Bed and breakfast Drenthe!

15-08-2016 16:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn vanochtend vertrokken voor een lekker midweekje Drenthe in een prachtig Bed & Breakfast. Blijkt dat prachtige gedeelte allang verhuurd te zijn (vorige week geboekt, met mail en telefoon contact) en hebben ze enkel nog een oud krot staan. Nu hebben ze geen zin om helemaal terug te rijden en hebben ze de hulp ingeslagen van mij en mijn zusje om nog iets leuks voor ze te vinden waar ze op (zeer) korte termijn terecht kunnen. Heeft er iemand tips? Friesland en Groningen mogen eventueel ook, maar het liefst niet al te ver van het drieprovinciepunt, waar daar hebben ze wat dingetjes gepland staan. Een vakantiepark, een B&B, iets... alles mag. Liefst niet al te duur, natuurlijk. Hoop dat iemand even kan meedenken terwijl ik als een malle Google.
Ik heb een goede ervaring met dit B&B: klik

Mooie kamers, vriendelijke gastvrouw en ze kan ook heerlijke maaltijden op tafel zetten. Wel in Drenthe, helaas wat verder weg van het drieprovinciepunt.
Deze? Is vlak bij drie provinciën punt. of deze, of.
Zoek eens in de buurt van Bareveld., ligt op de grens Groningen/ Drenthe. B&B moet daar zitten.

Wel balen voor je ouders! Wat is niet al te duur? Het is hoogseizoen dus alles is prijzig..

Zal helpen denken voor je
Heerlijke plek in Zuidlaren, noord-Drenthe:

http://www.devredenhof.nl/
Ik forum mobiel, geen idee hoe ik linkjes kan plakken.. Zoek eens op Noordbroek, Zuidbroek, Norg.

Anderen zijn hier vast handiger in
Via de site bedenbreakfast.nl vind je al heel veel op de grens Groningen- Drenthe of groningen- Friesland
Dankjulliewel! Ben druk aan het kijken. Is alleen nog behoorlijk lastig, willen boeken voor dezelfde dag. Pffftt.
Misschien heb je hier wat aan.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb even via booking.com gekeken. Bakkeveen (vlak bij drieprovinciënpunt) ingetikt en gezocht op B&B's en dan vindt je er aardig wat in de buurt die vandaag nog beschikbaar zijn.
Well behaved women rarely make history.
Is het nog gelukt to?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven