op NOD begatief testen kan dat nog positief worden?

06-12-2008 11:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb vanmorgen getest (is mn nod)...was gewoon nieuwsgierig. Het was negatief, kan dat later in de week nog positief worden als menstruatie wegblijft? Heb nl. superregelmatige cyclus, altijd op zaterdagochtend ongesteld en van tevoren kramp e.d., maar nu niets van dit alles. Hoop zo op een wondertje voor ons!
Ik testte bij de eerste zwangerschap op mijn NOD negatief, de dag erna weer negatief en 3 dagen later positief. Die laatste test deed ik alleen omdat mijn temperatuur niet zakte (ik temperatuurde dus).

Ik hoop voor je dat je zwanger bent.
Ja, dat kan! Ik hoop voor je dat het ook zo is.
Hoe zit dat dan met je temp.? Ik ben vandaag 36.8, normaal 36.5...als die temp niet zakt, is er dus ook een kans dat ik idd zwanger ben.

Ik wil het zo graag, maak mezelf niet teveel gek, want afwachten is gewoon nodig om het zeker te weten. Het liefst plaatste ik zelfstandig 2 streepjes op die test!
Wat temperaturen betreft, zou je de hele staat moeten beoordelen. Wat bedoel je met normaal? Was dat tot de eisprong iedere dag 36.5 en daarna altijd 36.8 en hoger? Heb je vanmorgen uitgeslapen, heb je slecht geslapen, dat heeft allemaal invloed. 0.3 graden vind ik geen enorm verschil, maar dat is dus afhankelijk van je temperatuur gedurende de cyclus. Bij mij is het echt minimaal een halve graad verschil tussen voor de eisprong en erna. Maar nogmaals, je temperatuur beoordelen kan je echt alleen maar als je gedurende de cyclus iedere dag hebt getemperatuurd.
Als je niet zo'n hoog HCG-gehalte in je urine hebt, kun je best negatief testen nu. Het gehalte stijgt flink in de eerste periode, dus morgen of over een paar dagen zou een test al positief kunnen zijn. Mits je zwanger bent natuurlijk dan hè, duh...

xx lisa.
Mag van mezelf dan nu dinsdag weer gaan testen...jammer wilde een Sinterklaasgedicht maken voor mn man: het is nog heel pril dus hou het superstil...Hahaha, kan dinsdag alsnog, zet ik gewoon weer zn schoen!
Dat kan hoor! Ik testte de eerste keer op mijn NOD negatief. Drie dagen later alsnog positief.
Hier pas 2 weken na NOD een positieve test.... Wat een spannende 2 weken waren dat, en uiteindelijk geloofde ik er zelf niet meer in...

Maar dochter is bijna 1, dus het kan wel degelijk!

Uiteindelijk bleek bij mij dat mn cyclus ineens in de war is geweest en was ik dus ook 2 weken korter zwanger....

Maargoed, ik duim voor je!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven