Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Leuk van je vader, Kess, ik ga in Theehuis kijken

En, hoop dat het snel vooral Ups zijn

88kjmnnbvcvggujkiop[pkj[
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ohhhh jullie zijn gemeen met je gevuld speculaas halen

(Xan moet er natuurlijk om lachen)

Ik lees ook steeds LerenZus trouwens .

Best knap, in't Nederlands dichten als dat niet je moedertaal is.

Xan heeft nog iets mysterieuzigs bij de AH gehaald nadat hij mijn in de auto gedropt had. Geen idee wat voor soort kadootje je daar kunt halen?

Ik hoop ook op steeds meer ups dan downs

Hier ook een ErwtenPapa die ieder jaar Sint speelt, op leefgroepen van een orthopedagogische instelling. Erg leuk!
Peas on earth!
Even opruimen en beetje poetsen hier, en dán ga ik aan het Echte Werk beginnen voor wat betreft speculaas. Xan heeft een groooot risico genomen door geen gevuld speculaas bij de AH te halen
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 05 december 2008 @ 14:16:

[...]

Tsssssk, een Pepje, heet dat

Heej!

Jullie zijn funny

Hier is oppasinvasie met aanverwante perikelen weer vertrokken en ik blijf achter met een sjagrijnige Wup (want was nog niet uitgeslapen vanmiddag). Vanavond moeten we Sinterklaas vieren bij ouders van Sjaf maar ik neig ernaar om kind nú al in bed te mieteren
Speculaas staat/ligt in de oven. Ben érg benieuwd, maar voelde me wel heel culinair omdat ik voor 't eerst met een deegroller in de weer was .

Grappige boel hier . We zouden gewoon iets leuks voor elkaar kopen, niet al te duur of bijzonder. Nu hebben we allebei klaarblijkelijk hetzelfde gedaan en liggen er in totaal 14 pakjes met Erwt, Xan of 'Erwt en Xan' . Beetje grootser dan gedacht haha.
Peas on earth!
Veel plezier met Sinterklaasvieren allemaal!
Peas on earth!
Jij ook veel plezier Erwt!

En de rest ook dus!

Kind ligt even te rusten en Sjaf is de auto halen (1300 euro, men wat ben ik blij dat het niet de mijne is! ) en ik heb zelfs de woonkamer gestofzuigd Het wordt nog wat met me
Wauw... das meer dan ik hier heb gedaan . Maarrrrr het gevulde speculaas is uit de oven en ziet er eigenlijk best wel heel tof uit!
Peas on earth!
Het gaat erom hoe het smáákt Erwt, duh
tssskkk... ik vind het héél erg dat jullie zoooo weinig vertrouwen in mij hebben

- het ziet er lekker uit

- het ruikt lekker

Conclusie: dan móet ie bijna wel lekker smaken!

Na vanavond volgt een recensie
Peas on earth!
De score van vandaag: letterpuzzel op het kdv, V.smile computer, Elfen/Eenhoorn Playmobil, vieze/gekke rubberachtige bal, houten domino, rokje, bolero, shirtje, maillot, shirtje met konijn, prinses Lilli Fee raamstickers, koksmuts + short, Duplo winkel, fototoestel, vloerpuzzel Fifi Bloemenmeisje, verf/kleurstudio, balpuzzel, auto/speelkleed, kassa, kettingen rijgen, film Tinkerbel, beker Tinkerbel, fluit, prenteboek.

En dan morgen bij opa nog Jip & Janneke placemat, Jip & Janneke boek, dino Duplo en twee rubberen dierentuin dieren.
O ja, en een hyper kind

Ups en downs, hopelijk meer ups!

En en en? Wat heb je/hebben jullie gekregen Erwt en hoe smaakte de gevulde baksteen speculaas?

Het nieuwste boek van Gordon Ramsay zat ook in de zak voor mij. Wist ik wel want Starman deed een Xan: 'Loop jij maar vast verder, ik moet nog even iets doen' Om vervolgens rechtomkeer te maken naar boekwinkel waar we net uitkwamen
Oeps! Ceetje is wel heul erg verwend! Ik kan je wel vast uit eigen ervaring vertellen dat de Dino Duplo erg leuk is! Gelukkig mocht ik meespelen van Tony.

Vito is helemaal gelukkig met zijn Little People Racebaan. Kind heeft de hele avond alleen maar "broem, broem" gemompeld en gespeeld.

Ertw, hoe smaakt het nou? Vind dat we er gewoon recht op hebben om tussentijds (tsssssssk, 14 pakjes!!!) speculaasupdate te krijgen. Nu gaat het vast nachtwerk worden!

Toch nog 2x Sint vieren dus, Pep? Bikkel!
Loretta is De Mol. Punt.
Starman deed een Xan

Loretta is De Mol. Punt.
Little People racebaan klinkt ook leuk! Schattig zo'n broemend ventje.
Haai

Ier is nu richting vliegveld voor zus en Chica ligt uitgeteld in bed.

Het was leuk bij Mille.

We hebben t best klein gehouden qua kados. Ier heeft snaren voor gitaar gehad, ik een heeeele mooie grijze sjaal ala die van Erwt en Chica een wereldbol met lamp erin (zo'n coole ouderwetse) en prinsessen vleugels, tutu, hakkers en tiara en een boekje over Assepoester. Nano kreeg allemaal mega jongenskado's zoals geluidmakende helikopters en ambulances enzo. Ik wil ook een jongetje

Ben benieuwd hoe Specu smaakt Erwt, klinkt goed. En leuk van zo op elkaar afgestemd onbewust groter maken van het feest

Ceetje coole kados en leuk van Starrekieker

Kess, leukkkk, jongenskado's roelen echt heel erg

Pep, hoe was het?

Ik ben een beetje zenuwachtig nu voor 1e schoonfamilieontmoeting.. wel goede oefening voor ouders in Ierland straks..
Inad, open topic over mannen en jongens en meisjes dingen eens. Je doet het hartstikke verkeerd met alleen maar meidendingen

Die wereldbollen zijn zooooo gaaf, had ik vroeger ook. En wil er nog wel eentje

Zuip je vast klem Inad
Inderdaad, neem vast een borrel Inad. Komt helemaal goed joh!

Hier echte metromannetjes. Spelen met stoer spul (auto, lawaaidingen, gereedschap) maar ook met keukenspulletjes, winkelmandje, kassa. En als ze even de kans krijgen pikken ze een paar pumps in om koket mee door te kamer te paraderen. Tony zou een moord doen voor de prinsessenhakken van Chica, gok ik.
Loretta is De Mol. Punt.
Een wereldbol is toch geen meidending? Ik doe niks verkeerd En ze heeft ook Diego dingen enzo. Ik ga wel lezen Vind jongens en meidendingen juist leuk. Neutraal speelgoed snokt en vinden kinderen ook niet leuk denk ik.

Ik drinkt thee. Van zuipen kan ik ook vervelend worden

Tony met hakkers

Chica loopt ook met ier's bergschoenenrond trouwens. Plopperschoenen heten die, geen idee waarom (alhoewel, Plopkabouters hebben enooorme schoenen )

ow sjit ze zijn er denk ik..

slikkk

HEEELPPP
Toch nog niet, pfjiewww

of wel kut

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
wel

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*slaat zich zelf even om normaal te doen*

* slaat Inad ook nog een keer *

Mens, doe normaaaaaaaal!
Loretta is De Mol. Punt.
Zenuwelijer.
Whahahaha Inad zenuwleijer!

En en en? Hoewazzut?

Update:

Gevulde speculaar is goedgekeurd!

Jajajaja en het zegt wat als Xan dat goedkeurt, want die is ooit een heuse Bakker geweest!

Heel erg lekker, vrees dat het geen lang leven beschoren is, die speculaas

Starman deed een Xan

Hij is leuk, maar wel heel lief!

Wij hadden leuke Sint. Score:

- sjaal voor Erwt

- boek voor Erwt

- cd voor Erwt

- scheurkalender met recepten voor Erwt

- bonbons helemaal alleen voor Erwt, omdat Xan laatst heel aso alle bonbons opgegeten had

- bloeddrukmeter voor Xan

- electrische wijnflesopener voor Xan ( )

- leuke schaal met notenkraker + noten voor Erwt en Xan (van Xan)

- kaartspel van Kolonisten van Catan voor Erwt en Xan (van Erwt)

- ijsbolletjeslepel voor Erwt en Xan

- chocoletters voor Erwt en Xan

Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven