Entertainment alle pijlers

Yuri van Gelder

09-08-2016 15:16 1609 berichten
Nog geen topic hier over Yuri?

Wat vinden we ervan?

Wat zou er nu echt gebeurd zijn?

http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
Die Knijff mag wel eens naar de kapper trouwens. Overjarige corpsbal.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 12 augustus 2016 @ 13:49:

Is er nou nog iets duidelijk geworden over dat misdragen en andere mensen storen? Is dat een beetje hard gemaakt?

Of gaat het nou echt alleen maar over drinken en te laat terugkomen?

Yuri zei hierover dat het groter werd gemaakt dan in werkelijkheid. Er werd gezegd 6:00 u thuis maar was 5:08, er werd gezegd dat dit met lawaai gepaard ging maar volgens Yuri was dit geruisloos.

Ik heb nog niet de reactie hierop van de advocaat van noc nsf gehoord.
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:_Doortje_ schreef op 12 augustus 2016 @ 13:50:

[...]

Van Wim Sonneveld wel
Nou meneer Knijff, probeer je daar nog maar eens uit te leuteren....
Ik kan slecht mijn concentratie bij deze man houden merk ik.
Die trainer krijgt ervan langs van de advocaat van Van Gelder.
"De aanval op van Bokhoven is onder de gordel en met gestrekt been".

Dat vind ik ook wel.
quote:Timetraveler schreef op 12 augustus 2016 @ 13:54:

Ik kan slecht mijn concentratie bij deze man houden merk ik.Nou, wat zit hij te hakkelen zeg.
Van Bokhoven......het klinkt wel een beetje als een Jiskefet naam
quote:Boarn schreef op 12 augustus 2016 @ 13:56:

Van Bokhoven......het klinkt wel een beetje als een Jiskefet naam die advocaat zou ook zo in Jiskefet kunnen
quote:-Isabella- schreef op 12 augustus 2016 @ 13:54:

Dat vind ik ook wel.

Tja, zo werkt dat met advocaten. Spijkerhard. Althans, die van Yuri, Kijff of hoe heettie is nogal een zacht ei.

Maar ehm, waren ze fair naar Yuri dan, toen ze hem wegstuurden?
quote:-Isabella- schreef op 12 augustus 2016 @ 13:54:

Dat vind ik ook wel.Ja? Zegt de advocaat die zostraks terug greep op het cocaine verleden van Van Gelder. Heeft totaal niets met deze zaak te maken.
Na dat fantastische optreden van Hellingman vind ik de advocaat van de tegenpartij totaal oninteressant. Ik heb de neiging om af te haken.
Oke ik ben om.

Ik vind Van Gelder niet slim en hij had beter kunnen weten en ik geloof de helft niet van wat hij zegt ...maar NOC NSF maakt er een zooitje van en hadden met trainer en Van Gelder afspraken moeten maken voor deze Spelen en dan uit elkaar.

En ze kunnen maar bar weinig bewijzen en roepen wel veel... Ze kunnen geen code of conduct ect. overleggen.
quote:Boarn schreef op 12 augustus 2016 @ 13:57:

[...]

Ja? Zegt de advocaat die zostraks terug greep op het cocaine verleden van Van Gelder. Heeft totaal niets met deze zaak te maken.Dat heeft het ook niet. Ach, advocaten halen alles erbij om hun gelijk te krijgen.
Deze rechtszaak is met de aanval op de trainer wel net 'Goede Tijden, Slechte Tijden' geworden. Wat een soap.
Dat vraag ik me ook af ja. Die trainer is 10 jaar lang keihard bezig geweest om hem aan de top te houden/krijgen. Het gaat veel verder dan een strikt sportieve band. Hoe kan het dan dat hij er in een keer volkomen klaar mee was? Zo klaar dat ie vond dat Yuri weg moest?
Het komt op mij overal als vooral veel onderhuidse opgebouwde frustratie richting Yuri. Die er nu, met een 'goede' reden, kon worden geuit.
quote:Dragisa schreef op 12 augustus 2016 @ 13:43:

[...]

Goh, apart. Ik werk al 10 jaar in de voetballerij op het hoogste niveau. Ik ken welgeteld 1 prof die rookt.Dat is inderdaad apart. Ik werk niet in de voetballerij op het hoogste niveau, maar ik ken er sowieso al 5 uit mijn hoofd. W.o. Theo jansen, cruijf, mulder, Zidane en sneijder.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Voor wie ook de sport zelf volgt: handboogschieten begint
Tjezus, wat vals
Sjezus wat is het moeilijk om naar deze man te luisteren zeg, wat een eikel.
quote:MevrouwJack schreef op 12 augustus 2016 @ 13:58:

Voor wie ook de sport zelf volgt: handboogschieten begintDank je! Ik ga over naar handboogschieten nu dus. Dit hoor ik verder later wel.
quote:LaFleurNoire schreef op 12 augustus 2016 @ 13:58:

Dat vraag ik me ook af ja. Die trainer is 10 jaar lang keihard bezig geweest om hem aan de top te houden/krijgen. Het gaat veel verder dan een strikt sportieve band. Hoe kan het dan dat hij er in een keer volkomen klaar mee was? Zo klaar dat ie vond dat Yuri weg moest?En dat de dag dat hij zich geplaatst heeft voor de finale van de OS
Tjezus, wat vals
Kijff: "Waar zitten jullie? In de club Wiee ofzo, of hoe heet die club daar, ja ik geloof dat hij Wiee heet".

Volgens mij denkt de advocaat van Yuri stiekem: Teut jij maar aan, hoe bozer je wordt hoe meer je ons in de kaart speelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven