Tetters deel 33
zaterdag 30 juli 2016 om 19:51
Het was inderdaad leuk!
Efteling vind ik ook goed hoor
Ik kom nu zo vaak in pretparken dat ik bij het draaien aan de knop van de wasmasjien moet denken aan het optakelen van een achtbaantreintje
Wat een schatjes Puss.
Die vaten vind ik ook wel wat. Ik vind het wel een leuk thema ook voor een soort wachtrij idee in de tuin.
Efteling vind ik ook goed hoor
Ik kom nu zo vaak in pretparken dat ik bij het draaien aan de knop van de wasmasjien moet denken aan het optakelen van een achtbaantreintje
Wat een schatjes Puss.
Die vaten vind ik ook wel wat. Ik vind het wel een leuk thema ook voor een soort wachtrij idee in de tuin.
Het Viva forum is papaja.
zondag 31 juli 2016 om 14:26
We vliegen om half 2. Gaan denk ik wel een uurtje eerder weg dan normaal voor de zekerheid dus dan om 9 uur vertrek hier. Morgen op tijd uit bed iig en op de site van de VID kijken wat de stand dan is.
Ben nu bezig met een lijstje voor Tonks (die het meeste heus weet maar voor eigen gemoedsrust enzo..) en laatste wasje.
Koffers zijn zo goed als ingepakt.
Ben nu bezig met een lijstje voor Tonks (die het meeste heus weet maar voor eigen gemoedsrust enzo..) en laatste wasje.
Koffers zijn zo goed als ingepakt.
zondag 31 juli 2016 om 16:15
zondag 31 juli 2016 om 16:42
Helemaal prima. Ik probeer de poezen in hun kamertje boven te krijgen zodat jullie rustig kunnen uitladen en installeren enzo.
Als het dan rustig is en je bent er aan toe kan die deur open.
Ik app nog wel morgenochtend of dat gelukt is of dat ze toch los in huis lopen (beetje eng met voordeur)
Nien is niet fit trouwens Hij hoest wat. Moet hij zelf overwinnen. Maar er is nog AB in huis voor als hij wat hulp nodig heeft.
Als het dan rustig is en je bent er aan toe kan die deur open.
Ik app nog wel morgenochtend of dat gelukt is of dat ze toch los in huis lopen (beetje eng met voordeur)
Nien is niet fit trouwens Hij hoest wat. Moet hij zelf overwinnen. Maar er is nog AB in huis voor als hij wat hulp nodig heeft.
zondag 31 juli 2016 om 16:54
Balen van Nien, Puss. Voelt voor jou en voor hem fijner als hij gewoon fit is. Gelukkig is de da goed op de hoogte van wat er met ze aan de hand is geweest, dus in nood is er goede hulp.
Ik hoorde net op het radionieuws dat er nog steeds controles zijn op de weg, maar dat er geen files meer zijn. Maar wel verstandig om extra marge aan te houden.
Ik hoorde net op het radionieuws dat er nog steeds controles zijn op de weg, maar dat er geen files meer zijn. Maar wel verstandig om extra marge aan te houden.
zondag 31 juli 2016 om 19:58
Tonks en de wasmachineknop
Leuk dat jullie het zo leuk hadden Tonks en Splint
Ik zag vandaag op FB dat we 5 jaar geleden bij Olijf een meet hadden. Veel eten en Puk over Claude heen gedrapeerd Misschien weer eens tijd voor een ouderwetse meet
Puss, hele fijne vakantie! De prins en prinses zijn in goede handen lijkt me, en gelukkig bestaat er whatsapp
Vandaag met PM afgesproken dat mijn dikste dame vanaf volgende week bij hem gaat wonen. Kan ze een beetje afvallen en PM vindt het toch wel gezellig. Winwin.
De olievaten zijn binnen, 2 zijn gevuld (zie fb), keuken is geel, woonkamerlekkageschade is weer weggesaust. Dus ik zit er weer netjes bij.
Leuk dat jullie het zo leuk hadden Tonks en Splint
Ik zag vandaag op FB dat we 5 jaar geleden bij Olijf een meet hadden. Veel eten en Puk over Claude heen gedrapeerd Misschien weer eens tijd voor een ouderwetse meet
Puss, hele fijne vakantie! De prins en prinses zijn in goede handen lijkt me, en gelukkig bestaat er whatsapp
Vandaag met PM afgesproken dat mijn dikste dame vanaf volgende week bij hem gaat wonen. Kan ze een beetje afvallen en PM vindt het toch wel gezellig. Winwin.
De olievaten zijn binnen, 2 zijn gevuld (zie fb), keuken is geel, woonkamerlekkageschade is weer weggesaust. Dus ik zit er weer netjes bij.
maandag 1 augustus 2016 om 21:01
Nou sinds vanmiddag zijn we weer in huize Puss.
Kier zit op de trap te hopen dat het zolderluik vanzelf open zal gaan en Nien zit ook ergens boven.
Kaat en Lupin zijn Pokemon vangen buiten. Ik denk dat de poekels het heerlijk rustig vinden nu
Ik ben benieuwd of ze een avond beneden durven te komen zodra Kaat op bed ligt.
Nu vinden ze me nog maar een eng mens iig
Morgen kunnen ze ook even bijkomen want dan zijn Kaat en ik naar een pretpark.
Kier zit op de trap te hopen dat het zolderluik vanzelf open zal gaan en Nien zit ook ergens boven.
Kaat en Lupin zijn Pokemon vangen buiten. Ik denk dat de poekels het heerlijk rustig vinden nu
Ik ben benieuwd of ze een avond beneden durven te komen zodra Kaat op bed ligt.
Nu vinden ze me nog maar een eng mens iig
Morgen kunnen ze ook even bijkomen want dan zijn Kaat en ik naar een pretpark.
maandag 1 augustus 2016 om 21:10
Ik installeer me vanavond lekker op de bank met Harry Potter and the Cursed Child. Ik ben benieuwd.
Gisteravond zijn Lupin en ik naar de laatste voorstelling van Anne geweest. Was toch echt wel heel mooi gedaan.
Op het einde zat de halve zaal te sniffen en te snotteren. Er zaten ook echt leuke en grappige stukken in. Ik vond het decor ook heel mooi gedaan. Het was echt knal Ik vind het wel gek om te bedenken dat mijn oma precies zo'n handschrift heeft als Anne Frank. Echt het handschrift van die generatie.
Gisteravond zijn Lupin en ik naar de laatste voorstelling van Anne geweest. Was toch echt wel heel mooi gedaan.
Op het einde zat de halve zaal te sniffen en te snotteren. Er zaten ook echt leuke en grappige stukken in. Ik vond het decor ook heel mooi gedaan. Het was echt knal Ik vind het wel gek om te bedenken dat mijn oma precies zo'n handschrift heeft als Anne Frank. Echt het handschrift van die generatie.
maandag 1 augustus 2016 om 21:23
Ik moet hier geloof ik vaker komen! Wat veel gekletst. Ik heb al twee weken vakantie en de eerste week is mijn vriendin uit Z hier geweest. Heel gezellig gehad maar het was ook wel weer fijn om ff alleen te zijn.
K komt morgen weer terug van vakantie.
Olievaten zijn leuk geworden!
Tonks, veel plezier in O. Ik hoop dat over twee dagen de koningskinderen gewoon beneden komen en helemaal gek op jullie worden.
Puss, hele fijn en geweldige vakantie gewenst!
K komt morgen weer terug van vakantie.
Olievaten zijn leuk geworden!
Tonks, veel plezier in O. Ik hoop dat over twee dagen de koningskinderen gewoon beneden komen en helemaal gek op jullie worden.
Puss, hele fijn en geweldige vakantie gewenst!
maandag 1 augustus 2016 om 21:47
Zo... eindelijk in het hotel.
Vanaf de luchthaven nog zo'n 100 km naar Noto en daar hebben we heerlijk gegeten. Wat een geweldig mooie plaats!! Maar damn wat warm zeg.
Daarna nog 15 km de middle of nowwhere in naar het hotel.
Even snel gedoucht en we gaan zo even wat drinken.
Ik zag al 2 wonderschone nesten kittens. Moeders was ze aan het voeden op het terras van het restaurant.
Vanaf de luchthaven nog zo'n 100 km naar Noto en daar hebben we heerlijk gegeten. Wat een geweldig mooie plaats!! Maar damn wat warm zeg.
Daarna nog 15 km de middle of nowwhere in naar het hotel.
Even snel gedoucht en we gaan zo even wat drinken.
Ik zag al 2 wonderschone nesten kittens. Moeders was ze aan het voeden op het terras van het restaurant.
maandag 1 augustus 2016 om 23:15
http://www.kallikoros.it/gallery_ita.htm
Hier zijn we de komende 2 nachten. Wonderschoon!
Geloof 37 graden vandaag.
Hier zijn we de komende 2 nachten. Wonderschoon!
Geloof 37 graden vandaag.
maandag 1 augustus 2016 om 23:19
Goh Dee je had ook met je vriendin weer een weekje zo'n kunnen doen. Was een paar jaar terug wel geslaagd toch?
Weinig oponthoud gehad vanmorgen. We waren een uur eerder van huis gegaan voor de zekerheid en maar 5 minuten file.
Zelfs die mafkees op de A4 was net weg toen we daar langs gingen.
Ik had heel decadent Valet Parking gedaan bij Schiphol. Voor de vertrekhal uitstappen en iemand anders nam de auto mee naar de parkeerplaats.
Weinig oponthoud gehad vanmorgen. We waren een uur eerder van huis gegaan voor de zekerheid en maar 5 minuten file.
Zelfs die mafkees op de A4 was net weg toen we daar langs gingen.
Ik had heel decadent Valet Parking gedaan bij Schiphol. Voor de vertrekhal uitstappen en iemand anders nam de auto mee naar de parkeerplaats.
dinsdag 2 augustus 2016 om 07:36
donderdag 4 augustus 2016 om 23:45
Net nog weer een Boots actie. Er lag een grote herdersachtige hond tussen 2 auto's op de parkeerplaats in Agrigento. Helemaal plat en doodstil.
Ik kijken of ie gewond is. Hond reageert niet. Ik raak een oor aan en jah.. benen bewegen. Rekken en strekken, oog open en hij wilde wel op zijn buik gekriebeld worden Hij was zooo vast in slaap en ik kwam even storen.
MO zei al. "Kom we gaan nú weg. Anders hebben we dadelijk ook nog een hond.."
Ik kijken of ie gewond is. Hond reageert niet. Ik raak een oor aan en jah.. benen bewegen. Rekken en strekken, oog open en hij wilde wel op zijn buik gekriebeld worden Hij was zooo vast in slaap en ik kwam even storen.
MO zei al. "Kom we gaan nú weg. Anders hebben we dadelijk ook nog een hond.."