Minnaar, deel 32.
woensdag 30 maart 2016 om 11:23
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
.
zaterdag 6 augustus 2016 om 11:58
Herkenbaar Horizon, humor hoort erbij, en dan geen flauwe moppen maar woordgrapjes, zelfspot, pikzwart mag ook.
Foto's zijn wel een dingetje inderdaad, ik heb een man wel eens afgewezen omdat ik werkelijk niks in zijn foto zag dat ook maar in de verte mijn interesse wekte. Ik baalde daar enorm van en toen ik hem dat liet weten moest hij hard lachen en reageerde hij zo sportief dat we toch maar een date afspraken.
Ook in real vond ik hem niet echt mooi maar hij liet me van de bank glijden van het lachten en dat is op een bepaalde manier ook geil.
Het is bij 1 date gebleven, hij vond me te dun! (en de dames die me in het echt kennen snappen hier serieus niks van )
Foto's zijn wel een dingetje inderdaad, ik heb een man wel eens afgewezen omdat ik werkelijk niks in zijn foto zag dat ook maar in de verte mijn interesse wekte. Ik baalde daar enorm van en toen ik hem dat liet weten moest hij hard lachen en reageerde hij zo sportief dat we toch maar een date afspraken.
Ook in real vond ik hem niet echt mooi maar hij liet me van de bank glijden van het lachten en dat is op een bepaalde manier ook geil.
Het is bij 1 date gebleven, hij vond me te dun! (en de dames die me in het echt kennen snappen hier serieus niks van )
.
zaterdag 6 augustus 2016 om 13:14
Humor is voor mij heel belangrijk misschien wel het allerbelangrijkste. Ik herken je verhaal wel Roos, en wat grappig dat je dan toch met hem hebt afgesproken uiteindelijk. Haha...moet op zich dan ook wel als compliment overkomen dat hij je te dun vond als je dat niet bent. Ooit eens een tijdje een enorm knappe, licht arrogante man gedate nog nooit zulke lekkere sex gehad (hij ging wel heel erg voor mijn genot ondanks dat t een arrogante kerel was), maar na een tijdje toch laten gaan omdat er verder geen klik/humor was. (Ook al zou ik hem best nog wel een keer...of wat willen doen)
Mijn ervaring is dat de mannen waar je het het minst van verwacht je het meest verbazen. Mannen moeten trouwens wel zelfverzekerd zijn anders houdt t meteen op, tenzij ik ze als "speeltje" wil gebruiken.
Mijn ervaring is dat de mannen waar je het het minst van verwacht je het meest verbazen. Mannen moeten trouwens wel zelfverzekerd zijn anders houdt t meteen op, tenzij ik ze als "speeltje" wil gebruiken.
jeuk is leuk
zaterdag 6 augustus 2016 om 16:21
Humor is inderdaad heel belangrijk! En hij moet ook wel eigenzinnig zijn. Ik hou wel van eigenwijze, smartass mannen. Timide, brave mannen vind ik niet zo interessant. Mannen met zelfreflectie dan weer wel, en een beetje iq vind ik ook wel lekker. Dat vind ik in ieder geval veel belangrijker dan uiterlijk, want daar kan ik nog niet zo een overeenkomst in vinden tussen al mijn minnaars.
zaterdag 6 augustus 2016 om 21:24
zaterdag 6 augustus 2016 om 21:31

woensdag 10 augustus 2016 om 16:07
donderdag 11 augustus 2016 om 12:05
GV , ik leef met je mee. Volgende week korte auto date. Op langere moet ik ook nog even wachten. Maar PAK staat wel voor het einde van de maand.
Eigenlijk mag ik ook heel niet klagen. Aan aandacht via de app kom ik niks te kort.
Oranje, dat is ook echt niet grappig. Het weer is ook vreselijk. Dat in combi met vakantie en lastiger een date voor elkaar krijgen is echt
Eigenlijk mag ik ook heel niet klagen. Aan aandacht via de app kom ik niks te kort.
Oranje, dat is ook echt niet grappig. Het weer is ook vreselijk. Dat in combi met vakantie en lastiger een date voor elkaar krijgen is echt