HELP! Kat heeft naast de bak geplast.
vrijdag 12 augustus 2016 om 14:46
Onze kat heeft blaasontsteking en heeft vannacht een aantal keer in de gang geplast. Wat een lucht!
Daar waar hij geplast heeft ligt laminaat, je weet wel van dat goedkope bouwmarkt laminaat. Ik heb het idee dat het ook in de naden is gelopen.
Na ik het al een aantal keer heb schoon gemaakt ben ik gaan googelen. Volgens Google ben ik fucked,die lucht leer je maar mee leven of ander huis kopen. Iemand die dé tip heeft om die pis-lucht weg te krijgen?
Kat is inmiddels bij de dierenarts geweest en heeft medicijnen. Hopelijk gebeuren er geen ongelukjes meer.
Daar waar hij geplast heeft ligt laminaat, je weet wel van dat goedkope bouwmarkt laminaat. Ik heb het idee dat het ook in de naden is gelopen.
Na ik het al een aantal keer heb schoon gemaakt ben ik gaan googelen. Volgens Google ben ik fucked,die lucht leer je maar mee leven of ander huis kopen. Iemand die dé tip heeft om die pis-lucht weg te krijgen?
Kat is inmiddels bij de dierenarts geweest en heeft medicijnen. Hopelijk gebeuren er geen ongelukjes meer.
vrijdag 12 augustus 2016 om 15:14
Azijn! Gewoon er op gieten. Daar zitten enzymen in die kattenpis afbreken en het werkt!
Kat had op de nieuwe bank geplast, door en door dus ook de schuimrubberen onderlaag. 3 keer wat azijn gesprenkeld en weg. Wel een aantal dagen een azijnlucht wat ik weer weg heb gespoten met lavendel luchtverfrisser
Kat had op de nieuwe bank geplast, door en door dus ook de schuimrubberen onderlaag. 3 keer wat azijn gesprenkeld en weg. Wel een aantal dagen een azijnlucht wat ik weer weg heb gespoten met lavendel luchtverfrisser
vrijdag 12 augustus 2016 om 17:41
Mijn kat heeft wel eens op het tapijt geplast. Ik heb van alles geprobeerd, maar niets helpt echt. Wat ik wel overal op internet tegenkom is dat je absoluut geen bleekwater moet gebruiken. Die lucht schijnen katten heel lekker te vinden en dan gaan ze juist op die plaats plassen.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Krishnamurti
vrijdag 12 augustus 2016 om 21:17