Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!

https://youtu.be/lrHJhKEtQEI

Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!

Handige links:

Pokemon Go voor beginners

Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Na heel lang met jullie meelezen heb ik mij hier uiteindelijk ook aangemeld op het forum.

Ben nu level 21, met 104 afgelegde kilometers, 76 gevangen Pokémon en 79 Pokémon gezien. (Twee zijn er ontsnapt en bij een liep het spel vast toen ik 'm probeerde te vangen). Heb nog geen Pikachu gezien of gevangen, maar heb wel twee 10 km eieren (gehad): uit de eerste kwam Aerodactyl (dat vliegende dino-achtige beest), en de tweede zit nu in de eierkoker.

Hier trouwens ook veel Rattata, Pidgey's, Spearows en Drowzees. Daarnaast zijn er ook veel Eevee's te vinden; heb alle drie de evoluties van Eevee al in mijn Pokédex staan. Vanochtend tijdens de boodschappen stond er in de sightings ook een Snorlax, maar helaas niet gevonden. Ben het hele winkelcentrum door gewandeld, maar jammer genoeg was 'ie nergens te bekennen, zelfs niet met een incense aan.
Net onderweg naar huis langs een paar pokestops gefietst en bij 1 hadden een stel jochies een lure uitgezet en ik heb daar mijn 2e jynx, 2e geodude en een horsea kunnen pakken. Dus ik ben blij
Het lukt mij niet om een lure aan te zetten, ik krijg de melding 'this item can not be used here.' En dan zit ik dus naast een pokestop.
quote:benq schreef op 16 augustus 2016 @ 14:37:

Het lukt mij niet om een lure aan te zetten, ik krijg de melding 'this item can not be used here.' En dan zit ik dus naast een pokestop.Je moet op de pokestop klikken. Boven het draairondje zit een wit dingetje daar op drukken en daar kan je hem aanzetten!
Life is like an hourglass glued to the table.
Ik ben al bijna eevee moe, heb er al 112 gezien en 97 gevangen. Maar goed, als de nieuwe generaties worden toegevoegd komen ook de nieuwe eevee evoluties, dus ik blijf ze opsparen.
Tvp
quote:Merlijne schreef op 16 augustus 2016 @ 14:48:

Ik ben al bijna eevee moe, heb er al 112 gezien en 97 gevangen. Maar goed, als de nieuwe generaties worden toegevoegd komen ook de nieuwe eevee evoluties, dus ik blijf ze opsparen.Hier zijn ze echt nauwelijks, heb er met moeite 1 kunnen vinden. Charmanders zijn er hier wel in overvloed.
quote:peach1990 schreef op 16 augustus 2016 @ 14:43:

[...]

Je moet op de pokestop klikken. Boven het draairondje zit een wit dingetje daar op drukken en daar kan je hem aanzetten!Oh bedankt!!!
Yes

Level 20! Nu op weg naar een terrasje.
Ik krijg geen 10km eieren...

Ik heb er eentje gehad, daar kwam een Scyther uit. Ik ben level 23... Mijn man ook en die krijgt ze regelmatig.
Nou ja, 1 troost Lexie85, die beruchte regio gebonden Pokemon komen uit 5km eieren
Pivot! PIVOT!!!
quote:Merlijne schreef op 16 augustus 2016 @ 14:48:

Ik ben al bijna eevee moe, heb er al 112 gezien en 97 gevangen. Maar goed, als de nieuwe generaties worden toegevoegd komen ook de nieuwe eevee evoluties, dus ik blijf ze opsparen.Serieus? Ik ben level 20 en heb er nog maar 5 (5 gezien, 5 gevangen).
quote:Wintertime16 schreef op 16 augustus 2016 @ 16:43:

[...]

Serieus? Ik ben level 20 en heb er nog maar 5 (5 gezien, 5 gevangen).Volgens mij is het heel lokaal. Bij een familielid zat een speeltuin in de straat waar standaard 4 pokemons oppopte als je er in de buurt kwam. Wv altijd 1 evee. Had ik dat geweten.. ook veel gastly en andere zeldzamere gevangen.
Wat is een lucky egg eigenlijk? Had er 1 en die aangezet maar dacht dat ik die ook met

Lopen uit moest broeden maar ik zat thuis en er gebeurde niets.
quote:Lovely1987 schreef op 16 augustus 2016 @ 18:02:

Wat is een lucky egg eigenlijk? Had er 1 en die aangezet maar dacht dat ik die ook met

Lopen uit moest broeden maar ik zat thuis en er gebeurde niets.Bij een lucky egg krijg je een half uur lang dubbel xp en zo ga je sneller level up dus als je er 1 evolved niet 500 maar 1000 xp als je er 1 vangt niet 100 maar 200 xp. Veel mensen sparen alle candy op en zetten dan een lucky egg aan en gaan dan alles evolven zodat je veel xp krijgt en snel omhoog gaat.
Life is like an hourglass glued to the table.
Als er nou nog 1 keer zo'n Poliwag uit een ei komt

Verdorie zeg! Weet ik hoeveel Pokemon in een gym moeten zetten, eindelijk genoeg om een egg incubator te kopen komen er achtereenvolgens een Poliwag, een Krabby en weer een Poliwag uit

15 km gelopen en nu istie weer 'op' en heb ik er in feite niks aan gehad

*klaagmodus uit*
Pivot! PIVOT!!!
Ah balen Kitkeller. Ik zou er blij mee zijn, hier zijn nauwelijks Poliwags, ik heb er nog maar 2.
quote:peach1990 schreef op 16 augustus 2016 @ 18:06:

[...]

Bij een lucky egg krijg je een half uur lang dubbel xp en zo ga je sneller level up dus als je er 1 evolved niet 500 maar 1000 xp als je er 1 vangt niet 100 maar 200 xp. Veel mensen sparen alle candy op en zetten dan een lucky egg aan en gaan dan alles evolven zodat je veel xp krijgt en snel omhoog gaat.Nou dan heb ik mijn eerste lucky egg aardig verziekt door thuis te zitten en niets te doen haha.
Net met lvl 20 2 lucky eggs erbij gekregen
quote:lonelyryder schreef op 16 augustus 2016 @ 19:20:

Net met lvl 20 2 lucky eggs erbij gekregen Oh nee dan heb ik nog 11 levels te gaan...
Ik blijf problemen houden met de pokestops en sightings die verdwijnen, opnieuw opstarten helpt niet. Hopelijk weer snel een update, het ging juist zo lekker na de laatste update!

Vanochtend op weg naar werk een charmander in de sightings, ik had geen tijd, maar wilde zo graag omfietsen om hem te vinden; staat samen met vulpix en ponyta op mn wishlist, nog geen 1 tegengekomen van deze drie!

Level 23 vandaag gehaald en mn sterkste is een Arcanine 1800 nogwat. Stelt geen bal voor hier.

Ik zag trouwens ook een Gyrados in mn sightings zondag, maar toen had ik ook geen tijd om te zoeken Gelukkig nog maar 100 magic carps en dan kan ik 'm alsnog krijgen.
Ik kreeg net uit m'n 10 km ei een Lapras met 1237CP!
quote:KitKeller schreef op 15 augustus 2016 @ 13:14:

[...]

Een lure module kan je aanzetten bij een Pokestop, daar komen (extra) Pokemon op af als het goed is. Zo'n lure geldt voor iedereen, dus als jij er eentje aanzet dan kan iedereen er gebruik van maken.

Je kan zien dat er een lure aanstaat aan de roze/ paarse ''fliebertjes'' die rond een pokestop dwarrelen.

Ah dank je wel!

Ik heb 1 zo'n lure ding.
quote:Lovely1987 schreef op 16 augustus 2016 @ 19:21:

[...]

Oh nee dan heb ik nog 11 levels te gaan...Bij 15 krijg je er ook al één. Een je hebt er een gehad bij level 10?
Uit mijn tweede 10 km ei net een Onix gekregen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven