onzeker over sex

03-08-2016 18:51 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw op dit forum, ik lees al een hele tijd mee maar ik wil nu toch mijn verhaal kwijt.

Ik wist niet of hij onder sex of psyche moest, maar deze dekt de lading het best denk ik.

Mijn verhaal.

Ik ben een jonge meid, begin 20 en ik ben dus altijd heel erg onzeker als het om mannen gaat. Dit is heel erg vermoeiend. Maar even een voorbeeld voor jullie beeldvorming.

3 weken geleden had ik een date bij een man thuis, hij zou voor ons koken en van te voren was er erg veel contact. ( ontmoet via Tinder) hij zei dat hij opzoek was naar een vaste relatie etc. Heel stom van mij om bij hem thuis af te spreken dat besef ik me al te goed maar om een lang verhaal kort te maken, we hebben sex gehad. Echter, met de sex werd z'n piemel steeds weer slap. Na de sex bedankte hij me voor de sex (?!) en ik ben met een rot gevoel naar huis gegaan. Ik voelde me een beetje in de maling genomen, het ging hem duidelijk om de sex en ja dat had ik inderdaad kunnen weten, maar naïef als ik ben... Daarna geen contact meer gehad.

Ik voel me daar erg slecht bij, ga dan aan mezelf twijfelen. Kreeg hij steeds een slappe omdat ik niet aantrekkelijk, slank, leuk genoeg ben? Vond hij me zelfs niet leuk voor "alleen sex"?

Vorige week had ik weer een date met een man. dat was erg leuk en gezellig, aan het einde van de date wat gezoend. Maar ons contact daarna ging snel over op; massages etc. Gevaagd naar zijn intenties en hij zei dat hij niet zo snel was met vaste relaties dus dat ik daar niet vanuit moest gaan en op moest hopen. Hij geniet van wat er is en ziet het wel wat er wel of niet van komt. Nou, prima dacht ik.

Ik dacht, laat ik het is proberen met diezelfde insteek; alleen sex.

Na een aantal dagen die sexdate gehad, het was heel fijn! We namen de tijd voor elkaar en hij heeft met het pijpen 2 keer gezegd dat ik moest stoppen omdat hij anders klaar zou komen en dat wilde hij niet, hij wilde nog langer van me genieten.

Uiteindelijk echt "de daad" en hij kwam na 4 keer er in en er uit al klaar. Nadat hij klaargekomen was, heeft hij mij nog tot een hoogtepunt gebracht! Helemaal fijn!

Ik reed naar huis met een super voldaan gevoel en ik vond het heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. Geen onzeker gevoel, niks.

Maar.. Enkele dagen daarna weer contact gezocht. We hebben leuk contact gehad maar de sex is niet meer tersprake gekomen.

Ik word hier onzeker van.. Vond hij het niet fijn? Is hij misschien afgeknapt? Ik heb het ook niet gevraagd want dat durfde ik niet.

Ergens weet ik dat ik me aanstel en de insteek was juist dat ik niet onzeker zou zijn in deze situatie want: geen verwachtingen.

Maar ik had toch wel gehoopt dat hij het ook voor herhaling vatbaar vond..

Ik ben zo ontzettend bang dat ik tegenval steeds in bed.. Terwijl er ook mannen zijn waar ik ooit sex mee gehad heb die wel heel erg lieten merken dat ze het heerlijk vonden en me regelmatig wilde zien.

Ik heb steeds het gevoel dat ze me van te voren graag willen.. Ik heb vaak dates. Maar als ze me "gehad" hebben afgeknapt zijn ofzo?

Herkend iemand dit of heeft iemand tips voor me? Ik word zo moe van mezelf en dat onzekere gedoe! :(
Als hij zo snel klaarkwam snap ik wel dat hij het er niet graag meer over wil hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Soms vaakeen man eenmaal sex heeft gehad, is ie daarna vaak niet meer geinteresseerd in een vrouw.

Dus ben je op zoek naar een fijne relatie, moet je niet gleijk de eerste date met hem het bed induiken.

Verder niet onzeker zijn hoor, nergens voor nodig!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 augustus 2016 @ 18:54:

Als hij zo snel klaarkwam snap ik wel dat hij het er niet graag meer over wil hebben.Is dat geen goed teken dan? Of denk je dat hij zich juist onzeker voelt daardoor?
quote:Australianpink schreef op 03 augustus 2016 @ 18:56:

[...]

Is dat geen goed teken dan? Of denk je dat hij zich juist onzeker voelt daardoor?Dat laatste.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:miedo schreef op 03 augustus 2016 @ 18:55:

Soms vaakeen man eenmaal sex heeft gehad, is ie daarna vaak niet meer geinteresseerd in een vrouw.

Dus ben je op zoek naar een fijne relatie, moet je niet gleijk de eerste date met hem het bed induiken.

Verder niet onzeker zijn hoor, nergens voor nodig!

Ja, dat blijkt. Maar zelfs niet voor een vaste Sexbuddy lijkt het wel. Terwijl we dat wel hoopte te worden! ( laatste man)

Dank je wel!
Als je wil dat hij langer blijft moet je ook niet de eerste keer het bed delen. Als je een serieuze relatie wil.
quote:Tas29 schreef op 03 augustus 2016 @ 18:57:

Als je wil dat hij langer blijft moet je ook niet de eerste keer het bed delen. Als je een serieuze relatie wil.Daar gaat het nu niet om. Dat snap ik, ja. Het gaat er om dat ik twijfel aan mijn eigen bedprestaties.
quote:Australianpink schreef op 03 augustus 2016 @ 18:57:

[...]

Ja, dat blijkt. Maar zelfs niet voor een vaste Sexbuddy lijkt het wel. Terwijl we dat wel hoopte te worden! ( laatste man)

Dank je wel!Heb je tegen hem verteld dat je een fuckbuddy zoekt? Of dat je een relatie zoekt? Ik bedoel, als jij ZEGT dat je een fuckbuddy zoekt maar ondertussen tussen neus en lippen door over een relatie hebt, kan ik me voorstellen dat hij afstand houdt. Een fuckbuddy heb je voor de neuk, je moet ook een bepaalde mate van afstand van elkaars leven houden anders wordt het ingewikkeld. Maar da's mijn ervaring.
quote:sandra1905 schreef op 03 augustus 2016 @ 19:01:

[...]

Heb je tegen hem verteld dat je een fuckbuddy zoekt? Of dat je een relatie zoekt? Ik bedoel, als jij ZEGT dat je een fuckbuddy zoekt maar ondertussen tussen neus en lippen door over een relatie hebt, kan ik me voorstellen dat hij afstand houdt. Een fuckbuddy heb je voor de neuk, je moet ook een bepaalde mate van afstand van elkaars leven houden anders wordt het ingewikkeld. Maar da's mijn ervaring.

Ik heb daar verder niks over gezegd. Alleen dat ik verder niets verwacht en ik niet van plan ben te blijven slapen etc. Maar misschien vind hij het inderdaad gepaster om minder contact te hebben, dat kan ik begrijpen.

Ik heb zijn telefoon nummer verwijderd zodat IK iniedergeval niet op een zwak moment kan beginnen te appen. Dan zie ik wel of hij nog contact met mij opneemt.
Mannen kunnen ook onzeker zijn over hun bedprestaties en daarom geen contact meer met je durven op te nemen of er niet over te beginnen.

Misschien vragen hun zich wel het zelfde af dan wat jij nu doet.
En twijfel niet aan jezelf. Als jij ziet dat hij geniet en als jij zelf ook geniet is het prima toch? Mannen faken volgens mij niet.. Tenminste, ik denk dat ik dat nog nooit heb meegemaakt..

Of hij kon het echt goed. Faken.
quote:Australianpink schreef op 03 augustus 2016 @ 19:04:

[...]

Ik heb daar verder niks over gezegd. Alleen dat ik verder niets verwacht en ik niet van plan ben te blijven slapen etc. Maar misschien vind hij het inderdaad gepaster om minder contact te hebben, dat kan ik begrijpen.

Ik heb zijn telefoon nummer verwijderd zodat IK iniedergeval niet op een zwak moment kan beginnen te appen. Dan zie ik wel of hij nog contact met mij opneemt.Maar, als het je alleen om seks te doen is, waarom zou jij dan geen contact opnemen? Als je hem bij jou thuis uitnodigt voor een borrel zal hij denk ik wel snappen wat je wilt. Ik zou dan dus niet voor hem gaan koken.
Jij twijfelt over je bedprestaties, oke maar oms ons hier er dan naar te vragen is misschien wel erg ver gezocht.

Waarom is wat hij zei en deed tijdens de seks niet voldoende voor je?
quote:Nicotientje schreef op 03 augustus 2016 @ 19:08:

Waarom is wat hij zei en deed tijdens de seks niet voldoende voor je?Precies. Hele goeie. Ik heb werkelijk géén idee. Ik heb op de 1 of andere manier steeds bevestiging nodig..
quote:sandra1905 schreef op 03 augustus 2016 @ 19:07:

[...]

Maar, als het je alleen om seks te doen is, waarom zou jij dan geen contact opnemen? Als je hem bij jou thuis uitnodigt voor een borrel zal hij denk ik wel snappen wat je wilt. Ik zou dan dus niet voor hem gaan koken.Ik woon nog bij mijn ouders. Dus dat zal hem niet worden haha. Dus als hij weer wil, neemt hij maar contact op. Ik heb wel door laten schemeren dat ik weer wil.
quote:Mother_Earth schreef op 03 augustus 2016 @ 19:04:

Mannen kunnen ook onzeker zijn over hun bedprestaties en daarom geen contact meer met je durven op te nemen of er niet over te beginnen.

Misschien vragen hun zich wel het zelfde af dan wat jij nu doet.Daar heb je gelijk in! Want inderdaad, als je zo snel klaarkomt snap ik dat je daar onzeker over kan zijn.. Maar ik heb wel door laten schemeren met een berichtje dat het voor mij voor herhaling vatbaar was.
quote:Australianpink schreef op 03 augustus 2016 @ 19:11:

[...]

Precies. Hele goeie. Ik heb werkelijk géén idee. Ik heb op de 1 of andere manier steeds bevestiging nodig..

Maar denk je dat wij ( die, for the record, geen seks met je hebben) jou die bevestiging dan wel kunnen geven? Lijkt me dan echt dat je hier verkeerd zit met deze vraag.

Is de vraag niet meer waarom je deze bevestiging blijkbaar zo hard nodig hebt?
Ik zou niet gaan proberen om middels seks je eigenwaarde op te krikken. Ik denk dat je op die manier niet gaat vinden wat je zoekt. Met de mannen die elke week met een ander in bed liggen is ook vaak iets vreemds aan de hand en het klinkt alsof jij dat allemaal op jezelf gaat betrekken. Een leuk seks leven bouw je in de regel op met een vaste vriend en niet met een ONS. Simpel weg omdat je elkaar steeds beter leert kennen en ook weet wat de ander leuk vindt. Het kan best zijn dat de 1e keer tegen valt maar dat het de 3 of 4 x een stuk leuker is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 03 augustus 2016 @ 19:30:

Ik zou niet gaan proberen om middels seks je eigenwaarde op te krikken. Ik denk dat je op die manier niet gaat vinden wat je zoekt. Met de mannen die elke week met een ander in bed liggen is ook vaak iets vreemds aan de hand en het klinkt alsof jij dat allemaal op jezelf gaat betrekken. Een leuk seks leven bouw je in de regel op met een vaste vriend en niet met een ONS. Simpel weg omdat je elkaar steeds beter leert kennen en ook weet wat de ander leuk vindt. Het kan best zijn dat de 1e keer tegen valt maar dat het de 3 of 4 x een stuk leuker is.

Je hebt gelijk! Zo is het ook! Met 1 keer weet je nog helemaal niet hoe en wat iemand lekker vindt natuurlijk.

En nee.. Ik moet de eigenwaarde uit mezelf halen en niet uit de sex. Ik zal daar aan moeten werken.

Dank je wel!
quote:Nicotientje schreef op 03 augustus 2016 @ 19:24:

[...]

Is de vraag niet meer waarom je deze bevestiging blijkbaar zo hard nodig hebt?Precies! Ik leer nu wel m'n zwakke plekken kennen en ik ga er mee aan de gang met m'n psychologe. Bedankt voor je waardevolle reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven