Telefoon bestellen via. . .

08-08-2016 15:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Telefoon bestellen via Aliexpress?

Zijn er mensen die dit een keer hebben gedaan? Zo ja? hoe is de verzending gegaan en bevalt de telefoon?

Ben benieuwd.

Dankjewel
Baby.It's.My.World.
Let er wel op dat het namaak is en daar ene boete op staat als ze je pakken.. om nog niet over de invoer kosten te praten..
Ik zou het niet doen. Stel dat ie kapot gaat dan ga je gedoe krijgen met garantie. Namaak spul is ook vaak van slechtere kwaliteit en je krijgt met invoer kosten te maken.
Zou ik ook niet doen.. Geen garantie enzo, je weet niet of het een echte is en hoe zit het met de simlock op die dingen?
Nothing worth having ever comes easy
Ik heb een tablet van lightinthebox (€70 euro ofzo), waar ook een simkaart in kan. Je kan er dus ook mee bellen Heb heel bewust de afweging gemaakt: stel dat het niks is of snel stuk gaat, ben ik dan ziek van dat geld? We hebben er eentje uitgezocht die qua specificaties heel goed was en de gok dus genomen. En het bleek een goede gok, ding gaat 5 dagen mee op standby (ja echt), heeft gewoon een Nederlande androidversie en kwam netjes met extra kabeltje, omdat het standaard Chinese kabeltje niet in ons stopcontact zou passen. Het enige nadeel is dat het ding vreselijk lelijk is, er zit een gouden randje aan Verder is het gewoon een goede koop geweest, een leuke tablet voor 'erbij', met zo'n gratis simkaart van Lebara erin. Na deze ervaring hebben we ook een smartwatch aangeschaft voor €18, wel met hetzelfde in ons achterhoofd, als het niks is dan is het jammer. En ook dit was weer een goede koop. Alieexpress ken ik dan niet, maar ik denk dat Lightinthebox en Alie vergelijkbaar zijn.
Ik heb de ervaring dat het goedkope kwaliteit is: zo heb ik ook een telefoon gekocht en 1x laten vallen en het is stuk -_-
Als de telefoon niet al te duur is kan het prima. Je hebt alleen niet de Europese consumentenbescherming zoals wij gewend zijn en even goed opletten of het toestel in het Engels (of zelfs Nederlands) is in te stellen. En wil je de Google Play Store en andere Google diensten gebruiken ook even goed checken. Sommige (erg goedkope) Aziatische smartphones draaien weliswaar op Android maar ondersteunen niet de Google services. En dat kan wel eens resulteren in een zo goed als onbruikbaar apparaat in ons deel van de wereld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven