Hoeslakenprobleem
vrijdag 5 augustus 2016 om 18:21
Ik heb een matras van 80 x 200. Ik heb een hoeslaken gekocht voor deze maat (Damai geschikt voor matrassen tot 25 cm) maar nu zit hij niet mooi strak om het matras heen. Mijn matras is ongeveer 16 cm hoog.Tegenwoordig heb je van die hoge hoeken lijkt het wel.. Herkennen jullie dit probleem? Wat zal ik doen, eentje van 70 x 200 kopen? Of bestaan er nog hoeslakens die niet zulke hoge hoeken hebben?
vrijdag 5 augustus 2016 om 18:31
quote:janna-sophie schreef op 05 augustus 2016 @ 18:24:
Koop niet een 100% katoenen hoeslaken, maar eentje met stretch. Dat zit er altijd , ook na een nacht slapen, strak om de matras.
Dit ja.
Jersey hoeslakens. Ik vind ze van de Hema fijn.
Dochters hebben ook een 80 matras en ongeveer 14 hoog. Dat blijft prima zitten. .
Koop niet een 100% katoenen hoeslaken, maar eentje met stretch. Dat zit er altijd , ook na een nacht slapen, strak om de matras.
Dit ja.
Jersey hoeslakens. Ik vind ze van de Hema fijn.
Dochters hebben ook een 80 matras en ongeveer 14 hoog. Dat blijft prima zitten. .
vrijdag 5 augustus 2016 om 19:10
quote:draadvlechtmandje schreef op 05 augustus 2016 @ 18:23:
Dan trek je hem toch strak onder het matras? Ik snap het "probleem" niet zo.Ik al helemaal niet.
Dan trek je hem toch strak onder het matras? Ik snap het "probleem" niet zo.Ik al helemaal niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 5 augustus 2016 om 19:24
Ik vind juist dat een Jersey hoeslaken van dezelfde maat als mijn matras aan de zijkanten naar binnen trekt, dus dat je het matras gaat zien. Voor mijn matras van 1.60 haal ik dus een hoeslaken van 1.80.
Hoge hoeken boeien me niet. Die zie ik toch niet met mijn ogen dicht
Hoge hoeken boeien me niet. Die zie ik toch niet met mijn ogen dicht
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje