Yuri van Gelder
dinsdag 9 augustus 2016 om 15:16
Nog geen topic hier over Yuri?
Wat vinden we ervan?
Wat zou er nu echt gebeurd zijn?
http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
Wat vinden we ervan?
Wat zou er nu echt gebeurd zijn?
http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:53
quote:MevrouwJack schreef op 12 augustus 2016 @ 13:49:
Is er nou nog iets duidelijk geworden over dat misdragen en andere mensen storen? Is dat een beetje hard gemaakt?
Of gaat het nou echt alleen maar over drinken en te laat terugkomen?
Yuri zei hierover dat het groter werd gemaakt dan in werkelijkheid. Er werd gezegd 6:00 u thuis maar was 5:08, er werd gezegd dat dit met lawaai gepaard ging maar volgens Yuri was dit geruisloos.
Ik heb nog niet de reactie hierop van de advocaat van noc nsf gehoord.
Is er nou nog iets duidelijk geworden over dat misdragen en andere mensen storen? Is dat een beetje hard gemaakt?
Of gaat het nou echt alleen maar over drinken en te laat terugkomen?
Yuri zei hierover dat het groter werd gemaakt dan in werkelijkheid. Er werd gezegd 6:00 u thuis maar was 5:08, er werd gezegd dat dit met lawaai gepaard ging maar volgens Yuri was dit geruisloos.
Ik heb nog niet de reactie hierop van de advocaat van noc nsf gehoord.
Doubt kills more dreams than failure ever will
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:56
quote:-Isabella- schreef op 12 augustus 2016 @ 13:54:
"De aanval op van Bokhoven is onder de gordel en met gestrekt been".
Dat vind ik ook wel.
Tja, zo werkt dat met advocaten. Spijkerhard. Althans, die van Yuri, Kijff of hoe heettie is nogal een zacht ei.
Maar ehm, waren ze fair naar Yuri dan, toen ze hem wegstuurden?
"De aanval op van Bokhoven is onder de gordel en met gestrekt been".
Dat vind ik ook wel.
Tja, zo werkt dat met advocaten. Spijkerhard. Althans, die van Yuri, Kijff of hoe heettie is nogal een zacht ei.
Maar ehm, waren ze fair naar Yuri dan, toen ze hem wegstuurden?
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:57
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:57
Oke ik ben om.
Ik vind Van Gelder niet slim en hij had beter kunnen weten en ik geloof de helft niet van wat hij zegt ...maar NOC NSF maakt er een zooitje van en hadden met trainer en Van Gelder afspraken moeten maken voor deze Spelen en dan uit elkaar.
En ze kunnen maar bar weinig bewijzen en roepen wel veel... Ze kunnen geen code of conduct ect. overleggen.
Ik vind Van Gelder niet slim en hij had beter kunnen weten en ik geloof de helft niet van wat hij zegt ...maar NOC NSF maakt er een zooitje van en hadden met trainer en Van Gelder afspraken moeten maken voor deze Spelen en dan uit elkaar.
En ze kunnen maar bar weinig bewijzen en roepen wel veel... Ze kunnen geen code of conduct ect. overleggen.
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:58
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:58
quote:Dragisa schreef op 12 augustus 2016 @ 13:43:
[...]
Goh, apart. Ik werk al 10 jaar in de voetballerij op het hoogste niveau. Ik ken welgeteld 1 prof die rookt.Dat is inderdaad apart. Ik werk niet in de voetballerij op het hoogste niveau, maar ik ken er sowieso al 5 uit mijn hoofd. W.o. Theo jansen, cruijf, mulder, Zidane en sneijder.
[...]
Goh, apart. Ik werk al 10 jaar in de voetballerij op het hoogste niveau. Ik ken welgeteld 1 prof die rookt.Dat is inderdaad apart. Ik werk niet in de voetballerij op het hoogste niveau, maar ik ken er sowieso al 5 uit mijn hoofd. W.o. Theo jansen, cruijf, mulder, Zidane en sneijder.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:59
quote:LaFleurNoire schreef op 12 augustus 2016 @ 13:58:
Dat vraag ik me ook af ja. Die trainer is 10 jaar lang keihard bezig geweest om hem aan de top te houden/krijgen. Het gaat veel verder dan een strikt sportieve band. Hoe kan het dan dat hij er in een keer volkomen klaar mee was? Zo klaar dat ie vond dat Yuri weg moest?En dat de dag dat hij zich geplaatst heeft voor de finale van de OS
Dat vraag ik me ook af ja. Die trainer is 10 jaar lang keihard bezig geweest om hem aan de top te houden/krijgen. Het gaat veel verder dan een strikt sportieve band. Hoe kan het dan dat hij er in een keer volkomen klaar mee was? Zo klaar dat ie vond dat Yuri weg moest?En dat de dag dat hij zich geplaatst heeft voor de finale van de OS
Tjezus, wat vals