Mode & Beauty alle pijlers

Fijne pantoffels

07-08-2016 10:44 21 berichten
Mijn pantoffels zijn versleten en dus moet ik nieuwe voor de komende herfst en winter. Op dit moment heb ik zoiets:

Ik vind het fijn dat ze gesloten zijn maar toch makkelijk aan en uit te trekken. Verder zijn ze lekker warm, zonder dat je gelijk zweetvoeten krijgt.

Dus zoek ik weer zulke fijne pantoffels en kwam deze tegen, van het merk Haflinger. Ze zijn nogal prijzig dus ik vroeg me af of iemand dit merkt kent? Is het goede kwaliteit? Lekker warm en toch niet zweterig?

Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd van die Spaanse sloffen. Koop in de herfst 1 of 2 paar en die gaan 1 tot 2 winters mee en tussendoor een paar keer in de wasmachine.
Kijk naar de materialen. Als het alleen leer, wol of katoen is dan zal het zweten wel meevallen. Ik weet niet of het materiaal van de zool wat uitmaakt.
Als ze gemaakt zijn van echt wollen vilt, dan neem ik aan dat ze lekker warm zijn zonder te zweten. Ik moet wel even kwijt dat ik ze gruwelijk lelijk vind.

Zelf heb ik slippers van Bighorn en daar draag ik van de winter sokken bij aan. Ik heb wel pantoffels van Rhode, maar die zweten inderdaad en was zonde van de prijs die ik er voor moest betalen, dus daar zou ik niet aan beginnen.
Hou er rekening mee dat die Haflinger pantoffels een wijdte H hebben en dat is voor een heel brede voet.
Chraist Wol wat een lelijkerds. Het oog wil ok wat
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik droeg ook graag pantofdels. Sinds een paar jaar draag ik liever sokken. Gehaakte of gebreide sokken die ik over mijn gewone sokken aantrek. Lekker warm, kan er mee op de bank en zitten heerlijk.
Ik heb de wat hogere Haflinger (die om de enkels sluiten) en ze zijn super fijn. Zacht en warm, zonder zweetvoeten te krijgen. Ik draag ze wel altijd met sokken, anders vind ik het niet lekker zitten. Stevige zool en gaan jaren mee.
Dank voor de reacties.

Ik zal binnenkort ook nog eens in de stad kijken. Maar die haflingers lijken me wel fijn.
Ik heb deze:

Niet te lelijk, want normaal ballerina model, maar wel lekker warm en gemakkelijk aan en uit te trekken. Ik wil ook altijd perse een harde zool, zodat ik snel nog even naar buiten kan lopen.

http://www.peterhahn.nl/k ... Of3qZ3Ir84CFQgz0wodkrkBYA
quote:Nouschi schreef op 07 augustus 2016 @ 11:06:

Chraist Wol wat een lelijkerds. Het oog wil ok wat Haha. Sinds ik ooit crocs heb gekregen (om in de tuin te werken) en ze draag als pantoffels ben ik om. In de zomer met blote voeten, in de winter met dikke sokken. Ik wil noooooit meer iets anders. Die zijn pas lelijk.

Chraist Wol wat een lelijkerds. Het oog wil ok wat Voordeel van alleen zijn: niemand die ze ziet. En de mensen die hier wel komen weten dat ze me niet in mijn nette kloffie met mooie schoenen hoeven te verwachten.
Een cliënt heeft zoiets en leeft al jaren in die dingen. Ze heeft er wel altijd sokken in.

Heb zelf Griekse sloffen en ook nog zoiets.

Ik heb al een aantal winters Glerups. Heerlijke pantoffels.

Die zijn mooi! Zowel je oude als je misschien volgende :-)!

Heb zelf die simpele instappers van de Ikea, kosten geloof ik 1,00 of 2,50.. mag bij mij ook niet te warm zitten, en ze hebben anti-slib aan de onderkant (veiliger met traplopen).
Google eens op Giesswein, heerlijke pantoffels!
Ik heb pantoffels van Warmbat Australië

Heerlijk warm, suède en schapenvacht

Kijk eens op de site

Chraist Wol wat een lelijkerds. Het oog wil ok wat Ik ga dit topic staffen.
Dank voor de nieuwe tips, ik ga googelen!
quote:Star schreef op 07 augustus 2016 @ 19:40:

[...]

Ik ga dit topic staffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven