Tetters deel 33
maandag 8 augustus 2016 om 19:20
Ja, dat kan ook nog heel ingewikkeld zijn ja....
Woensdag hier eens een kijkje gaan nemen https://ikzoekbaas.dieren ... /louter-bloemen-dordrecht
Als ie er dan nog is
Woensdag hier eens een kijkje gaan nemen https://ikzoekbaas.dieren ... /louter-bloemen-dordrecht
Als ie er dan nog is
maandag 8 augustus 2016 om 22:57
Ik vind Binkie leuk hoor! En als het om energie gaat kan een kat binnen ook heul veul energie verbruiken, Friday rent hier graag een paar keer de trap op en neer met zijn nieuwste favoriete speeltje en hij vindt het opjutten van Forest ook nog steeds reuze vermakelijk. Kan dus ook in huis heel goed gaan.
dinsdag 9 augustus 2016 om 15:00
En Binkie it is!
Vanmiddag viel bij mij een afspraak uit, dus ik heb man opgepikt en we zijn naar Dordrecht gereden. Binkie hing in het hek toen we aan kwamen lopen. Dus hij illustreerde direct dat hij een dondersteen is. Vervolgens bleek hij zich toch prima te laten oppakken en vleide hij zich heerlijk tegen me aan, in mijn armen. Vervolgens ook bij man, dus wij zijn ook goed gekeurd
Morgen gaan we hem halen, dat is mooi voor mijn vrije dag donderdag. Vrijdag is man thuis en daarna weekend. Ik vind het wel bere-spannend hoe Sammi het vindt.
Vanmiddag viel bij mij een afspraak uit, dus ik heb man opgepikt en we zijn naar Dordrecht gereden. Binkie hing in het hek toen we aan kwamen lopen. Dus hij illustreerde direct dat hij een dondersteen is. Vervolgens bleek hij zich toch prima te laten oppakken en vleide hij zich heerlijk tegen me aan, in mijn armen. Vervolgens ook bij man, dus wij zijn ook goed gekeurd
Morgen gaan we hem halen, dat is mooi voor mijn vrije dag donderdag. Vrijdag is man thuis en daarna weekend. Ik vind het wel bere-spannend hoe Sammi het vindt.
dinsdag 9 augustus 2016 om 15:28
Gefeliciteerd Wat leuk!!! En ook best nog wel snel gegaan. Zeiden ze nog wat over dat naar buiten gaan? Ik denk dat een 7 maanden oude kat (nog eigenlijk kitten dus) best wel gewend kan raken aan binnen. Of hebben ze hem buiten gevonden? Ben benieuwd hoe de dikkerT zal reageren. Hier heb je nog niet zoveel ervaring mee, he?
dinsdag 9 augustus 2016 om 15:31
Nee, geen ervaring, brrrr. Ik heb een Feliway stekker gekocht en een extra krabplank en een knuffeltje wat hij al direct in zijn reismandje krijgt. Dan is dat alvast van hem.
Ze vertelden dat hij 2 maanden bij het vorige gezin zat, daarvoor weten ze het niet. Het gezin had te weinig tijd voor hem en hij ging in huis plassen.....ahum. Dat zijn dus 2 uitdaginkjes.
Balkon moeten we even goed kijken of het zo kan of dat we het verder af moeten zetten. Maar ik denk / hoop inderdaad dat hij jong genoeg is om binnenka(n)t te blijven.
Ze vertelden dat hij 2 maanden bij het vorige gezin zat, daarvoor weten ze het niet. Het gezin had te weinig tijd voor hem en hij ging in huis plassen.....ahum. Dat zijn dus 2 uitdaginkjes.
Balkon moeten we even goed kijken of het zo kan of dat we het verder af moeten zetten. Maar ik denk / hoop inderdaad dat hij jong genoeg is om binnenka(n)t te blijven.
dinsdag 9 augustus 2016 om 15:34
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 augustus 2016 @ 15:31:
7 maanden is net kitten af maar wel een heel leuke leeftijd
Het koningskoppel hier was 6 maanden en nog lang niet volgroeid toen.
Dit is ook precies wat ik graag wilde: niet meer vers uit het nest, maar ook klein genoeg om nog als kitten gezien te worden door de dikke man. Hij heeft best flinke poten (ik had m'n telefoon niet bij me, geen foto's nog) en wel een klein koppie nog.
Is het al bijna morgen?
7 maanden is net kitten af maar wel een heel leuke leeftijd
Het koningskoppel hier was 6 maanden en nog lang niet volgroeid toen.
Dit is ook precies wat ik graag wilde: niet meer vers uit het nest, maar ook klein genoeg om nog als kitten gezien te worden door de dikke man. Hij heeft best flinke poten (ik had m'n telefoon niet bij me, geen foto's nog) en wel een klein koppie nog.
Is het al bijna morgen?