Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner

14-08-2016 19:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallooo allemaal.

Ik heb gister de biodermal sun kiss zelfbruiner gekocht voor het gezicht. Iemand tips hoe dit aan te brengen of misschien ervaringen?

Kuss
Goed scrubben, gezicht wel uitkijken, en dan gelijkmatig opbrengen.
1; benen scheren en overal waar je zelfbruiner erop wilt doen; scrubben

2; volgend dag (het liefst een dag waar je lekker in onderbroek of hotpants kan lopen en uren lang geen broek hoeft dragen!) zelfbruiner erop smeren en vooral goed en overal gelijkmatig smeren (om strepen te voorkomen, uiteindelijk vind je na een paar keer zelf een goede manier te krijgen om mooi overal bruin te krijgen)

3; succes!

4; genieten maar
Ik zou een tanning handschoen erbij kopen. Minder kans op strepen en geen oranje handen! Verder bovenstaande tips opvolgen
If you can dream it you can do it
Voor de zelf bruiner smeer ik lotion. Vooral op ellebogen en knieën. Hierdoor minder last van donkere plekken.
Heel goed je handen wassen nadat je de zelfbruiner hebt aangebracht.

Anders worden die ook bruin, vooral bij je knokkels, en ook je nagels kunnen verkleuren.
Ik heb weleens zelfbruiner gebruikt maar dit was geen succes. Weet niet wat er mis is gegaan, maar bij mij werd het behoorlijk oranje! Dat was minder mooi. Heb het er na lang scrubben gelukkig vanaf gekregen!
quote:Music123 schreef op 14 augustus 2016 @ 20:27:

Ik heb weleens zelfbruiner gebruikt maar dit was geen succes. Weet niet wat er mis is gegaan, maar bij mij werd het behoorlijk oranje! Dat was minder mooi. Heb het er na lang scrubben gelukkig vanaf gekregen!Misschien iets te veel van het spul erop gedaan? Ik doe altijd een beetje en dan de volgend dag nog eens en zo ga ik door tot ik het gewenste kleur heb
http://m.girlscene.nl/pos ... bruiners_moet_je_proberen
Boven op de site staat een vergrootglas, dat is de zoekfunctie. Typ daarin ZELFBRUINER en whoppa, tig hits.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven