Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 9 augustus 2016 om 00:00
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 augustus 2016 @ 23:36:
Ik kan haar gezemel gewoon totaal niet serieus nemen. Ik denk altijd maar dat ze er niks aan kan doen en dat ze wel een heel naar leven moet hebben als verzuurde doos.
Dus ik screen een beetje, haal schouders op.. En weer door naar de volgende post.ik vind jou ava echt geweldig
Ik kan haar gezemel gewoon totaal niet serieus nemen. Ik denk altijd maar dat ze er niks aan kan doen en dat ze wel een heel naar leven moet hebben als verzuurde doos.
Dus ik screen een beetje, haal schouders op.. En weer door naar de volgende post.ik vind jou ava echt geweldig
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 9 augustus 2016 om 11:31
quote:LouisXIV schreef op 09 augustus 2016 @ 11:26:
Ben ik nou de enige die echt helemaal gek wordt van het'hoe beoordelen jullie dikke mensen' topic?
Wat irriteert je nou zo precies dan?
Ik lees er wel, ik reageer niet. Mij irriteren al die ervaringen die dan voor vaststaande methodes worden aangenomen. Maar goed, ik ben vooral van het eten met gezond verstand.. en vooral niet volgens bepaalde dieet stromingen.
Ben ik nou de enige die echt helemaal gek wordt van het'hoe beoordelen jullie dikke mensen' topic?
Ik lees er wel, ik reageer niet. Mij irriteren al die ervaringen die dan voor vaststaande methodes worden aangenomen. Maar goed, ik ben vooral van het eten met gezond verstand.. en vooral niet volgens bepaalde dieet stromingen.
Nou ja.. dat dus..
dinsdag 9 augustus 2016 om 11:33
quote:bloosje schreef op 09 augustus 2016 @ 11:31:
[...]
Ik lees er wel, ik reageer niet. Mij irriteren al die ervaringen die dan voor vaststaande methodes worden aangenomen. Maar goed, ik ben vooral van het eten met gezond verstand.. en vooral niet volgens bepaalde dieet stromingen.Ja dit dus, precies.
[...]
Ik lees er wel, ik reageer niet. Mij irriteren al die ervaringen die dan voor vaststaande methodes worden aangenomen. Maar goed, ik ben vooral van het eten met gezond verstand.. en vooral niet volgens bepaalde dieet stromingen.Ja dit dus, precies.
l'état c'est moi
dinsdag 9 augustus 2016 om 11:37
dinsdag 9 augustus 2016 om 11:38