Iemand wakker?

04-08-2016 02:32 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand ook nog wakker?
Ja haha
Why??
net terug van werk nog geen zin om te slapen

jij?
Ja ik
Ah zo laat nog. Morgen dan vrij? Of weer nachtdienst? Ik heb ruzie met m'n vriend ik ben op de bank gaan liggen (klinkt gezellig he) haha maar daarom ben ik nog wakker
morgen vrij en dan 2 nachten tot half 5!!! ooh klinkt gezellig doe ik ook vaak. ruzie om niks of is het serieus?
Tot half 5 morgen maar even goed uitrusten dan!!

Het is niet iets serieus, maar wel een meningsverschil waar ik gewoon keihard vind dat ik gelijk heb (koppig zoals ik ben) en daar hadden we het weer over.. Goede timing zo voor het slapen gaan haha maarja hij kwam net al naar beneden om te vragen of ik alsjeblieft weer naar boven wou komen, maar ik lig prima op de bank even vannacht. Even afkoelen
gelijk heb je. ik ben ook heel koppig en blijf ook altijd liggen xD. ik ga lekker slapen. hopelijk slaap jij ook nog een beetje op de bank. sweet dreams
quote:girlpower1993 schreef op 04 augustus 2016 @ 02:51:

morgen vrij en dan 2 nachten tot half 5!!! ooh klinkt gezellig doe ik ook vaak. ruzie om niks of is het serieus?Werk je in een club of?
Dankjewel! Komt helemaal goed, heb een heerlijke bank haha. Geniet van je vrije dag morgen, slaap lekker.
Jaa ik en ik ben ziek :(
Wakkersteste..
quote:Baby25 schreef op 04 augustus 2016 @ 02:55:

Het is niet iets serieus, maar wel een meningsverschil waar ik gewoon keihard vind dat ik gelijk heb (koppig zoals ik ben) en daar hadden we het weer over.. Goede timing zo voor het slapen gaan haha maarja hij kwam net al naar beneden om te vragen of ik alsjeblieft weer naar boven wou komen, maar ik lig prima op de bank even vannacht. Even afkoelenhaha.. herken dat niet
Ik vraag me altijd af waarom mensen om 4 uur 's nachts nog wakker zijn. Vreemd, aangezien ik zelf ook wakker ben
quote:Baby25 schreef op 04 augustus 2016 @ 02:55:

Het is niet iets serieus, maar wel een meningsverschil waar ik gewoon keihard vind dat ik gelijk heb (koppig zoals ik ben) en daar hadden we het weer over.. Goede timing zo voor het slapen gaan haha maarja hij kwam net al naar beneden om te vragen of ik alsjeblieft weer naar boven wou komen, maar ik lig prima op de bank even vannacht. Even afkoelen

Nadeel van koppigheid is dat je de ander "leert" dat als ze eerlijk tegen je zijn, jij hun "straft" door op de bank te gaan liggen.

Wil je je geluk of je gelijk.
Hier ook nog wakker; nachtdienst.

Hoop dat tegen de ochtend nu iedereen langzaamaan toch in is gedommeld.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hier ook wakker, het is hier pas 23.15

Ik kijk nu met mijn man naar een leuke Netflix original series, 'Love'
Hier nog wakker ivm "een ziek huisdier". Ja, je moet er wat voor over hebben
Aj Chocolol. Dat is een lange nacht voor jou geweest dan. Kun je vandaag overdag wel wat slaap inhalen?

Hopelijk gaat het snel beter met je huisdier.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:chocolol schreef op 04 augustus 2016 @ 04:46:

Ik vraag me altijd af waarom mensen om 4 uur 's nachts nog wakker zijn. Vreemd, aangezien ik zelf ook wakker ben Ik vraag me altijd af waarom mensen midden in de nacht autorijden en ze niet gewoon slapen. Terwijl ik op dat moment daar dus zelf ook rijd
quote:notalwaysdark schreef op 04 augustus 2016 @ 03:00:

[...]

Werk je in een club of?ja parenclub als barvrouw
Haha herkenbaar Isabella.

En ingelke, gelukkig ben ik vrij vandaag en heb ook geen afspraken oid staan, dus ik kon lekker uitslapen. Het was gewoon al licht toen ik naar bed ging
En wat brengt deze nacht? Weer iemand wakker haha?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven