Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MevrouwJack schreef op 15 augustus 2016 @ 09:55:

Altijd als ik net die ene, once-in-a-lifetime grap wil maken, wordt het topic gewist Doe 'm hier maar dan
Hehe zou eens tijd worden, die was echt aan het schoppen om het schoppen, was vannacht weer lekker bezig.
quote:Marana_ schreef op 15 augustus 2016 @ 09:56:

Hehe zou eens tijd worden, die was echt aan het schoppen om het schoppen, was vannacht weer lekker bezig.O dat heb ik niet meegekregen vannacht. Vond haar over het algemeen niet erger reageren dan sommige anderen.
Hier bijv: Schulten-Frau in "Mijn vriend weggejaagd door mijn onzeker..."

Berichten tegen Leo waren in de trend van: voelt dat nou niet lullig dat je zo wijs zit te doen en dan wordt de OP weggehaald.

Hehe zou eens tijd worden, die was echt aan het schoppen om het schoppen, was vannacht weer lekker bezig.Waar?
Zie de post voor je
Gefeliciteerd Ana isabel!!!
quote:MevrouwJack schreef op 15 augustus 2016 @ 09:55:

Altijd als ik net die ene, once-in-a-lifetime grap wil maken, wordt het topic gewist
quote:Star schreef op 15 augustus 2016 @ 09:51:

Schulten Frau heeft een perma. Bijzonder.Zat er aan te komen met haar domme geblaat.
hier ook: Kittens
quote:Marana_ schreef op 15 augustus 2016 @ 10:00:

Hier bijv: Schulten-Frau in "Mijn vriend weggejaagd door mijn onzeker..."

Berichten tegen Leo waren in de trend van: voelt dat nou niet lullig dat je zo wijs zit te doen en dan wordt de OP weggehaald.Zo, die ga ik niet missen. Maar goed, dat zal wel komen omdat ik een Leofossielenvolgeling ben.
quote:Star schreef op 15 augustus 2016 @ 09:59:

[...]

Vond haar over het algemeen niet erger reageren dan sommige anderen.Ik wel hoor..daar zat echt regelmatig de tampon scheef
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 augustus 2016 @ 10:06:

hier ook: Kittens

O ik zie het inderdaad. Richting Leo was ook echt niet leuk.

Zal wel weer zin hebben gehad in een nieuwe nick.
Dat postgedrag komt me ergens bekend voor. Gewoon om je heen schoppen en als men(sen) er iets van zeiden was dat groepsgedrag enzo.

Wie was dat toch ook al weer?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 augustus 2016 @ 10:17:

Dat postgedrag komt me ergens bekend voor. Gewoon om je heen schoppen en als men(sen) er iets van zeiden was dat groepsgedrag enzo.

Wie was dat toch ook al weer?Dat was al een tijdje terug toch? Niet heel recent?

Wie was dat toch ook al weer?Viva en dan nog iets.
quote:Woll_Stone schreef op 15 augustus 2016 @ 10:18:

[...]

Dat was al een tijdje terug toch? Niet heel recent?Wel dit jaar.

Hehe zou eens tijd worden, die was echt aan het schoppen om het schoppen, was vannacht weer lekker bezig.viel me eergisteren pas op. De eerste reactie op een normale OP meteen een popcornsmiley en dan de vermoorde onschuld spelen als jecdaar op aangesproken wordt

Wie was dat toch ook al weer?knolgewas
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 augustus 2016 @ 10:25:

[...]

Wel dit jaar.Dan denk ik aan iemand anders. Ze zijn er vaker, zulke "tja, hoe zal ik ze eens noemen".
quote:S-Meds schreef op 15 augustus 2016 @ 10:26:

[...]

knolgewas
quote:Woll_Stone schreef op 15 augustus 2016 @ 10:29:

[...]

PB even. Ik ken geen wortel namelijk
Goed dat ze een perma heeft, zat vanmorgen dat draadje over kittens te lezen en ze was gewoon aan het zuigen en zieken. In bepaalde postings was ze ook echt op de man aan het spelen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Biet, ui, wortel?
quote:S-Meds schreef op 15 augustus 2016 @ 10:25:

[...]

viel me eergisteren pas op. De eerste reactie op een normale OP meteen een popcornsmiley en dan de vermoorde onschuld spelen als jecdaar op aangesproken wordtJa dat was zij ook. Heel irritant gedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven