm Derek Ogilvie op tv. Rare kwibus is het toch wel.
Pep ook erg telepathisch qua kadootjes-aantal
Peas on earth!
vrijdag 5 december 2008 om 06:58